Eens. Ik vind het echt kut dat ze verliezen ookal gaat het voor NL nergens meer omquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zweden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nichterige kasthomo's
Het ergste is gewoon dat je verliest van fucking Zweden met fucking slechte spelers en die gasten gaan nu denken dat ze nog wat voorstellen ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het echt kut dat ze verliezen ookal gaat het voor NL nergens meer om
Ik moest hard lachen.quote:
De 3-2 was hun eerste echte kansquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ergste is gewoon dat je verliest van fucking Zweden met fucking slechte spelers en die gasten gaan nu denken dat ze nog wat voorstellen ook.
Tevens,
Kuyt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van der Wiel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pieters![]()
Robin 'Ik doe alles veel moeilijker dan nodig is' van Persie
Van der Vaart met z'n dikke pens![]()
Strootman met z'n kop als een grindtegel![]()
![]()
Wat doet hij met jeeeeeeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het schandalig dat GM mij zo lekker maakt de hele tijd.
Van Bommelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ergste is gewoon dat je verliest van fucking Zweden met fucking slechte spelers en die gasten gaan nu denken dat ze nog wat voorstellen ook.
Tevens,
Kuyt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van der Wiel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pieters![]()
Robin 'Ik doe alles veel moeilijker dan nodig is' van Persie
Van der Vaart met z'n dikke pens![]()
Strootman met z'n kop als een grindtegel![]()
![]()
Markus speelt ook als een mongool ja, maar in vergelijking met het andere gajes op het veld valt het nog mee.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef Renesite het volgende:
Eventjes hoor:
Gebruik van de topicreport alleen in gevallen dat het zin heeft
Kusje
Hoezooooo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou geen idee wat hij aan het doen is, krijg geen hoogte van hem.
tquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
Voetbal verbroederd en is goed voor je scheld vocabulaire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |