Mijn zusjequote:KZ
Vriendinnetjes en ik zagen een bordje met "Kapsalon Mohamed". Dus wij denken heyyy, lekker kapsalon!willen we naar binnen gaan, blijkt het echt een kapsalon te zijn hahahahaha
WTFquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn zusje![]()
Dat wou ik even delen.
Toch blijft je zusje leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn zusje![]()
Dat wou ik even delen.
Wow eerste keer in mijn FOK! carrière dat het werktquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wow eerste keer in mijn FOK! carrière dat het werktWie is je zusje?
De knapste?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij staat ook in userfoto topic haha.
Weenie wie mn zusje is :S:S
ja, de rechterquote:
Nah.quote:
Nee, ik heb toch ook ogen mien jong.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vraag je je nu niet af welke ik bedoel?
quote:
Hoi.quote:
Nou ik hoop voor je dat je het krijgt. Wordt tijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef yosander het volgende:
Mja klopt.
Jup, 3 huisgenoten. Waarvan ik hoop dat ze me morgen opbellen.
Gewoon veel van die oefenexamens maken!
wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoi.
Ik zou nu een categorietje userfoto's topic opmerking kunnen maken, maar dat doe ik maar niet, om de lieve vrede te bewaren.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Er is voetbal man. Zit je onder de plak ofzo
Ik ga eerst voetbal kijken en daarna stomme opdracht makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik ga ook zo voetbal kijken, maar eerst nog stomme opdrachten afmaken voor studie.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga eerst voetbal kijken en daarna stomme opdracht maken
Hmm, goed plan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga eerst voetbal kijken en daarna stomme opdracht maken
Uiteraard. Maar moet het voor 9 uur morgenochtend inleveren dus wordt weer nachtwerkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan dat ook weer uitstellen zeker
Dat gebeurt mij nou ook altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar moet het voor 9 uur morgenochtend inleveren dus wordt weer nachtwerk
Irritant hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook altijd.
Arme jij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Irritant heVooral omdat ik gisteravond een flink zware avond heb gehad dus nu eigenlijk kapot ben
Ben je niet op msnquote:
Ja was vetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Arme jij.Was het wel leuk?
Ik had ook een zwaar weekend, daarom nam ik gister maar even vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja was vetEn ja vrijnemen doe ik ook weleens
Ghehe baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe jij dan?
![]()
Aaaaw dan kan je ook wel op msn komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ik ga even goed bezig voor studie zonder afleiding, maar zoals je ziet faal ik.
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Er is voetbal man. Zit je onder de plak ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef leeell het volgende:
[..]
neeIk leef met je mee!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Nee sorry Joostie, zo voetbal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Aaaaw dan kan je ook wel op msn komen.![]()
Rechtsgeleerdheid. Hmm hangt er van af welke, maar de meeste wel ja. 2/3 komt er ook om vervolgens spelletjes te spelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Sociologie, jij? Hoorcolleges zijn zo nutteloos joh
Ja precies. Ik heb ook bijna altijd spijt als ik gegaan ben. Studeer je in Groningen? Wel leuke studentenstad toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid. Hmm hangt er van af welke, maar de meeste wel ja. 2/3 komt er ook om vervolgens spelletjes te spelen.
Je bent een vrouw!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee sorry Joostie, zo voetbal.Ik kan niet zoveel dingen tegelijkertijd.
Heb ik ook wel vaak ja, maar ach wel gezellig op zich met de mensen daar. Jaaa Groningen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb ook bijna altijd spijt als ik gegaan ben. Studeer je in Groningen? Wel leuke studentenstad toch?
Ik weet, ik weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je bent een vrouw!![]()
Als je colleges hebt voorbereidt zijn hoorcolleges enorm saaiVoor de tentamenweken is het wel soms handig om te gaan omdat ze dan nog kunnen wijzen op eventuele aandachtspunten voor de tentamens.
Ik zit in Amsterdam, ook wel aardigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaak ja, maar ach wel gezellig op zich met de mensen daar. Jaaa Groningen.Zeker leuk! Waar zit jij dan?
[..]
Ik weet, ik weet.Haha ja klopt, want ze herhalen vet veel. En ook nog vaak precies zoals het in het boek staat, met zelfde voorbeelden.
Daar was ik dit weekend wezen stappen. Dat was echt wel even heel leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam, ook wel aardig
Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Daar was ik dit weekend wezen stappen. Dat was echt wel even heel leuk.
Maar nu is de stof nog zo makkelijk dat het niet nodig is. Herhaling van stof werkt ook wel maar daardoor vind ik het wel eerder saai.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoorcolleges zijn makkelijk om de stof te begrijpen.
Ligt eraan. Ik krijg soms ook totaal andere stof in hoorcolleges dan wat in de boeken staat en sowieso wordt in hoorcolleges vaak ook stof voor het tentamen gegeven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar nu is de stof nog zo makkelijk dat het niet nodig is. Herhaling van stof werkt ook wel maar daardoor vind ik het wel eerder saai.
Dat staat ook in mijn eerder post verwerkt dat er stof kan gegeven voor het tentamen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik krijg soms ook totaal andere stof in hoorcolleges dan wat in de boeken staat en sowieso wordt in hoorcolleges vaak ook stof voor het tentamen gegeven.
Doei Joostie!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga even sociaal doen naar mijn familie, fijne avond nog iedereen en goed je best doen op school!
XOXOXO
![]()
Gr Joost,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |