quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Er is voetbal man. Zit je onder de plak ofzo
Ik ga eerst voetbal kijken en daarna stomme opdracht makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik ga ook zo voetbal kijken, maar eerst nog stomme opdrachten afmaken voor studie.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga eerst voetbal kijken en daarna stomme opdracht maken
Hmm, goed plan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga eerst voetbal kijken en daarna stomme opdracht maken
Uiteraard. Maar moet het voor 9 uur morgenochtend inleveren dus wordt weer nachtwerkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan dat ook weer uitstellen zeker
Dat gebeurt mij nou ook altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar moet het voor 9 uur morgenochtend inleveren dus wordt weer nachtwerk
Irritant hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook altijd.
Arme jij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Irritant heVooral omdat ik gisteravond een flink zware avond heb gehad dus nu eigenlijk kapot ben
Ben je niet op msnquote:
Ja was vetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Arme jij.Was het wel leuk?
Ik had ook een zwaar weekend, daarom nam ik gister maar even vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja was vetEn ja vrijnemen doe ik ook weleens
Ghehe baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe jij dan?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |