Aww, arme meid. Aai over je bolletje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je tenminste uitslapen. Ik had van 11 tot 17 vandaag. Morgen niets en donderdag 9 tot 15
En, al algemene rechtswetenschappen en shit als tentamen gehad? Juridische vaardigheden en staatsrecht?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aww, arme meid. Aai over je bolletje.
Beter dan:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
"Je hebt op de universiteit geen vakantie"
Ik heel hard huilen.
Heb de week na de herfstvakantie een lesvrije week...!
RUG
Is niets ergs aan. Immers: na je tentamens heb je een week ECHT chillen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan:
Tentamenweek precies voor de herfstvakantie.
Stel je niet aan joh ik moet nog beginnen aan een opdrachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben zo verdomd moe hè. En dan morgen van 3 tot half 6 hoorcollege.
Privaatrecht vandaag man. Donderdag perspectieven op recht, vrijdag een taaltoets, die jij waarschijnlijk niet gehaald zou hebben, dus wees blij dat ze daar nu pas mee beginnen. Verder nog staatsrecht, strafrecht en Europese rechtsgeschiedenis volgende week. Genot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En, al algemene rechtswetenschappen en shit als tentamen gehad? Juridische vaardigheden en staatsrecht?
Nee hoor. De week na de herfstvakantie moeten we een huge fucking groepsopdracht inleveren. En wat hebben we al gedaan: de nada.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niets ergs aan. Immers: na je tentamens heb je een week ECHT chillen.
Studeer jij ook rechten aan de RuG?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En, al algemene rechtswetenschappen en shit als tentamen gehad? Juridische vaardigheden en staatsrecht?
Of na je tentamens gewoon weer college. Zo rollen wij in Chillburg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan:
Wanner heb je dan vakantie? Niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of na je tentamens gewoon weer college. Zo rollen wij in Chillburg.
In december pas.quote:
O. Da's wel een genot dan.quote:
Inderdaad, ik zit hier te genieten, je wil 't niet weten.quote:
Die ik niet gehaald zou hebben? Say what? Ik zit in mijn masterfase/schakelfase. Poep niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Privaatrecht vandaag man. Donderdag perspectieven op recht, vrijdag een taaltoets, die jij waarschijnlijk niet gehaald zou hebben, dus wees blij dat ze daar nu pas mee beginnen. Verder nog staatsrecht, strafrecht en Europese rechtsgeschiedenis volgende week. Genot.
Jep!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Studeer jij ook rechten aan de RuG?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit in mijn masterfase/schakelfase.
De taaltoets zou jij niet halen nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ik niet gehaald zou hebben? Say what? Ik zit in mijn masterfase/schakelfase. Poep niet.
Ik lig op bed. Zal niet vertellen wat ik aanheb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
Ik krijg kramp in mijn benen van deze kutstoel.
Zal goed kunnen. Heb een capaciteitentest gedaan bij het UWV (ivm. stage) en op taal scoorde ik HBO en de rest boven of gemiddeld universitair. Inzicht (blokkentest en dergelijke) boven universitairquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De taaltoets zou jij niet halen nee.
Nee, doe maar niet. Ik heb mijn muis al op de TR knop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lig op bed. Zal niet vertellen wat ik aanheb.
En wat doe jij zoal op het Harmoniecomplex?quote:
Ben van plan die te laten staan. Whehehehe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Ik heb mijn muis al op de TR knop.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar stond een andere PI
[/editgeschiedenis]
Ik studeer ook rechten, maar zit nu nog voornamelijk in Academiegebouw en Pathé. Sjaars he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat doe jij zoal op het Harmoniecomplex?
Sjaarsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik studeer ook rechten, maar zit nu nog voornamelijk in Academiegebouw en Pathé. Sjaars he.
Ik heb bier gedronken met een mod.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uurtje college gehad en daarna bier gedronken
Haha ach wil prima hoor. Alleen de hoorcolleges zijn in Pathé.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sjaars!
Pathé zaal 2/3 inderdaad!
Ik doe het traject HBO > universiteit... dus heb er nooit college gehad. Moet er niet aan denken tho: heb een tafeltje nodig voor mijn wettenbundel klapper collegeblok en flesje water
Wie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb bier gedronken met een mod.
Ow nice!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Haha ach wil prima hoor. Alleen de hoorcolleges zijn in Pathé.Collegeblok op schoot, gedimde lichten, chille stoelen, een kerel die blabla praat, en je kan zo mooi een uurtje of twee slaap in halen.
In jouw geval niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb bier gedronken met een mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Herfstvakantie hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Herfstvakantie hebbenOp het HBO waren dat pas tijden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb morgen een hc over Freud. Maar ik heb vorig jaar al Freud gehad. ZALLIK GAAN
jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb morgen een hc over Freud. Maar ik heb vorig jaar al Freud gehad. ZALLIK GAAN
Op het HBO was ik meer vrij dan dat ik naar school ging.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het HBO waren dat pas tijden...!
Dat zal, ik heb de laatste drie weken van oktober alleen maar practica, oftewel: bezig van 9 tot 17 elke dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het HBO waren dat pas tijden...!
Ik 5 dagen per week college. Nu 2,5quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op het HBO was ik meer vrij dan dat ik naar school ging.
Nee, we hebben een halfuurtje gebabbeld en toen gingen we weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
nog dronkuh geworden tijdens de vergadering suusie gr gr
Ja ik ook, maar ik had qua vakanties enzo vet veel vrij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik 5 dagen per week college. Nu 2,5
Ooh, niet eens de kroeg ingedokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, we hebben een halfuurtje gebabbeld en toen gingen we weer.
[..]
Ja ik ook, maar ik had qua vakanties enzo vet veel vrij.
Meeeeeh valt oooook wel meeee...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef tdrone het volgende:
HBO is voor mij meer bezigheidstherpatie dan echt studeren tijdens sommige blokken
Ja hallo ik moest nog 7 hoofdstukken van statistiek bijlezen en Marks tante was jarig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, niet eens de kroeg ingedoken
ik heb dit blok (tot de week na de herfstvakantie) nog 3 contactmomentenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meeeeeh valt oooook wel meeee...
vond ik.
moet je zelf oordelen, kan ik niet voor je doen.quote:
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hallo ik moest nog 7 hoofdstukken van statistiek bijlezen en Marks tante was jarig.
Ja maar dat mens leest alleen de powerpoint op en ze legt niet duidelijk uit vind ik, dus ik lees het boek maar. En het is statistiek enzo en jwt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningen.
Zou nu anders al over de 1100 bladzijden hebben moeten lezen
Samequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningen.
Zou nu anders al over de 1100 bladzijden hebben moeten lezen
om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory van der Wiel
Kijk, een goed topic in het wild.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory van der Wiel
Kijk, een goed topic in het wild.
Heb je daar wat aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Same
Ik koop bij JFV wel uittreksels
Geen idee. Ik kocht ze op de Hanze altijd welquote:
Ik wil ook wel eens douchen met Mark hoor, als jij niet kan.quote:
Facebook zegt vanaf 3 juli 2011quote:
Hè, verdorie, in mijn razernij toch net te hard op mijn toetsenbord geramd waardoor er een foutje is ingeslopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelen
samenvattingstorequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
Weet iemand hoe die tent in Amsterdam heet waar je samenvattingen kan kopen?
niets hoor, maar geen vrije tijd hebben, school/werk/vrienden die er onder lijden, continu bemiddelen en tussenweg vindenquote:
de slegte?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
Weet iemand hoe die tent in Amsterdam heet waar je samenvattingen kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |