Aww, arme meid. Aai over je bolletje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je tenminste uitslapen. Ik had van 11 tot 17 vandaag. Morgen niets en donderdag 9 tot 15
En, al algemene rechtswetenschappen en shit als tentamen gehad? Juridische vaardigheden en staatsrecht?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aww, arme meid. Aai over je bolletje.
Beter dan:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
"Je hebt op de universiteit geen vakantie"
Ik heel hard huilen.
Heb de week na de herfstvakantie een lesvrije week...!
RUG
Is niets ergs aan. Immers: na je tentamens heb je een week ECHT chillen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan:
Tentamenweek precies voor de herfstvakantie.
Stel je niet aan joh ik moet nog beginnen aan een opdrachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben zo verdomd moe hè. En dan morgen van 3 tot half 6 hoorcollege.
Privaatrecht vandaag man. Donderdag perspectieven op recht, vrijdag een taaltoets, die jij waarschijnlijk niet gehaald zou hebben, dus wees blij dat ze daar nu pas mee beginnen. Verder nog staatsrecht, strafrecht en Europese rechtsgeschiedenis volgende week. Genot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En, al algemene rechtswetenschappen en shit als tentamen gehad? Juridische vaardigheden en staatsrecht?
Nee hoor. De week na de herfstvakantie moeten we een huge fucking groepsopdracht inleveren. En wat hebben we al gedaan: de nada.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niets ergs aan. Immers: na je tentamens heb je een week ECHT chillen.
Studeer jij ook rechten aan de RuG?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En, al algemene rechtswetenschappen en shit als tentamen gehad? Juridische vaardigheden en staatsrecht?
Of na je tentamens gewoon weer college. Zo rollen wij in Chillburg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan:
Tentamenweek precies voor de herfstvakantie.
Wanner heb je dan vakantie? Niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of na je tentamens gewoon weer college. Zo rollen wij in Chillburg.
In december pas.quote:
O. Da's wel een genot dan.quote:
Inderdaad, ik zit hier te genieten, je wil 't niet weten.quote:
Die ik niet gehaald zou hebben? Say what? Ik zit in mijn masterfase/schakelfase. Poep niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Privaatrecht vandaag man. Donderdag perspectieven op recht, vrijdag een taaltoets, die jij waarschijnlijk niet gehaald zou hebben, dus wees blij dat ze daar nu pas mee beginnen. Verder nog staatsrecht, strafrecht en Europese rechtsgeschiedenis volgende week. Genot.
Jep!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Studeer jij ook rechten aan de RuG?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit in mijn masterfase/schakelfase.
De taaltoets zou jij niet halen nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ik niet gehaald zou hebben? Say what? Ik zit in mijn masterfase/schakelfase. Poep niet.
Ik lig op bed. Zal niet vertellen wat ik aanheb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
Ik krijg kramp in mijn benen van deze kutstoel.
Zal goed kunnen. Heb een capaciteitentest gedaan bij het UWV (ivm. stage) en op taal scoorde ik HBO en de rest boven of gemiddeld universitair. Inzicht (blokkentest en dergelijke) boven universitairquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De taaltoets zou jij niet halen nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |