Alweerquote:
Getsie. Zo noemde ik mijn vriend ook in het begin toen niet iedereen wist dat ik piemels leuk vind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weenieeeeeezou ik een nieuw projectexperiment zijn van hem?
Het komt toevallig uit. Dus wie weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
AlweerSpreken jullie af om gezamenlijk hier te komen. Of hoort dat bij die 3 maandelijkse check die jullie gaan uitvoeren.
Ik wilde die grap gister maken maar ik was te lui.quote:
het is weer tijd voor een auditquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
AlweerSpreken jullie af om gezamenlijk hier te komen. Of hoort dat bij die 3 maandelijkse check die jullie gaan uitvoeren.
met je imageshack en je twee golfjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wilde die grap gister maken maar ik was te lui.
Dat was ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
met je imageshack en je twee golfjes
Ik weet niet waarover je hebt hebt. Over het algemeen gebruik ik Tinypic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat was kaadrol geloof ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn grap gejat, als ik dood was had ik me omgedraaid in mijn graf.
En nu draait hij zich om.quote:
Terechte constatering.quote:
Ik las btw KaasDrolquote:
jij doet niet aan dm's vandaag?quote:
quote:
quote:
quote:
Wat is er?quote:
Kan je tenminste uitslapen. Ik had van 11 tot 17 vandaag. Morgen niets en donderdag 9 tot 15quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben zo verdomd moe hè. En dan morgen van 3 tot half 6 hoorcollege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |