Meeeeeh valt oooook wel meeee...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef tdrone het volgende:
HBO is voor mij meer bezigheidstherpatie dan echt studeren tijdens sommige blokken
Ja hallo ik moest nog 7 hoofdstukken van statistiek bijlezen en Marks tante was jarig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, niet eens de kroeg ingedoken
ik heb dit blok (tot de week na de herfstvakantie) nog 3 contactmomentenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meeeeeh valt oooook wel meeee...
vond ik.
moet je zelf oordelen, kan ik niet voor je doen.quote:
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hallo ik moest nog 7 hoofdstukken van statistiek bijlezen en Marks tante was jarig.
Ja maar dat mens leest alleen de powerpoint op en ze legt niet duidelijk uit vind ik, dus ik lees het boek maar. En het is statistiek enzo en jwt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningen.
Zou nu anders al over de 1100 bladzijden hebben moeten lezen
Samequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningen.
Zou nu anders al over de 1100 bladzijden hebben moeten lezen
om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory van der Wiel
Kijk, een goed topic in het wild.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory van der Wiel
Kijk, een goed topic in het wild.
Heb je daar wat aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Same
Ik koop bij JFV wel uittreksels
Geen idee. Ik kocht ze op de Hanze altijd welquote:
Ik wil ook wel eens douchen met Mark hoor, als jij niet kan.quote:
Facebook zegt vanaf 3 juli 2011quote:
Hè, verdorie, in mijn razernij toch net te hard op mijn toetsenbord geramd waardoor er een foutje is ingeslopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelen
samenvattingstorequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
Weet iemand hoe die tent in Amsterdam heet waar je samenvattingen kan kopen?
niets hoor, maar geen vrije tijd hebben, school/werk/vrienden die er onder lijden, continu bemiddelen en tussenweg vindenquote:
de slegte?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
Weet iemand hoe die tent in Amsterdam heet waar je samenvattingen kan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |