Samequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningen.
Zou nu anders al over de 1100 bladzijden hebben moeten lezen
om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory van der Wiel
Kijk, een goed topic in het wild.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory van der Wiel
Kijk, een goed topic in het wild.
Heb je daar wat aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Same
Ik koop bij JFV wel uittreksels
Geen idee. Ik kocht ze op de Hanze altijd welquote:
Ik wil ook wel eens douchen met Mark hoor, als jij niet kan.quote:
Facebook zegt vanaf 3 juli 2011quote:
Hè, verdorie, in mijn razernij toch net te hard op mijn toetsenbord geramd waardoor er een foutje is ingeslopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelen
samenvattingstorequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
Weet iemand hoe die tent in Amsterdam heet waar je samenvattingen kan kopen?
niets hoor, maar geen vrije tijd hebben, school/werk/vrienden die er onder lijden, continu bemiddelen en tussenweg vindenquote:
de slegte?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
Weet iemand hoe die tent in Amsterdam heet waar je samenvattingen kan kopen?
just helpin' uquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hè, verdorie, in mijn razernij toch net te hard op mijn toetsenbord geramd waardoor er een foutje is ingeslopen.
Mammaquote:
Gevaarlijk met blimksem en oordopjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
Sommige toetsenborden hebben gaatjes om water en koffie af te voeren.
dan is de schade toch al aangerichtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
Sommige toetsenborden hebben gaatjes om water en koffie af te voeren.
Toetsenbord aangesloten op een laptop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een toetsenbord en geen laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |