SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Maar hoe ging het?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had dus een date vanavond. Met een man gewoon kennis maken. Geen idee wat ik er nu moet van denken. En ik was echt zenuwachtig.
Wat leuk voor je! Wat hebben jullie gedaan als date?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had dus een date vanavond. Met een man gewoon kennis maken. Geen idee wat ik er nu moet van denken. En ik was echt zenuwachtig.
Film gekeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat leuk voor je! Wat hebben jullie gedaan als date?
Goed beetje zitten kletsen en een filmpje gekeken. Geen idee of er een gevolg in zitquote:
Het klinkt als een soaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een date gehad vanavond.
Ik geef het ruiterlijk toe.
En hoe ging die?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dan doe je toch iets foutquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Date ging heel goed, ik had er eigenlijk weinig fiducie in vooraf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is nu al online, geen goed teken.
Als heloef na zijn 15 seconde klaar is, is ie ook vroeg online... Zegt niet alles..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is nu al online, geen goed teken.
Dan is jou gelukt wat mij niet lukte. Ik heb de film na die tijd maar in mijn eentje afgekekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Film gekeken.
[..]
Goed beetje zitten kletsen en een filmpje gekeken. Geen idee of er een gevolg in zit
Vind je iemand leuk die je het kan vragen op dit moment?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef benzin het volgende:
Ik wil ook wel weer een date; mijn laatste (en eerste) is alweer anderhalf jaar geleden
Godver ik moest gewoon lachen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als heloef na zijn 15 seconde klaar is, is ie ook vroeg online... Zegt niet alles..
Ja maar bij deze date was dat niet de intentiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan is jou gelukt wat mij niet lukte. Ik heb de film na die tijd maar in mijn eentje afgekeken
Ik heb nog nooit een date gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef benzin het volgende:
Ik wil ook wel weer een date; mijn laatste (en eerste) is alweer anderhalf jaar geleden
Jij was toch die gast die zei dat alles vanzelf ging?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar bij deze date was dat niet de intentie![]()
Ach dat went wel dat ongemakkelijk gevoelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een date gehad.
Lijkt me eigenlijk ook alleen maar ongemakkelijk gedoe.
Je hebt natuurlijk altijd een keuzequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij was toch die gast die zei dat alles vanzelf ging?
Ja, alleen dan moet er wel een klik en aantrekkingskracht van beide partijen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij was toch die gast die zei dat alles vanzelf ging?
Ik heb me afgelopen woensdag geen moment ongemakkelijk gevoeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal is het ook ongemakkelijk, maar soms klikt het en is het fijn. Daar moet je die andere keren voor over hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend. Wat scheelt eraan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vrees dat ik morgen in bed blijf, voel me echt niet fijn
Ziek?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja mijn Susanne.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vind je iemand leuk die je het kan vragen op dit moment?
Ik heb ook last van mijn keel en zoenen met iemand die verkouden was, is misschien ook niet slimquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan je vertellen mijn eerste date, op m'n 27equote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meestal is het ook ongemakkelijk, maar soms klikt het en is het fijn. Daar moet je die andere keren voor over hebben.
Dus je hebt wel gezoendquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ook last van mijn keel en zoenen met iemand die verkouden was is misschien ook niet slim
Shit. Ik zou het niet verklappen.quote:
Maar je vind hem dus niet aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen dan moet er wel een klik en aantrekkingskracht van beide partijen zijn
Dat kan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb me afgelopen woensdag geen moment ongemakkelijk gevoeld
Dat zal het denk ik zijn ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meestal is het ook ongemakkelijk, maar soms klikt het en is het fijn. Daar moet je die andere keren voor over hebben.
Hik er steeds tegen aan. Zit al een tijdje geestelijk niet lekker in mijn vel, maagklachten, vermoeidheid, griepverschinselen.. Blij dat ik bijna vakantie hebquote:
Waar woont die Susanne? (en hoe ziet ze eruit?)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn Susanne.
Gewoon doen benzin.
Mee eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Shit. Ik zou het niet verklappen.
een date zonder zoenen is er 1 om te vergeten
Geen idee. Hij is best knap. Maar op die manier ben ik eigenlijk niet met mannen bezig. Is puur seksueel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je vind hem dus niet aantrekkelijk?
Of andersom niet?
Waar ze woont, geen flauw idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar woont die Susanne? (en hoe ziet ze eruit?)
Naar is datquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hik er steeds tegen aan. Zit al een tijdje geestelijk niet lekker in mijn vel, maagklachten, vermoeidheid, griepverschinselen.. Blij dat ik bijna vakantie heb
Seksueel heeft toch juist enorm veel met aantrekkingskracht te maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eensnu eerst nog een echte date regelen
[..]
Geen idee. Hij is best knap. Maar op die manier ben ik eigenlijk niet met mannen bezig. Is puur seksueel.
Dat moet ik onthouden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Shit. Ik zou het niet verklappen.
een date zonder zoenen is er 1 om te vergeten
Ik hoor l'amour.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar ze woont, geen flauw idee eigenlijk.
Ze is niet uber knap maar ze is oh zo leuk.
Ik was meteen verkocht toen ik haar zag.
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, dat je wel seks wilt met mannen terwijl je ze niet echt leuk vindt, of er totaal geen gevoel bij hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eensnu eerst nog een echte date regelen
[..]
Geen idee. Hij is best knap. Maar op die manier ben ik eigenlijk niet met mannen bezig. Is puur seksueel.
Nee helaas niet.quote:
Ik heb daar in ieder geval geen enkele last van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, dat je wel seks wilt met mannen terwijl je ze niet echt leuk vindt, of er totaal geen gevoel bij hebt![]()
Ben je nog echt op een man gevallen dan?
Nee ze is veel te oud.quote:
Nu ik erover mee kan praten, geef ik je groot gelijk.quote:
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het uiterlijk van mannen is van mij niet van belang. Het is gewoon puur seks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seksueel heeft toch juist enorm veel met aantrekkingskracht te maken?
Meisje van net zoent net als ik doe.quote:
Mja, ik weet niet precies meer welke radiozender het was en waar die zat, het moet wel een beetje bereikbaar zijn voor me he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar ze woont, geen flauw idee eigenlijk.
Ze is niet uber knap maar ze is oh zo leuk.
Ik was meteen verkocht toen ik haar zag.
Nee, misschien dat dit ooit nog gebeurd. De voorkeur blijft toch meer bij vrouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, dat je wel seks wilt met mannen terwijl je ze niet echt leuk vindt, of er totaal geen gevoel bij hebt![]()
Ben je nooit echt op een man gevallen dan?
24 helaas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe oud? Misschien kan ik haar overnemen?
Omschrijf haar eens.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nu ik erover mee kan praten, geef ik je groot gelijk.
Zoenen
Ik voel een depressie aankomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meisje van net zoent net als ik doe.
Ik dacht ff van 'ow zo zoen ik dus'
Hmmm lekker
Ik wil ook weten hoe ik zoen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meisje van net zoent net als ik doe.
Ik dacht ff van 'ow zo zoen ik dus'
Hmmm lekker
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
Schattig meisje ben je straw. Toffe foto's.
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt leuk.
Als ik eerder had geweten dat je zo mooi bent, had ik nooit iets tegen je durven zeggen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:18 schreef Mystikvm het volgende:
DeelnemerLang niet gezien.
Leuke foto's trouwens Straw
Ach als je nooit gezoend hebt weet je niet wat je mistquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel een depressie aankomen.
Waarom heb je ook dates met mannen dan, als je voorkeur er niet naar uit gaat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, misschien dat dit ooit nog gebeurd. De voorkeur blijft toch meer bij vrouwen
Ik zou het niet kunnen. Puur seks wel, maar niet zonder ook maar enige vorm van aantrekkingskracht, al is het alleen het uiterlijk maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het uiterlijk van mannen is van mij niet van belang. Het is gewoon puur seks.
Ze heeft donkerblond haar (verassingquote:
Ik wil wel zoenen met je hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Puur seks wel, maar niet zonder ook maar enige vorm van aantrekkingskracht, al is het alleen het uiterlijk maar.
Echt wat een kutargument.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als je nooit gezoend hebt weet je niet wat je mist
Voor seks wel. Ik heb gewoon de fantasie/behoefte om seks met mannen te hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom heb je ook dates met mannen dan, als je voorkeur er niet naar uit gaat?
Ik wel. Met een vrouw waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Puur seks wel, maar niet zonder ook maar enige vorm van aantrekkingskracht, al is het alleen het uiterlijk maar.
Een beetje klungelige meisjes zijn leukquote:
Ik ben in te huren als consultant; naast een beoordeling breng ik ook een adviesrapport uit met verbeterpuntenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook weten hoe ik zoen.Even een beoordeling ofzo achteraf.
Gewoon evaluatieformuliertje meegeven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook weten hoe ik zoen.Even een beoordeling ofzo achteraf.
En ik krijg geen foto'squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
@deelnemer, jij had toch al eerder foto's van me gezien.
Dat valt best meequote:
Wie vraagt wordt overgeslagenquote:
Ik ben stiekem nog een beetje verliefd op haar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Een beetje klungelige meisjes zijn leuk
Nee is gewoon een kutargument, gaat niemand zich beter van voelen.quote:
Er is iemand waarmee ik dat probleem juist wel hebquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben stiekem nog een beetje verliefd op haar.
Ik ben blij dat ik haar niet meer tegenkom op mijn werk.
Achteraan gaan dan maar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er is iemand waarmee ik dat probleem juist wel heb
Dat weet ik vandaar ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee is gewoon een kutargument, gaat niemand zich beter van voelen.
Ik heb de foto's ook gezien en het is echt een leuk meisjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen, ik word gewoon buitengesloten hier.
Echt waar heloef, ik ben ervan overtuigd dat jij nog wel eens met een leuk meisje zult zoenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee is gewoon een kutargument, gaat niemand zich beter van voelen.
Ik snap niet zo goed waarom ik niets mag zien, mijn foto's zijn gewoon zichtbaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb de foto's ook gezien en het is echt een leuk meisje
Vraag het gewoon lief aan haar dat kan je bestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ik niets mag zien, mijn foto's zijn gewoon zichtbaar.
Dat heb ik over DM en fotoboek al verschillende keren gedaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag het gewoon lief aan haar dat kan je best
Bedankt Tijn, echt bedankt.quote:
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Echt waar heloef, ik ben ervan overtuigd dat jij nog wel eens met een leuk meisje zult zoenen.![]()
Zelfs mij is het gelukt, dan moet het voor iedereen mogelijk zijn.
Gast ik weet hoe jij je voelt dat heb ik ook gehad toen ik in singles kwam. En dat was toen wel iets minder lief dan hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt Tijn, echt bedankt.
[..]
Ja dat weet ik.
Het gaat om het weer niet kunnen meepraten gehalte.
Okay, dan wil ik wel een duidelijk beoordeling moet goede punten en verbeterpunten. Daarna een training om het te verbeteren.quote:
Ik vat het op mijn 17de al niet op als een compliment.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Is schattig eigenlijk nog een compliment als je 19 bent?
Jij moet het wel zo opvatten, want het is een goede factor bij jou. Je lijkt een beetje op een ex-vriendin van een vriend van mij. Die kwam ik net nog tegen onderweg naar huis. Leuk koppie, schattig koppie. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, ik krijg het ook geregeld te horen op mijn 18equote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja waarom niet? Ligt aan de context denk ik. Als het schattig is in de trant van jong meisje dan waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was er bij!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gast ik weet hoe jij je voelt dat heb ik ook gehad toen ik in singles kwam. En dat was toen wel iets minder lief dan hier.
Ik bedoelde het goed iig, je ziet er gewoon netjes en lief uit. Niet alsin dat je er jong uit ziet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij mij vanwege mijn gezicht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, ik krijg het ook geregeld te horen op mijn 18e
Het betekent meestal dat ze je kinderachtig vinden, tenminste, bij mij.
De huidige singles die ongeveer 3 jaar terug begon?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik was er bij!
Ik heb Singles praktisch opgestart.
Yes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De huidige singles die ongeveer 3 jaar terug begon?
Singles ben ik een keer uitgekafferd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gast ik weet hoe jij je voelt dat heb ik ook gehad toen ik in singles kwam. En dat was toen wel iets minder lief dan hier.
Damn als jij mij nu ziet posten en hoe ik toen posten is echt een wereld van verschil. Maar toch niet onder die nickname?quote:
Dat is heel normaal daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Singles ben ik een keer uitgekafferd.
Het is wel leuk daar.
Singles was leuk toen ik er nog was en JoeyT. Nu is het een och en wee-topic voor kliekjes. En die kliekjes houden niet van buitenstaanders. Als je boe zegt, zijn ze beledigd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Singles ben ik een keer uitgekafferd.
Het is wel leuk daar.
Hee, ik bood dat aan en daar reageer je niet opquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik wel een duidelijk beoordeling moet goede punten en verbeterpunten. Daarna een training om het te verbeteren.
Nee, andere nick. Ik ben al fokker sinds 2001 geloof ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn als jij mij nu ziet posten en hoe ik toen posten is echt een wereld van verschil. Maar toch niet onder die nickname?
Dat had ik door ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is heel normaal daar.Singles is niet echt leuk meer de laatste tijd. Dit topic is veel leuker.
Ik heb ze, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand ze geil vondquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
Kuiltjes in de wangen is ook enorm schattig! En enorm geil!
Oh, van jou mag het ook hoor, verschillende mannen, verschillende meningen zou sowieso handig zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee, ik bood dat aan en daar reageer je niet op
Ik heb uitgedeukte kuiltjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb ze, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand ze geil vond
Ik kan me je foto niet meer goed voor de geest halen. Post eens een nieuwe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij vanwege mijn gezicht.![]()
Bolle wangetjes, god haat me.
Vandaar ik herkende je al niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, andere nick. Ik ben al fokker sinds 2001 geloof ik.
Dat slaat inderdaad nergens op dat soort dingen. Voor de rest is/was het wel leuk daarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat had ik door ja.![]()
Maar goed ik werd aangevallen omdat ik 17 was.
Dan weet je het niveau wel.
Ik kreeg er 2 jaar terug ook te horen dat ik kinderachtig was, omdat ik iets over huiswerk zei. Like, het was hbo huiswerk hoor. Ik mag hopen dat er meer mensen met een opleiding daar zaten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat had ik door ja.![]()
Maar goed ik werd aangevallen omdat ik 17 was.
Dan weet je het niveau wel.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me je foto niet meer goed voor de geest halen. Post eens een nieuwe.
Nee alleen werklozen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg er 2 jaar terug ook te horen dat ik kinderachtig was, omdat ik iets over huiswerk zei. Like, het was hbo huiswerk hoor. Ik mag hopen dat er meer mensen met een opleiding daar zaten.
Nee, ik was verliefd op haar, maar zij zag niets in mij. Maar ik kom haar nu nog wel steeds geregeld tegenquote:
De meeste wel. Zo ver ik weet. Ik denk dat het vooral de term huiswerk wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg er 2 jaar terug ook te horen dat ik kinderachtig was, omdat ik iets over huiswerk zei. Like, het was hbo huiswerk hoor. Ik mag hopen dat er meer mensen met een opleiding daar zaten.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
*klaar gaat zitten, broek op hielen hangt*
nee mensen die heel kansloos op het werk fokken en paar werklozequote:
Ik wil later ook een baan waarbij ik tijd heb om te fokken, ik zeg niet dat ik het ook zou doen, maar het is in elk geval een verbetering ten opzichte van mijn huidige kutbaan waar ik een paar uur lang word uitgekafferd in het Chinees.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee mensen die heel kansloos op het werk fokken en paar werkloze
En kan je al een beetje Chinees?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik wil later ook een baan waarbij ik tijd heb om te fokken, ik zeg niet dat ik het ook zou doen, maar het is in elk geval een verbetering ten opzichte van mijn huidige kutbaan waar ik een paar uur lang word uitgekafferd in het Chinees.
Ik wil niet eens weten waar hun echtelijke ruzies onder werktijd over gaan, dus leer ik ook maar geen chineesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En kan je al een beetje Chinees?
Ik vind het best kansloos om zo iedere dag een paar topics vol te spammen onder werktijd. Ik zou het ook doen als het konik ben net zo kansloos.
Ik kan het ook niet op mijn werkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En kan je al een beetje Chinees?
Ik vind het best kansloos om zo iedere dag een paar topics vol te spammen onder werktijd. Ik zou het ook doen als het konik ben net zo kansloos.
U heeft DM.quote:
Ik fok dus ik bestaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten waar hun echtelijke ruzies onder werktijd over gaan, dus leer ik ook maar geen chinees
En ik vrees dat ik ook kansloos ben, ik zou het ook zo doen
Ik maakte op mijn 16de zulke kuttopics.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik lees oude posts onder mijn andere nick. Ik vind het nog steeds lachen.
2005-posts.
Ik was toen een PUB-aandachtshoertje waarvan iedereen dacht dat ik een kloon was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maakte op mijn 16de zulke kuttopics.
Ook leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was toen een PUB-aandachtshoertje waarvan iedereen dacht dat ik een kloon was.
Ja maar je bent wel een lieve spamslet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:03 schreef Edarrawen het volgende:
Als ik later oud ben, kijk ik vol weemoed terug op mijn tijd hier als spamslet (heloefs woorden)
Gelukkigquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar je bent wel een lieve spamslet.
Ik vind de meest geniale topics.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik lees oude posts onder mijn andere nick. Ik vind het nog steeds lachen.
2005-posts.
Mooi man.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Whoo.. Vandaag had ik afgesproken met een meisje dat ik via internet ken. T was echt gezellig en gaan binnenkort weer afspreken..
Ja, voor vandaag zocht ik er nog niet veel achter.. Gewoon afsprekenquote:
Hoi Mystikvm, je komt hier ook nog langs. Ik ben verbaast over de goede sfeer in het topic nu. Top.quote:
Alleen de eerdere foto's in je fobo. Maar daarop kon ik je gezicht niet goed zien. Eén keer alleen je ogen. Ik zie je nu voor het eerst op een duidelijke foto en het is helemaal nieuw voor me. Leuk om je te zien Straw. Mooi donker haar ook nog.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
@deelnemer, jij had toch al eerder foto's van me gezien.
Tuurlijk wel. Maar jij bent nu toch meer een lekker ding. Het wordt hoog tijd dat je versierbaar wordt, anders lopen de hitsige jonge mannen teveel mis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Je bent wel een charmeur he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar jij bent nu toch meer een lekker ding. Het wordt hoog tijd dat je versierbaar wordt, anders lopen de hitsige jonge mannen teveel mis.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:49 schreef kree het volgende:
zo goedemorgen allemaal, ben de eerste vanochtend zo te zien
Goeiemorgen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:49 schreef kree het volgende:
zo goedemorgen allemaal, ben de eerste vanochtend zo te zien
Playerquote:
Ikke?quote:
Ergens wel een beetje ja. Het kan haar vader zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ikke?![]()
Ik zie op facebook dat één van mijn kennissen een nieuwe man heeft. Zij is net 30, hij is 48 en ze is al zwanger.
( ergens vind ik dat gewoon smerig)
Het is raar om leeftijdsgenoten in zulke situaties te zien. Ik ben daar echt totaal niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens wel een beetje ja. Het kan haar vader zijn
Die leeftijden vind ik niet zo schokkend hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens wel een beetje ja. Het kan haar vader zijn
Is mijn omgeving nou zo braaf, of lijkt het maar zo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die leeftijden vind ik niet zo schokkend hoor.Ik heb ze wel groter gezien bij mijn vriendinnen.
Ik ken ook voorbeelden uit mijn omgeving. En zelf val ik ook op oudere vrouwen dus het zou zo maar kunnen dat als ik een leuke vrouw van in de veertig tegen kom dat we iets krijgenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die leeftijden vind ik niet zo schokkend hoor.Ik heb ze wel groter gezien bij mijn vriendinnen.
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Is mijn omgeving nou zo braaf, of lijkt het maar zo?
Die in mijn klas hebben er allemaal een van hun eigen leeftijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
De meeste mensen hebben een relatie met iemand van hun leeftijd dus +- 3 jaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Die in mijn klas hebben er allemaal een van hun eigen leeftijd.
Ja maar ik bedoel ik ben nog geen meisje tegengekomen met een veel oudere vriend.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een relatie met iemand van hun leeftijd dus +- 3 jaar
Ik daarvoor wel. Ik ken zelfs iemand die getrouwd is met een man die ouder dan haar vader is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ik ben nog geen meisje tegengekomen met een veel oudere vriend.
Tot dat ik op FOK! kwam natuurlijk.
In mijn klas meestal ook wel hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Die in mijn klas hebben er allemaal een van hun eigen leeftijd.
Das gewoon ranzig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik daarvoor wel. Ik ken zelfs iemand die getrouwd is met een man die ouder dan haar vader is.
Liefde maakt blind. Ik vond dat ook wel bizar. Ach het is haar keuze. Ik ken ook een meisje toen ze 18/19 was met iemand die begin 30 was. Dat vinden ook genoeg mensen raar/gek/viesquote:
Op de een of andere manier kan ik het van vrouwen wel begrijpen dat ze een man nemen die een jaar of 10 ouder is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liefde maakt blind. Ik vond dat ook wel bizar. Ach het is haar keuze. Ik ken ook een meisje toen ze 18/19 was met iemand die begin 30 was. Dat vinden ook genoeg mensen raar/gek/vies
Voor een man/jongen die met een oudere vrouw gaat is ook niet raar. Althans dat vind ik. Als je als 16 jarige jongen met een meisje van 20+ gaat ben je een held.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik het van vrouwen wel begrijpen dat ze een man nemen die een jaar of 10 ouder is.
Maar ouder dan je vader, dat is wel heel erg.
Inderdaad ik vind het niet echt raar dat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een man/jongen die met een oudere vrouw gaat is ook niet raar. Althans dat vind ik. Als je als 16 jarige jongen met een meisje van 20+ gaat ben je een held.
Sommige vrouwen vinden dat juist leuk jochie/man. Gewoon een jong ding dat nog lekker geil is. De rest mag jezelf invullen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik vind het niet echt raar dat.
Niet dat ik het zelf ooit zou willen maar goed.
Maar van vrouwen begrijp ik het wel dat als je daadwerkelijk een vent wilt je eerder iemand van 30 zoekt dan van je eigen leeftijd. Want ik naar mezelf en andere jongens van mijn leeftijd kijk. We zijn meer jochies dan mannen.
Als de dames 40 plus zijn willen ze alleen maar jonger.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar van vrouwen begrijp ik het wel dat als je daadwerkelijk een vent wilt je eerder iemand van 30 zoekt dan van je eigen leeftijd. Want ik naar mezelf en andere jongens van mijn leeftijd kijk. We zijn meer jochies dan mannen.
Die heb je er natuurlijk ook bij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden dat juist leuk jochie/man. Gewoon een jong ding dat nog lekker geil is. De rest mag jezelf invullen.
Dan hoef ik ze 9 van de 10 keer al niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als de dames 40 plus zijn willen ze alleen maar jonger.
Ik sta daar serieus voor open zoiets.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als de dames 40 plus zijn willen ze alleen maar jonger.
Sla je slag Tijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sta daar serieus voor open zoiets.Dus .....
Ik ook tegen betaling...quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga eens een oproepje plaatsenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Sla je slag Tijn.
Trouwens als ik naar de laatste drie vrouwen kijk die ik leuk vind, val ik op ouder.![]()
28, 24, 30.
So help me god.
Voor de duidelijkheid, Ze zijn ook niet op zoek naar een jongetje onder de 20.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hoef ik ze 9 van de 10 keer al niet meer.
Waarom ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dadelijk 30 + bent en nog geen vaste vriendin hebt gehad. Bekijk je deze dames toch anders.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:59 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik ook tegen betaling...![]()
Tarieven heb ik echter nog niet voorgedefinieerd. Dit zal op uiterlijk en lichaamsvormen gecalculeerd worden.
Oudere vrouwen vind ik op een of andere manier aantrekkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, Ze zijn ook niet op zoek naar een jongetje onder de 20.
[..]
Waarom ?
Een vriend van me ( 23) trekt altijd vrouwen aan van boven de 40 op feesten. Echt bizar. Hij doet er niets voor, maar heeft altijd aanspraak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is mij ook een keer gelukt om dat een die 12 jaar ouder is af te spreken. Dus wie weet dat het vaker luktquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een vriend van me ( 23) trekt altijd vrouwen aan van boven de 40 op feesten. Echt bizar. Hij doet er niets voor, maar heeft altijd aanspraak.
Dat was niet sarcastisch van mijn kant hoor...quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
Wacht maar tot je dadelijk 30 + bent en nog geen vaste vriendin hebt gehad. Bekijk je deze dames toch anders.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat was niet sarcastisch van mijn kant hoor...
Je kijkt inderdaad dermate je ouder wordt; anders tegen vrouwen aan.
Ja, ze zullen nu vast hard hun skillz aan het uittesten zijn. Hoewel eda het enige meisjes was volgens mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oei, dus er wordt nu live gehosseld?
Arme edaquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze zullen nu vast hard hun skillz aan het uittesten zijn. Hoewel eda het enige meisjes was volgens mij.
Gangbanghossel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze zullen nu vast hard hun skillz aan het uittesten zijn. Hoewel eda het enige meisjes was volgens mij.
Daar wil ik wel beelden van zienquote:
1 meisje en een aantal jongetjes die niets durven te zeggen tegen een meisje. Ja dat gaat zeker spannende beelden opleveren.quote:
Dat denk jij maarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
1 meisje en een aantal jongetjes die niets durven te zeggen tegen een meisje. Ja dat gaat zeker spannende beelden opleveren.
Leedvermaak is het mooiste vermaak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
1 meisje en een aantal jongetjes die niets durven te zeggen tegen een meisje. Ja dat gaat zeker spannende beelden opleveren.
Die zijn er wel hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, Ze zijn ook niet op zoek naar een jongetje onder de 20.
Whehe.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ergens diep van binnen wel ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
Stiekem had ik die meet wel willen zien.
Ik ook. Ik ben benieuwd hoe iedereen eruit ziet, hoe ze nou echt zijn en hoe het nou allemaal gaat, zoals Provinciaaltje zegt hoop ik niet dat het wordt.quote:
Zo erg zullen ze niet zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben benieuwd hoe iedereen eruit ziet, hoe ze nou echt zijn en hoe het nou allemaal gaat, zoals Provinciaaltje zegt hoop ik niet dat het wordt.
Ik denk niet dat het echt zo erg is, ookal ben ik wel benieuwd naar de mensen achter sommige namen. Maar volgens mij zijn juist de mensen waar ik echt geen beeld bij ook niet daarheen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben benieuwd hoe iedereen eruit ziet, hoe ze nou echt zijn en hoe het nou allemaal gaat, zoals Provinciaaltje zegt hoop ik niet dat het wordt.
Daar ben ik nou nog het meest nieuwsgierig naar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt zo erg is, ookal ben ik wel benieuwd naar de mensen achter sommige namen. Maar volgens mij zijn juist de mensen waar ik echt geen beeld bij ook niet daarheen.
Komt ook wel goed maar toch lijkt het me vreemd. Afspreken met mensen die je nog nooit in je leven hebt gezien in real life.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg zullen ze niet zijn.
De meeste fokkers zijn net mensen.
Ik vond het wel meevallen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Komt ook wel goed maar toch lijkt het me vreemd. Afspreken met mensen die je nog nooit in je leven hebt gezien in real life.
Was de radio meet jouw eerste meet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.
Maar inderdaad een tikkie vreemd was het wel de eerste keer.
Ja.quote:
Ik moet er altijd zo om lachen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
Wat een geslijm van alle mannen bij -Strawberry-, waren ze alvast aan het oefenen ofzo?
Tot hoelaat was jij gebleven toen in Utrecht?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Daarna kwamen er een heleboel bij.
Maar goed sommigen waar niet echt meets.
Zo kwam ik toevallig Knetter een keer tegen in Hilversum.
En ze waren ook echt zo subtiel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
Wat een geslijm van alle mannen bij -Strawberry-, waren ze alvast aan het oefenen ofzo?
Volgens mij heb je niet naar die foto's gekeken, het zijn serieus mooie foto'squote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee precies, maar ik was om 09:00 thuis de volgende morgen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot hoelaat was jij gebleven toen in Utrecht?
Ik noem alleen de meets met meer dan 5 mensen meets.![]()
Mijn meet ownde overigens. Hoewel die in Wierden ook wel tof was en ik heb zo'n vermoeden dat de onz in Amsterdam ook enorm tof gaat worden.
Voel ik een steekje jaloezie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee precies, maar ik was om 09:00 thuis de volgende morgen.:')
Naat noemt trouwens zijn afspraakjes met Faye nog meets.
Soms is een 1 op 1 wel een meet, maar met sommige heb ik minder op FOK! gesproken dan irl, dan ga ik het geen meet meer noemen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee precies, maar ik was om 09:00 thuis de volgende morgen.
Naat noemt trouwens zijn afspraakjes met Faye nog meets.
Neuh.quote:
Ja, ik heb ze wel bekeken. Ik doelde meer op die kerels hier, allemaal meteen er bovenop. Alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien. Maar begin maar alvast met subtiele hosselpogingen dan, je hebt concurrentie op FOK!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet naar die foto's gekeken, het zijn serieus mooie foto'sDon't mess with the straw.
Ik vind het wel mooie foto's.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze wel bekeken. Ik doelde meer op die kerels hier, allemaal meteen er bovenop. Alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien. Maar begin maar alvast met subtiele hosselpogingen dan, je hebt concurrentie op FOK!
Ach, ik ben niet geïnteresseerd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:45 schreef mrk.n het volgende:
Maar begin maar alvast met subtiele hosselpogingen dan, je hebt concurrentie op FOK!
Ik kon het niet laten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet geïnteresseerd.
Maar Straw is altijd lief tegen me geweest hier en jij niet, dus vind dat ik haar moet verdedigen als jij onaardig doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Ik zocht die ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom in de wereld van Fok. Misschien kan Straw even melden hoeveel PM's ze ontvangen heeft na het publiceren van haar foto's.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze wel bekeken. Ik doelde meer op die kerels hier, allemaal meteen er bovenop. Alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien.
Je moet niet alles als een aanval zien want ik zei helemaal niets onaardigs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet geïnteresseerd.
Maar Straw is altijd lief tegen me geweest hier en jij niet, dus vind dat ik haar moet verdedigen als jij onaardig doet
*tik em aan vrouwe*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
dr wordt nooit over mijn foto's geslijmd
Dump die foto's met je vriend uit je fobo en problem solvedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
dr wordt nooit over mijn foto's geslijmd
Omdat je bezet bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij doen de meeste mannen hier zo bij alle meisjes, maakt niet uit hoe ze eruit zien. Tenminste, dat idee heb ik gekregen.
Ik heb je meerdere keren geprobeerd te versieren maar jij wilde nooitquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
oow is dát t probleem, wel een opluchting, dacht dat t aan mij lag
Dat was zeker net zo opvallend als heloef zijn hosselpogingenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb je meerdere keren geprobeerd te versieren maar jij wilde nooit
Heb je die van mij ook opgemerkt..quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was zeker net zo opvallend als heloef zijn hosselpogingen
Je kan mijn moeilijk subtiel noemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was zeker net zo opvallend als heloef zijn hosselpogingen
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij hosselt niet, jij wilt alleen perfecte modellen
@Tijn to little to late. Iets van 2 jaar
dat is echt de valstrik van zoveel mannen, ze stellen te hoge eisenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij hosselt niet, jij wilt alleen perfecte modellen
@Tijn to little to late. Iets van 2 jaar
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het feit dat zij lief tegen me is is al reward genoeg
Hai!quote:![]()
Ook hoi van Naatje, die zit nu bij mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef benzin het volgende:
[..]
GrappigMaar het feit dat zij lief tegen me is is al reward genoeg
[..]
Hai!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook hoi van Naatje, die zit nu bij mij
Ik stel niet te hoge eisen want mijn vriendin isquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is echt de valstrik van zoveel mannen, ze stellen te hoge eisen
Beetje jammer date de meeste vrouwen pas zo worden als ze al een relatie hebben. Daar heb je als single toch niet aan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wow benzin heeft door dat niet alle vrouwen eng en gemeen zijn
Wah, diep respect eigenlijk, dat je dat uithoudt en ook nog een beetje gezellig weet te houden :pquote:
Hoe bedoel je? Vrouwen zijn als single gemeen? Jij kende mij voordat detroit mij kende hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer date de meeste vrouwen pas zo worden als ze al een relatie hebben. Daar heb je als single toch niet aan.
Ja dat vind ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wah, diep respect eigenlijk, dat je dat uithoudt en ook nog een beetje gezellig weet te houden :p
Ik weet niet in welke omgeving jij je beweegt, maar ik zie eerder het totaal tegenovergestelde in mijn omgeving.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is echt de valstrik van zoveel mannen, ze stellen te hoge eisen
Dankjewel, doe maar hoi terugzeggenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook hoi van Naatje, die zit nu bij mij
Mwaah, uiteindelijk zijn wel allemaal hetzelfde en maak ik jullie alleen maar in mijn hoofd gemener dan jullie zijn. Ik probeer dat langzaam af te leren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wow benzin heeft door dat niet alle vrouwen eng en gemeen zijn
Ja gemeen of iig niet aardig. En als ze dan bezet zijn worden ze ineens wel lief. Nee jij bent nooit gemeen geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Vrouwen zijn als single gemeen? Jij kende mij voordat detroit mij kende hoorToen was ik toch niet gemeen?
Ik moet zeggen dat eigenlijk altijd wel hele leuke dates heb, is vrij snel gezellig te noemen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wah, diep respect eigenlijk, dat je dat uithoudt en ook nog een beetje gezellig weet te houden :p
Dat is toch niet zo lastig?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sowieso hebben mannen nooit echt duidelijke eisen. Je kijkt toch naar het geheel? De een is wel aantrekkelijk voor mij en de ander niet. Zou ik achter die tweede aangaan dan ben ik de boel aan t neppen toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke omgeving jij je beweegt, maar ik zie eerder het totaal tegenovergestelde in mijn omgeving.
Ik heb daar niet zoveel last van en mensen in mijn omgeving ook niet. Die eisen zijn wel duidelijk hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Westerling het volgende:
[..]
Sowieso hebben mannen nooit echt duidelijke eisen. Je kijkt toch naar het geheel? De een is wel aantrekkelijk voor mij en de ander niet. Zou ik achter die tweede aangaan dan ben ik de boel aan t neppen toch?
Hallo allemaal trouwens
Nieuw hier?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Westerling het volgende:
[..]
Sowieso hebben mannen nooit echt duidelijke eisen. Je kijkt toch naar het geheel? De een is wel aantrekkelijk voor mij en de ander niet. Zou ik achter die tweede aangaan dan ben ik de boel aan t neppen toch?
Hallo allemaal trouwens
Als in een lijstje met punten waaraan ze moet voldoen? Achja misschien ligt t aan mij maar ik heb dat totaal niet. En dat wil absoluut niet zeggen dat elk meisje voldoetquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel last van en mensen in mijn omgeving ook niet. Die eisen zijn wel duidelijk hoor.
Ow en hoi en welkom enzo.
Sluit het een het ander uit dan? :pquote:
Ja meestal wel.quote:
Dat heb ik ook niet echt. Al val ik bijvoorbeeld wel op zwart haar en lichte ogen, ik heb nu een blonde vriendin. Ik wil iig geen lelijk, te dun, dik of dom meisje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:23 schreef Westerling het volgende:
[..]
Als in een lijstje met punten waaraan ze moet voldoen? Achja misschien ligt t aan mij maar ik heb dat totaal niet. En dat wil absoluut niet zeggen dat elk meisje voldoet.
Neequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef Westerling het volgende:
[..]
Sluit het een het ander uit dan? :p
Wat posten betreft nieuw hier ja. Lees af en toe wel mee hier
Dat is ook gewoon zo tijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb wel de reputatie dat ik als wat een hartslag zal pakken als ik de kans kreeg
Bah. Maar jij hebt het ook gedaan met mannen en je rukt in treinen. Wat nog meer..quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb wel de reputatie dat ik als wat een hartslag zal pakken als ik de kans kreeg
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Bah. Maar jij hebt het ook gedaan met mannen en je rukt in treinen. Wat nog meer..
Nee hoor jou wil ik nietquote:
Oh, dat kun je van mij niet zeggen. Het zou me wellicht wel wat verder hebben gebracht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Ja ik doe het met mannen. So what? Problemen mee? Lekker voor je.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Bah. Maar jij hebt het ook gedaan met mannen en je rukt in treinen. Wat nog meer..
Beidequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik opgelucht of beledigd moet zijn.
Jij bent ook liefquote:
Laatste.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik opgelucht of beledigd moet zijn.
Nee, geen problemen mee. Rukken in treinen wel overigens. Hmm, maar hoe het is wel dat je die mensen ook aantrekkelijk vindt. Toch..quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik doe het met mannen. So what? Problemen mee? Lekker voor je.![]()
Zelfs ik heb grenzen alleen die liggen wat lager dan de meeste. Logisch anders zou ik nooit seks of een relatie krijgen
Rukken in de trein heb ik echt maar een keer gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:34 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Laatste.
[..]
Nee, geen problemen mee. Rukken in treinen wel overigens. Hmm, maar hoe het is wel dat je die mensen ook aantrekkelijk vindt. Toch..
Geen zorgen, de rest is wat normaler.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:39 schreef Westerling het volgende:
Je hebt echt zitten rukken in een trein?
Hmm waar ben ik terecht gekomen
Opgelucht dusquote:
Maar iemand afwijzen om zoiets?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Rukken in treinen?
Valt bij mij onder het afknappers-lijstje
Oeh!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ik wil je nog wel opvangen hoor
Ja dat heb ik gedaan. Een keerquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:39 schreef Westerling het volgende:
Je hebt echt zitten rukken in een trein?
Hmm waar ben ik terecht gekomen
Maar dat doen ze niet in de treinquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. Een keer![]()
Andere kijken weer furrygay animeporn.
Dus... iedereen heeft wel iets
Gelukkigquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen zorgen, de rest is wat normaler.
Dat is waarquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef Westerling het volgende:
[..]
Maar dat doen ze niet in de trein
Heb je wel je handen gewassen na afloop ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Ik blijf het grappig vinden dat zoiets schokkend blijftEcht serieus waar gaat het over?
Vermoedelijk zou ik er nooit achter komen. Maar het zijn wel heul andere normen dan dat ik zelf had. Als Detroit dat nu zou vertellen dat hij dat ooit een keer had gedaan zou ik m nu hard uitlachen, maar als hij dat op de eerste date vertelde was ik wel weggeweest.quote:
Er is een meeting vanavond, maar dat zijn niet de slechtste versierders hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Westerling het volgende:
[..]
Gelukkig.
Maar begrijp ik het nou goed dat de echte slechte versierders op meet zijn?
Nee. Ik ruk absoluut niet in treinen en ik kijk geen enkele vorm van porno (echt niet mensen), wel eens gekeken uit nieuwsgierigheid maar ik vind het maar niks EN al helemaal geen dierenporno (?) of getekende porno met tentakels (!) enzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan. Een keer![]()
Andere kijken weer furrygay animeporn.
Dus... iedereen heeft wel iets
Dat gaat een goede meet worden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
In amsterdam, jij, ik en een heleboel drank
Ohw, en degenen die hier nu zitten zijn de experts? :pquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is een meeting vanavond, maar dat zijn niet de slechtste versierders hoor.
2 girls 1 cup ?quote:
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:47 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ohw, en degenen die hier nu zitten zijn de experts? :p
Het is meer dat mensen denken dat ze een expert zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:47 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ohw, en degenen die hier nu zitten zijn de experts? :p
jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb je wel je handen gewassen na afloop ?
Hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vermoedelijk zou ik er nooit achter komen. Maar het zijn wel heul andere normen dan dat ik zelf had. Als Detroit dat nu zou vertellen dat hij dat ooit een keer had gedaan zou ik m nu hard uitlachen, maar als hij dat op de eerste date vertelde was ik wel weggeweest.
Funfact: We zitten tegen over elkaar op dit moment, hij leest op zn eigen laptop mee. Ik typ nét 'Als Detroit dat nu zou vertellen' en op het zelfde moment zegt ie, schatje ik heb ook wel eens gerukt in de trein. Ik heb m zojuist dus ook echt uitgelachenMaar meer om het toevalsmomentje
Ik geloof er niets van. Waarom kijk je geen porno dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik ruk absoluut niet in treinen en ik kijk geen enkele vorm van porno (echt niet mensen), wel eens gekeken uit nieuwsgierigheid maar ik vind het maar niks EN al helemaal geen dierenporno (?) of getekende porno met tentakels (!) enzo.
PUA ftw (ik weet nog steeds niet wat ftw betekent maar volgens mij gebruik ik t in de goede context)quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is meer dat mensen denken dat ze een expert zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |