Nee ze is veel te oud.quote:
Nu ik erover mee kan praten, geef ik je groot gelijk.quote:
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het uiterlijk van mannen is van mij niet van belang. Het is gewoon puur seks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seksueel heeft toch juist enorm veel met aantrekkingskracht te maken?
Meisje van net zoent net als ik doe.quote:
Mja, ik weet niet precies meer welke radiozender het was en waar die zat, het moet wel een beetje bereikbaar zijn voor me he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar ze woont, geen flauw idee eigenlijk.
Ze is niet uber knap maar ze is oh zo leuk.
Ik was meteen verkocht toen ik haar zag.
Nee, misschien dat dit ooit nog gebeurd. De voorkeur blijft toch meer bij vrouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, dat je wel seks wilt met mannen terwijl je ze niet echt leuk vindt, of er totaal geen gevoel bij hebt![]()
Ben je nooit echt op een man gevallen dan?
24 helaas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe oud? Misschien kan ik haar overnemen?
Omschrijf haar eens.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nu ik erover mee kan praten, geef ik je groot gelijk.
Zoenen
Ik voel een depressie aankomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meisje van net zoent net als ik doe.
Ik dacht ff van 'ow zo zoen ik dus'
Hmmm lekker
Ik wil ook weten hoe ik zoen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meisje van net zoent net als ik doe.
Ik dacht ff van 'ow zo zoen ik dus'
Hmmm lekker
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
Schattig meisje ben je straw. Toffe foto's.
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt leuk.
Als ik eerder had geweten dat je zo mooi bent, had ik nooit iets tegen je durven zeggen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:18 schreef Mystikvm het volgende:
DeelnemerLang niet gezien.
Leuke foto's trouwens Straw
Ach als je nooit gezoend hebt weet je niet wat je mistquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voel een depressie aankomen.
Waarom heb je ook dates met mannen dan, als je voorkeur er niet naar uit gaat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, misschien dat dit ooit nog gebeurd. De voorkeur blijft toch meer bij vrouwen
Ik zou het niet kunnen. Puur seks wel, maar niet zonder ook maar enige vorm van aantrekkingskracht, al is het alleen het uiterlijk maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het uiterlijk van mannen is van mij niet van belang. Het is gewoon puur seks.
Ze heeft donkerblond haar (verassingquote:
Ik wil wel zoenen met je hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Puur seks wel, maar niet zonder ook maar enige vorm van aantrekkingskracht, al is het alleen het uiterlijk maar.
Echt wat een kutargument.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach als je nooit gezoend hebt weet je niet wat je mist
Voor seks wel. Ik heb gewoon de fantasie/behoefte om seks met mannen te hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Waarom heb je ook dates met mannen dan, als je voorkeur er niet naar uit gaat?
Ik wel. Met een vrouw waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen. Puur seks wel, maar niet zonder ook maar enige vorm van aantrekkingskracht, al is het alleen het uiterlijk maar.
Een beetje klungelige meisjes zijn leukquote:
Ik ben in te huren als consultant; naast een beoordeling breng ik ook een adviesrapport uit met verbeterpuntenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook weten hoe ik zoen.Even een beoordeling ofzo achteraf.
Gewoon evaluatieformuliertje meegeven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook weten hoe ik zoen.Even een beoordeling ofzo achteraf.
En ik krijg geen foto'squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
@deelnemer, jij had toch al eerder foto's van me gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |