SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Maar hoe ging het?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had dus een date vanavond. Met een man gewoon kennis maken. Geen idee wat ik er nu moet van denken. En ik was echt zenuwachtig.
Wat leuk voor je! Wat hebben jullie gedaan als date?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had dus een date vanavond. Met een man gewoon kennis maken. Geen idee wat ik er nu moet van denken. En ik was echt zenuwachtig.
Film gekeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Wat leuk voor je! Wat hebben jullie gedaan als date?
Goed beetje zitten kletsen en een filmpje gekeken. Geen idee of er een gevolg in zitquote:
Het klinkt als een soaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een date gehad vanavond.
Ik geef het ruiterlijk toe.
En hoe ging die?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dan doe je toch iets foutquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Date ging heel goed, ik had er eigenlijk weinig fiducie in vooraf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is nu al online, geen goed teken.
Als heloef na zijn 15 seconde klaar is, is ie ook vroeg online... Zegt niet alles..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is nu al online, geen goed teken.
Dan is jou gelukt wat mij niet lukte. Ik heb de film na die tijd maar in mijn eentje afgekekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Film gekeken.
[..]
Goed beetje zitten kletsen en een filmpje gekeken. Geen idee of er een gevolg in zit
Vind je iemand leuk die je het kan vragen op dit moment?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef benzin het volgende:
Ik wil ook wel weer een date; mijn laatste (en eerste) is alweer anderhalf jaar geleden
Godver ik moest gewoon lachen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als heloef na zijn 15 seconde klaar is, is ie ook vroeg online... Zegt niet alles..
Ja maar bij deze date was dat niet de intentiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Dan is jou gelukt wat mij niet lukte. Ik heb de film na die tijd maar in mijn eentje afgekeken
Ik heb nog nooit een date gehad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef benzin het volgende:
Ik wil ook wel weer een date; mijn laatste (en eerste) is alweer anderhalf jaar geleden
Jij was toch die gast die zei dat alles vanzelf ging?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar bij deze date was dat niet de intentie![]()
Ach dat went wel dat ongemakkelijk gevoelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een date gehad.
Lijkt me eigenlijk ook alleen maar ongemakkelijk gedoe.
Je hebt natuurlijk altijd een keuzequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij was toch die gast die zei dat alles vanzelf ging?
Ja, alleen dan moet er wel een klik en aantrekkingskracht van beide partijen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij was toch die gast die zei dat alles vanzelf ging?
Ik heb me afgelopen woensdag geen moment ongemakkelijk gevoeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Meestal is het ook ongemakkelijk, maar soms klikt het en is het fijn. Daar moet je die andere keren voor over hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend. Wat scheelt eraan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vrees dat ik morgen in bed blijf, voel me echt niet fijn
Ziek?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja mijn Susanne.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:08 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Vind je iemand leuk die je het kan vragen op dit moment?
Ik heb ook last van mijn keel en zoenen met iemand die verkouden was, is misschien ook niet slimquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Kan je vertellen mijn eerste date, op m'n 27equote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meestal is het ook ongemakkelijk, maar soms klikt het en is het fijn. Daar moet je die andere keren voor over hebben.
Dus je hebt wel gezoendquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ook last van mijn keel en zoenen met iemand die verkouden was is misschien ook niet slim
Shit. Ik zou het niet verklappen.quote:
Maar je vind hem dus niet aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen dan moet er wel een klik en aantrekkingskracht van beide partijen zijn
Dat kan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb me afgelopen woensdag geen moment ongemakkelijk gevoeld
Dat zal het denk ik zijn ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Meestal is het ook ongemakkelijk, maar soms klikt het en is het fijn. Daar moet je die andere keren voor over hebben.
Hik er steeds tegen aan. Zit al een tijdje geestelijk niet lekker in mijn vel, maagklachten, vermoeidheid, griepverschinselen.. Blij dat ik bijna vakantie hebquote:
Waar woont die Susanne? (en hoe ziet ze eruit?)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja mijn Susanne.
Gewoon doen benzin.
Mee eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Shit. Ik zou het niet verklappen.
een date zonder zoenen is er 1 om te vergeten
Geen idee. Hij is best knap. Maar op die manier ben ik eigenlijk niet met mannen bezig. Is puur seksueel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je vind hem dus niet aantrekkelijk?
Of andersom niet?
Waar ze woont, geen flauw idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Waar woont die Susanne? (en hoe ziet ze eruit?)
Naar is datquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hik er steeds tegen aan. Zit al een tijdje geestelijk niet lekker in mijn vel, maagklachten, vermoeidheid, griepverschinselen.. Blij dat ik bijna vakantie heb
Seksueel heeft toch juist enorm veel met aantrekkingskracht te maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eensnu eerst nog een echte date regelen
[..]
Geen idee. Hij is best knap. Maar op die manier ben ik eigenlijk niet met mannen bezig. Is puur seksueel.
Dat moet ik onthouden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Shit. Ik zou het niet verklappen.
een date zonder zoenen is er 1 om te vergeten
Ik hoor l'amour.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Waar ze woont, geen flauw idee eigenlijk.
Ze is niet uber knap maar ze is oh zo leuk.
Ik was meteen verkocht toen ik haar zag.
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, dat je wel seks wilt met mannen terwijl je ze niet echt leuk vindt, of er totaal geen gevoel bij hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eensnu eerst nog een echte date regelen
[..]
Geen idee. Hij is best knap. Maar op die manier ben ik eigenlijk niet met mannen bezig. Is puur seksueel.
Nee helaas niet.quote:
Ik heb daar in ieder geval geen enkele last van.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:19 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik kan me dat nauwelijks voorstellen, dat je wel seks wilt met mannen terwijl je ze niet echt leuk vindt, of er totaal geen gevoel bij hebt![]()
Ben je nog echt op een man gevallen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |