Goeiemorgen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:49 schreef kree het volgende:
zo goedemorgen allemaal, ben de eerste vanochtend zo te zien
Playerquote:
Ikke?quote:
Ergens wel een beetje ja. Het kan haar vader zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ikke?![]()
Ik zie op facebook dat één van mijn kennissen een nieuwe man heeft. Zij is net 30, hij is 48 en ze is al zwanger.
( ergens vind ik dat gewoon smerig)
Het is raar om leeftijdsgenoten in zulke situaties te zien. Ik ben daar echt totaal niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens wel een beetje ja. Het kan haar vader zijn
Die leeftijden vind ik niet zo schokkend hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens wel een beetje ja. Het kan haar vader zijn
Is mijn omgeving nou zo braaf, of lijkt het maar zo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die leeftijden vind ik niet zo schokkend hoor.Ik heb ze wel groter gezien bij mijn vriendinnen.
Ik ken ook voorbeelden uit mijn omgeving. En zelf val ik ook op oudere vrouwen dus het zou zo maar kunnen dat als ik een leuke vrouw van in de veertig tegen kom dat we iets krijgenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die leeftijden vind ik niet zo schokkend hoor.Ik heb ze wel groter gezien bij mijn vriendinnen.
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Is mijn omgeving nou zo braaf, of lijkt het maar zo?
Die in mijn klas hebben er allemaal een van hun eigen leeftijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
De meeste mensen hebben een relatie met iemand van hun leeftijd dus +- 3 jaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Die in mijn klas hebben er allemaal een van hun eigen leeftijd.
Ja maar ik bedoel ik ben nog geen meisje tegengekomen met een veel oudere vriend.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben een relatie met iemand van hun leeftijd dus +- 3 jaar
Ik daarvoor wel. Ik ken zelfs iemand die getrouwd is met een man die ouder dan haar vader is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ik ben nog geen meisje tegengekomen met een veel oudere vriend.
Tot dat ik op FOK! kwam natuurlijk.
In mijn klas meestal ook wel hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Die in mijn klas hebben er allemaal een van hun eigen leeftijd.
Das gewoon ranzig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik daarvoor wel. Ik ken zelfs iemand die getrouwd is met een man die ouder dan haar vader is.
Liefde maakt blind. Ik vond dat ook wel bizar. Ach het is haar keuze. Ik ken ook een meisje toen ze 18/19 was met iemand die begin 30 was. Dat vinden ook genoeg mensen raar/gek/viesquote:
Op de een of andere manier kan ik het van vrouwen wel begrijpen dat ze een man nemen die een jaar of 10 ouder is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liefde maakt blind. Ik vond dat ook wel bizar. Ach het is haar keuze. Ik ken ook een meisje toen ze 18/19 was met iemand die begin 30 was. Dat vinden ook genoeg mensen raar/gek/vies
Voor een man/jongen die met een oudere vrouw gaat is ook niet raar. Althans dat vind ik. Als je als 16 jarige jongen met een meisje van 20+ gaat ben je een held.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik het van vrouwen wel begrijpen dat ze een man nemen die een jaar of 10 ouder is.
Maar ouder dan je vader, dat is wel heel erg.
Inderdaad ik vind het niet echt raar dat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor een man/jongen die met een oudere vrouw gaat is ook niet raar. Althans dat vind ik. Als je als 16 jarige jongen met een meisje van 20+ gaat ben je een held.
Sommige vrouwen vinden dat juist leuk jochie/man. Gewoon een jong ding dat nog lekker geil is. De rest mag jezelf invullen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik vind het niet echt raar dat.
Niet dat ik het zelf ooit zou willen maar goed.
Maar van vrouwen begrijp ik het wel dat als je daadwerkelijk een vent wilt je eerder iemand van 30 zoekt dan van je eigen leeftijd. Want ik naar mezelf en andere jongens van mijn leeftijd kijk. We zijn meer jochies dan mannen.
Als de dames 40 plus zijn willen ze alleen maar jonger.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar van vrouwen begrijp ik het wel dat als je daadwerkelijk een vent wilt je eerder iemand van 30 zoekt dan van je eigen leeftijd. Want ik naar mezelf en andere jongens van mijn leeftijd kijk. We zijn meer jochies dan mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |