quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
*klaar gaat zitten, broek op hielen hangt*
nee mensen die heel kansloos op het werk fokken en paar werklozequote:
Ik wil later ook een baan waarbij ik tijd heb om te fokken, ik zeg niet dat ik het ook zou doen, maar het is in elk geval een verbetering ten opzichte van mijn huidige kutbaan waar ik een paar uur lang word uitgekafferd in het Chinees.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee mensen die heel kansloos op het werk fokken en paar werkloze
En kan je al een beetje Chinees?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik wil later ook een baan waarbij ik tijd heb om te fokken, ik zeg niet dat ik het ook zou doen, maar het is in elk geval een verbetering ten opzichte van mijn huidige kutbaan waar ik een paar uur lang word uitgekafferd in het Chinees.
Ik wil niet eens weten waar hun echtelijke ruzies onder werktijd over gaan, dus leer ik ook maar geen chineesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En kan je al een beetje Chinees?
Ik vind het best kansloos om zo iedere dag een paar topics vol te spammen onder werktijd. Ik zou het ook doen als het konik ben net zo kansloos.
Ik kan het ook niet op mijn werkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En kan je al een beetje Chinees?
Ik vind het best kansloos om zo iedere dag een paar topics vol te spammen onder werktijd. Ik zou het ook doen als het konik ben net zo kansloos.
U heeft DM.quote:
Ik fok dus ik bestaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:50 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten waar hun echtelijke ruzies onder werktijd over gaan, dus leer ik ook maar geen chinees
En ik vrees dat ik ook kansloos ben, ik zou het ook zo doen
Ik maakte op mijn 16de zulke kuttopics.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik lees oude posts onder mijn andere nick. Ik vind het nog steeds lachen.
2005-posts.
Ik was toen een PUB-aandachtshoertje waarvan iedereen dacht dat ik een kloon was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maakte op mijn 16de zulke kuttopics.
Ook leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was toen een PUB-aandachtshoertje waarvan iedereen dacht dat ik een kloon was.
Ja maar je bent wel een lieve spamslet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:03 schreef Edarrawen het volgende:
Als ik later oud ben, kijk ik vol weemoed terug op mijn tijd hier als spamslet (heloefs woorden)
Gelukkigquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar je bent wel een lieve spamslet.
Ik vind de meest geniale topics.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik lees oude posts onder mijn andere nick. Ik vind het nog steeds lachen.
2005-posts.
Mooi man.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Whoo.. Vandaag had ik afgesproken met een meisje dat ik via internet ken. T was echt gezellig en gaan binnenkort weer afspreken..
Ja, voor vandaag zocht ik er nog niet veel achter.. Gewoon afsprekenquote:
Hoi Mystikvm, je komt hier ook nog langs. Ik ben verbaast over de goede sfeer in het topic nu. Top.quote:
Alleen de eerdere foto's in je fobo. Maar daarop kon ik je gezicht niet goed zien. Eén keer alleen je ogen. Ik zie je nu voor het eerst op een duidelijke foto en het is helemaal nieuw voor me. Leuk om je te zien Straw. Mooi donker haar ook nog.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
@deelnemer, jij had toch al eerder foto's van me gezien.
Tuurlijk wel. Maar jij bent nu toch meer een lekker ding. Het wordt hoog tijd dat je versierbaar wordt, anders lopen de hitsige jonge mannen teveel mis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Is schattig eigenlijk nog een compliment als je 19 bent?
Je bent wel een charmeur he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar jij bent nu toch meer een lekker ding. Het wordt hoog tijd dat je versierbaar wordt, anders lopen de hitsige jonge mannen teveel mis.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:49 schreef kree het volgende:
zo goedemorgen allemaal, ben de eerste vanochtend zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |