quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt leuk.
Als ik eerder had geweten dat je zo mooi bent, had ik nooit iets tegen je durven zeggen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt leuk.
Als ik eerder had geweten dat je zo mooi bent, had ik nooit iets tegen je durven zeggen.
Hoe oud ben ik eigenlijk? Op oudere leeftijd wordt je sowieso vergeetachtig.quote:
Rond de 50.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik eigenlijk? Op oudere leeftijd wordt je sowieso vergeetachtig.
Ga je nou heloef's moeder hosselen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan je moeder. Is ze nog steeds zo streng?
Ehm, ja denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan je moeder. Is ze nog steeds zo streng?
Ja, dat is al mislukt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga je nou heloef's moeder hosselen?
Mijn moeder valt niet te hosselen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga je nou heloef's moeder hosselen?
Ik wou mijn moeder altijd voor mezelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde mijn moeder vroeger altijd koppelen met elke toffe man 40+ die ik tegenkwam. Maar toen vond ze der zelf al eentje.
Ja dat gebeurd toch nooit hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou mijn moeder altijd voor mezelf.
Ze mag van mij wel een vent nemen hoor.quote:
Tschuss!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:24 schreef Mystikvm het volgende:
Over hosselen gesproken, ik ga de stad in, beetje dansen enzo. Fijne avond!
Als de mijne een leuke vent tegenkomt heb ik er niks tegen. Maar mijn moeder wordt gewoon niet gehosseld, dat is een onmogelijke (woord)combinatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze mag van mij wel een vent nemen hoor.
Als ik maar geen last van hem krijg en zij er gelukkig van word.
wat dan? Zit ze niet op zo'n datingsite voor wat oudere vrouwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als de mijne een leuke vent tegenkomt heb ik er niks tegen. Maar mijn moeder wordt gewoon niet gehosseld, dat is een onmogelijke (woord)combinatie.
Haha, nee dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wat dan? Zit ze niet op zo'n datingsite voor wat oudere vrouwen?
Wacht maar tot ze de ware tegen komt. Dan verandert ze in een giegelend meisje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als de mijne een leuke vent tegenkomt heb ik er niks tegen. Maar mijn moeder wordt gewoon niet gehosseld, dat is een onmogelijke (woord)combinatie.
Die van mij gelukkig niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wat dan? Zit ze niet op zo'n datingsite voor wat oudere vrouwen?
Dat mag, maar het is gewoon geen hosselen als het om mijn moeder gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de ware tegen komt. Dan verandert ze in een giegelend meisje.
No fool like an old fool.
We hebben niet zoveel on-topics te melden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de ware tegen komt. Dan verandert ze in een giegelend meisje.
No fool like an old fool.
PS: Die tekst "voordat je reageert" maar het posten hier vrijwel onmogelijk voor mij. Ik had mij juist gespecialiceerd in onbenullige slowchat.
Ja, desnoods in de nacht haha. Vandaag nog niet gezien omdat ze aan het werk is maar zie haar dus zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
zie je je vriendin echt nog elke dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |