Ik snap em niet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Ik kijk net in mijn fobo.
Topreactie van lant.
Ik ook niet.quote:
Vraag het haarquote:
Nee joh lekker mysterieus.quote:
Haha, misschien wel, je weet het nooit. Komt in ieder geval wel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop er op dat de eerste keer iemand is die ik tenminste leuk vind.
Maar of dat ook gaat gebeuren, denk het niet.
Ik zag het. Ik moest gewoon lachen terwijl de hele reactie echt nergens op slaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Topreactie van lant.
Zo'n soort reactie had ik ook van haar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:56 schreef heloef het volgende:
Topreactie van lant.
Ik zie het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo'n soort reactie had ik ook van haar.
Guteabendquote:
Nee, ik zit al de hele dag aan een voorblad voor een menu te prutsen, na 27 faaldesigns heb ik er eentje die acceptabel is, maar die gaat waarschijnlijk ook enorm hard afgekeurd worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Capstan het volgende:
Misschien niet helemaal de juiste formulering, maar zijn er hier nog spannende dingen gebeurd?
Ik geloof dat voor de meeste posters hier, het vernieuwde fotoboek van Strawberry het hoogtepunt isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Capstan het volgende:
Misschien niet helemaal de juiste formulering, maar zijn er hier nog spannende dingen gebeurd?
Dat soort dingen ken ik ook...niet met voorbladen voor menu's, maar tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zit al de hele dag aan een voorblad voor een menu te prutsen, na 27 faaldesigns heb ik er eentje die acceptabel is, maar die gaat waarschijnlijk ook enorm hard afgekeurd worden.
En dat heb ik vandaag al evenmin gedaan.quote:Oh, en ik heb ook niet gehosseld of geneukt vandaag.
Gelukkig hoor ik daar niet bij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof dat voor de meeste posters hier, het vernieuwde fotoboek van Strawberry het hoogtepunt is
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik heb ook niet gehosseld of geneukt vandaag.
Jij bent leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
Schattig meisje ben je straw. Toffe foto's.
Fotoboeken zijn eng.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geloof dat voor de meeste posters hier, het vernieuwde fotoboek van Strawberry het hoogtepunt is
Tnx, op sommige vlakken misschien, met andere dingen overschat ik mezelf juist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
Jij bent leuk
Beetje minderwaardigheids complex heb je
Waar overschat je je dan denk je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tnx, op sommige vlakken misschien, met andere dingen overschat ik mezelf juist.
Ik onderschat mijn uiterlijk en overschat mijn innerlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tnx, op sommige vlakken misschien, met andere dingen overschat ik mezelf juist.
Daarom heb ik er geen foto's in.quote:
Vooral op carrière gebied eigenlijk. Daar vind ik mijn ideeën en werk helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Waar overschat je je dan denk je?
Je komt hier best wel leuk over volgens mij. x
Uiteindelijk gaat het innerlijk toch uitmaken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik onderschat mijn uiterlijk en overschat mijn innerlijk.
Ik ben vrij apart.
Hihi, ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom heb ik er geen foto's in.
Muhaha!
Dus je voelt je beter omdat je het met je carrière gebied het helemaal voor elkaar hebt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral op carrière gebied eigenlijk. Daar vind ik mijn ideeën en werk helemaal geweldig.En als ik uitga voel ik me om een of andere reden ook helemaal geweldig en ineens een stuk knapper dan een hoop andere meisjes.
Maar ik vind mijn innerlijk te geweldig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het innerlijk toch uitmaken.
Je kan wel leuk op uiterlijk vallen maar als het innerlijk niet met elkaar strookt, dan gaat het nooit wat worden.
Ik heb het niet op orde, ik studeer nog.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je voelt je beter omdat je het met je carrière gebied het helemaal voor elkaar hebt?
Raar eigenlijk.
Dat heeft toch niks met een relatie te krijgen te maken?
Wat voor een mens was je dan geworden. Arrogant?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind mijn innerlijk te geweldig.
Als ik ook nog knap was geweest was ik echt een vervelend mens geworden.
Ik dacht vroeger altijd "Eigenlijk ben ik blij dat ik dik ben, ben tenminste een onwijs goed mens, afvallen kan nog, dat karakter houd je".quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou begrijp je precies, denk dat ik het meer van mn innerlijk als uiterlijk moet hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat voor een mens was je dan geworden. Arrogant?
Door te DMen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet heul wel hoe heloef eruit ziet, en dat zonder te pmen
Hetzelfde bij mijn vriend, alleen was hij maar tot zijn 5e ofzo een dikkerdje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd "Eigenlijk ben ik blij dat ik dik ben, ben tenminste een onwijs goed mens, afvallen kan nog, dat karakter houd je".
Ook een keer een man, die was zo ongelofelijk lief, maar echt onwijs knap! Echt niet normaal. En daarna hoorde ik zijn verhaal dat die vroeger juist kei dik was. Toen dacht van "I knew it! "
Ik heb ook ooit een foto van hem gezien ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet heul wel hoe heloef eruit ziet, en dat zonder te pmen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik vind mezelf nu al de beste presentator en op een na beste DJ van Hilversum.Ik ben eigenlijk een verschrikkelijk arrogant ventje.
Ik ben te bekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een foto van hem gezien ja.
Ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
Schattig meisje ben je straw. Toffe foto's.
Ik ben 16 kilo kwijt en ben eigenlijk nog een dikkerdjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hetzelfde bij mijn vriend, alleen was hij maar tot zijn 5e ofzo een dikkerdje.
I know.quote:
Hoelang ben je al bezig met afvallen? Mag ook in DM als mensen weer eens moe worden van mijn eeuwige interesse in afvallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben 16 kilo kwijt en ben eigenlijk nog een dikkerdje
Oh ja dat moet ik ook nog doen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels ook zo goed als weg, met dank aan medicijnen.
zie je je vriendin echt nog elke dag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Wat gaan jullie vanavond doen? Nog uit, iets doen met vrienden of wat dan ook..
Ik ga niks doen, wacht op mijn vriendin tot ze hier is. Kan nog een halfuurtje duren ofzo.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt leuk.
Als ik eerder had geweten dat je zo mooi bent, had ik nooit iets tegen je durven zeggen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt leuk.
Als ik eerder had geweten dat je zo mooi bent, had ik nooit iets tegen je durven zeggen.
Hoe oud ben ik eigenlijk? Op oudere leeftijd wordt je sowieso vergeetachtig.quote:
Rond de 50.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe oud ben ik eigenlijk? Op oudere leeftijd wordt je sowieso vergeetachtig.
Ga je nou heloef's moeder hosselen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan je moeder. Is ze nog steeds zo streng?
Ehm, ja denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Doet me ineens weer denken aan je moeder. Is ze nog steeds zo streng?
Ja, dat is al mislukt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga je nou heloef's moeder hosselen?
Mijn moeder valt niet te hosselen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga je nou heloef's moeder hosselen?
Ik wou mijn moeder altijd voor mezelf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde mijn moeder vroeger altijd koppelen met elke toffe man 40+ die ik tegenkwam. Maar toen vond ze der zelf al eentje.
Ja dat gebeurd toch nooit hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou mijn moeder altijd voor mezelf.
Ze mag van mij wel een vent nemen hoor.quote:
Tschuss!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:24 schreef Mystikvm het volgende:
Over hosselen gesproken, ik ga de stad in, beetje dansen enzo. Fijne avond!
Als de mijne een leuke vent tegenkomt heb ik er niks tegen. Maar mijn moeder wordt gewoon niet gehosseld, dat is een onmogelijke (woord)combinatie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze mag van mij wel een vent nemen hoor.
Als ik maar geen last van hem krijg en zij er gelukkig van word.
wat dan? Zit ze niet op zo'n datingsite voor wat oudere vrouwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als de mijne een leuke vent tegenkomt heb ik er niks tegen. Maar mijn moeder wordt gewoon niet gehosseld, dat is een onmogelijke (woord)combinatie.
Haha, nee dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wat dan? Zit ze niet op zo'n datingsite voor wat oudere vrouwen?
Wacht maar tot ze de ware tegen komt. Dan verandert ze in een giegelend meisje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als de mijne een leuke vent tegenkomt heb ik er niks tegen. Maar mijn moeder wordt gewoon niet gehosseld, dat is een onmogelijke (woord)combinatie.
Die van mij gelukkig niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wat dan? Zit ze niet op zo'n datingsite voor wat oudere vrouwen?
Dat mag, maar het is gewoon geen hosselen als het om mijn moeder gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de ware tegen komt. Dan verandert ze in een giegelend meisje.
No fool like an old fool.
We hebben niet zoveel on-topics te melden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze de ware tegen komt. Dan verandert ze in een giegelend meisje.
No fool like an old fool.
PS: Die tekst "voordat je reageert" maar het posten hier vrijwel onmogelijk voor mij. Ik had mij juist gespecialiceerd in onbenullige slowchat.
Ja, desnoods in de nacht haha. Vandaag nog niet gezien omdat ze aan het werk is maar zie haar dus zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
zie je je vriendin echt nog elke dag?
Echte liefdequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, desnoods in de nacht haha. Vandaag nog niet gezien omdat ze aan het werk is maar zie haar dus zo.![]()
De eerste positieve reaktie. Mpj I presume.quote:Deelnemer, je mag mijn moeder wel hosselen. Haar huidige vriend vind ik soms irritant.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, desnoods in de nacht haha. Vandaag nog niet gezien omdat ze aan het werk is maar zie haar dus zo.![]()
Deelnemer, je mag mijn moeder wel hosselen. Haar huidige vriend vind ik soms irritant.
haha, ja wel mooi voor mpj. Ik zou er de tijd niet eens voor hebben. Ervan uitgaande dat ik op andere studie zit en zulks...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Echte liefde
[..]
De eerste positieve reaktie. Mpj I presume.
Ik heb de tijd ook niet. Zij ook niet. Gewoon tijd te maken dmv niet naar college te gaan enzovoort. En 's nachts de hele nacht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
[..]
haha, ja wel mooi voor mpj. Ik zou er de tijd niet eens voor hebben. Ervan uitgaande dat ik op andere studie zit en zulks...
Dat zou ik dan weer niet doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb de tijd ook niet. Zij ook niet. Gewoon tijd te maken dmv niet naar college te gaan enzovoort. En 's nachts de hele nacht.
Anders zie ik haar een hele week niet (alleen in het weekend alleen in de avond + nacht) aangezien ik eigenlijk dagen door colleges heb van vroeg tot laat of werk en afspreek met vrienden enzovoort. Zij ook. Dus dan maar niet naar colleges gaan en 's nachts elkaar zien. Studie is toch al verneukt van mij, maakt ook niets meer uit eigenlijk. Fijne avond met jullie TV kijken etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet doen.
Maar goed ik kan het wel begrijpen.
Mja, en straks is de relatie voorbij en heb je een jaar lang verspild door je studie te verwaarlozen. Mijn prioriteiten zouden toch ergens anders liggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb de tijd ook niet. Zij ook niet. Gewoon tijd te maken dmv niet naar college te gaan enzovoort. En 's nachts de hele nacht.
Daarom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, en straks is de relatie voorbij en heb je een jaar lang verspild door je studie te verwaarlozen. Mijn prioriteiten zouden toch ergens anders liggen.
kan zat allebei. Alleen kan je elkaar naast vrienden, inderdaad niet elke dag zien in normale omstandigheden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom.
Een studie heeft bij mij toch prioriteit boven alles.
Je moet het maar goed inplannen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
kan zat allebei. Alleen kan je elkaar naast vrienden, inderdaad niet elke dag zien in normale omstandigheden.
maar wat ik me ervan afvraag is het wel handig om in zo vroeg stadium zo veel samen te zijn. Is de relatie dan niet snel ''op''. Gewoon een vraagje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet het maar goed inplannen.
En anders alleen in het weekend dan maar.
Ik sla maandag mijn colleges ook weer over voor Newbiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Anders zie ik haar een hele week niet (alleen in het weekend alleen in de avond + nacht) aangezien ik eigenlijk dagen door colleges heb van vroeg tot laat of werk en afspreek met vrienden enzovoort. Zij ook. Dus dan maar niet naar colleges gaan en 's nachts elkaar zien. Studie is toch al verneukt van mij, maakt ook niets meer uit eigenlijk. Fijne avond met jullie TV kijken etc.
Keiharde zelfstudie dan he. Maar goed ik ken dus 1 gast die ging een keer per week naar andere kant van het land en faalt hard op zijn studie. Ik vind het een domme keuze...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik sla maandag mijn colleges ook weer over voor Newbie![]()
Ik vind dat het het waard is, die paar dagen aal je toch zo weer een keer in als je 's avonds eens tijd over hebt.
Je moet natuurlijk ook niks gaan skippen als je niet genoeg zelfdiscipline hebt om het daarna in te halen, nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Keiharde zelfstudie dan he. Maar goed ik ken dus 1 gast die ging een keer per week naar andere kant van het land en faalt hard op zijn studie. Ik vind het een domme keuze...
Als je studie er niet onder lijdt is het geen probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik sla maandag mijn colleges ook weer over voor Newbie![]()
Ik vind dat het het waard is, die paar dagen haal je toch zo weer een keer in als je 's avonds eens tijd over hebt.
Neuh hoe zo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft Mirala iedereen ge-pmt mij te negeren ofzo
Ik heb niets tegen jou hoor omdat je 1 keer een opmerking maakte die enorm fout viel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Heeft Mirala iedereen ge-pmt mij te negeren ofzo
Mja, 80% aanwezigheidsplicht, ik spijbel ook voor mijn bed, of om te stappen met vriendinnen. Vrijdag spijbel ik ook omdat ik donderdag tot laat doorga.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
Ik zou best een dagje willen missen voor iemand.
Maar ook niet meer dan 1 dagje in de maand.
Geen idee. Ik wil gewoon bij haar zijn, zovaak mogelijk en omdat het deze periode niet anders kan, moet het op deze manier. Of ik moet haar alleen in de weekenden zien, maar dat zie ik niet zitten want als ik haar één dag niet zie is dat al te langquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
maar wat ik me ervan afvraag is het wel handig om in zo vroeg stadium zo veel samen te zijn. Is de relatie dan niet snel ''op''. Gewoon een vraagje.
Wat zei ze terug en wat was jouw opmerking precies?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:07 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil vanavond uit. Maakt ne niet uit waar al moet ik in me eentje gaan zitten.
Vandaag praatje gemaakt met een meisje/vrouw in de bus. Ik ging naast dr zitten en maakte een opmerking over haar trui. Bij het uitspappen deed ik alsof ik mijn ov niet kon vinden. Prompt kon zij de hare ook niet vinden. Freaky shit.
Leerplicht zit achter me aan vanwege vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, 80% aanwezigheidsplicht, ik spijbel ook voor mijn bed, of om te stappen met vriendinnen. Vrijdag spijbel ik ook omdat ik donderdag tot laat doorga.Maar ik zou wel zorgen dat ik het zou halen.
Ik ben niet meer leerplichtig en met de hogeschool valt een hoop te regelen, maar ik studeer voor mezelf, dus ik wil ook gewoon iets leren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Leerplicht zit achter me aan vanwege vorig jaar.
Daarnaast wil ik gewoon niet teveel lesstof missen.
Kan ik alles weer gaan navragen, heb ik geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |