quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehheehe. Danku, ik heb mijn portie aandacht voor vandaag weer binnen. [ afbeelding ]
En wie gaat jou hier versieren?quote:
Ze was 24 ofzo toch? Dat is ook te oud voor mij, aangezien ik 21 ben en meisjes houden van oudere jongens dan zijzelfquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meisje wat op mijn redactie werkt en ik eigenlijk nog steeds leuk vind.![]()
Alleen ze is veel te oud, voor mij dan.
Aah, dus daarom post je in deze reeksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehheehe. Danku, ik heb mijn portie aandacht voor vandaag weer binnen. [ afbeelding ]
Sommige wel, sommige niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze was 24 ofzo toch? Dat is ook te oud voor mij, aangezien ik 21 ben en meisjes houden van oudere jongens dan zijzelf
Ik zit hier natuurlijk alleen om Heloef te hosselen.quote:
Wat een bullshit 21 en 24 kan heel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze was 24 ofzo toch? Dat is ook te oud voor mij, aangezien ik 21 ben en meisjes houden van oudere jongens dan zijzelf
Kies maar voor mij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:58 schreef Myraela het volgende:
Mocht het niet lukken, ik ben ook nog vrij hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit hier natuurlijk alleen om Heloef te hosselen.
Nou nee, ik vind het gewoon tof om verhalen te lezen en tips te kunnen geven. Waarvan ik de helft zelf ook wel kan gebruiken overigens.
Zeg jij hebt al een vriendin jochie.quote:
Arme heloefquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit hier natuurlijk alleen om Heloef te hosselen.
Nou nee, ik vind het gewoon tof om verhalen te lezen en tips te kunnen geven. Waarvan ik de helft zelf ook wel kan gebruiken overigens.
Pics.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Mocht het niet lukken, ik ben ook nog vrij hoor
Ik ben gewend dat vrouwen me niet moeten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme heloefjij wil hem ook al niet
Ik wil ook wel een stiekeme FOK! relatie erbij, dat we elkaar soms ontmoeten enzo. Spannend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg jij hebt al een vriendin jochie.
Haha die komen nog wel, hecht nog een beetje aan mn privacy hier.quote:
Spann0nd!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een stiekeme FOK! relatie erbij, dat we elkaar soms ontmoeten enzo. Spannend.
Ach ze willen tenminste nog vrienden met je zijn. Zelfs dat willen ze bij mij nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat vrouwen me niet moeten.
Maakt niks uit joh.
Ja dan kan ik toch niet kiezen joh, ik ben ook maar een oppervlakkige trut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
Haha die komen nog wel, hecht nog een beetje aan mn privacy hier.
En heb niet echt leuke foto's ik ben zo niet fotogeniek als ik weet niet wat
Kies voor mij en mijn fantastisch swans.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dan kan ik toch niet kiezen joh, ik ben ook maar een oppervlakkige trut.
Ik val altijd in slaap denkende aan jou en je grote negerpiem0l.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Kies voor mij en mijn fantastisch swans.
Dan moeten wij allemaal om de beurt op date met jouquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet toch ook niet gelijk kiezen op uiterlijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat moet zelfs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet toch ook niet gelijk kiezen op uiterlijk?
Ik denk van niet, maarja dat is ieder zijn ding natuurlijk.quote:
Ik wist het wel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap denkende aan jou en je grote negerpiem0l.
Je moet toch wat als je oppervlakkig bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maarja dat is ieder zijn ding natuurlijk.
Dat was een fopjen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet toch ook niet gelijk kiezen op uiterlijk?
Uiterlijk moet redelijk zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Hehe, niet zo letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ben ik opzich niet qua praten, maar ik kan me wel voorstellen dat als je meiden ziet dat je ook eerst naar het uiterlijk kijkt voordat je een gesprek met ze aangaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je oppervlakkig bent
Het is gewoon de natuur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ben ik opzich niet qua praten, maar ik kan me wel voorstellen dat als je meiden ziet dat je ook eerst naar het uiterlijk kijkt voordat je een gesprek met ze aangaat.
En dat zal andersom ook wel zo zijn.
Beetje jammer eigenlijk, ben meestal meer benieuwd naar wat ze te vertellen hebben en over hun karakter enzo.
En heel intelligent en lelijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Intelligentie is 1 van de geilste dingen die er is, in combinatie met een goede uitstraling. Maar een goede uitstraling en dan te dom voor woorden zijn is echt een turn-off.
Dat gaat hem dus niet worden. Uiterlijk moet je gewoon aanspreken of niet, als het dat niet doet dan hoef ik het niet eens te proberen.quote:
Dat geldt voor iedereen denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet worden. Uiterlijk moet je gewoon aanspreken of niet, als het dat niet doet dan hoef ik het niet eens te proberen.
Ja maar het is gewoon een standaard uiterlijk wat ik heb. Denk ook niet dat de meeste vrouwen er persee op zitten te wachten dat iemand er helemaal top uit ziet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet worden. Uiterlijk moet je gewoon aanspreken of niet, als het dat niet doet dan hoef ik het niet eens te proberen.
Zelfs van mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb gisteren iemand gezien op TV zeg.
Was eerst spuuglelijk en leek op een vent en even wat make-up op en leuke kleren aan en ze was veranderd in een redelijk knap meisje.
Als je een redelijk figuur en redelijk hoofd hebt is er wel wat van je te maken.
En heb je zelf ook wat te bieden?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dochter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb gisteren iemand gezien op TV zeg.
Was eerst spuuglelijk en leek op een vent en even wat make-up op en leuke kleren aan en ze was veranderd in een redelijk knap meisje.
Als je een redelijk figuur en redelijk hoofd hebt is er wel wat van je te maken.
Oh dat heeft ze wel hoor.quote:
Ja.quote:
pics?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat heeft ze wel hoor.
Maar goed voor iedereen is mooi of leuk anders dus je zal heus wel voor iemand aantrekkelijk zijn, wie je ook bent.
[..]
Ja.
Als zelfs daar nog wat van te maken valt.
Ik snap niet wat een man in me zou zien, maar blijkbaar zien ze toch iets.quote:
"
Waarom niet?quote:
Nee zij wil wat met die Chinees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |