Ik denk van niet, maarja dat is ieder zijn ding natuurlijk.quote:
Ik wist het wel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap denkende aan jou en je grote negerpiem0l.
Je moet toch wat als je oppervlakkig bentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maarja dat is ieder zijn ding natuurlijk.
Dat was een fopjen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:05 schreef kree het volgende:
[..]
Je moet toch ook niet gelijk kiezen op uiterlijk?
Uiterlijk moet redelijk zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Hehe, niet zo letterlijk nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ben ik opzich niet qua praten, maar ik kan me wel voorstellen dat als je meiden ziet dat je ook eerst naar het uiterlijk kijkt voordat je een gesprek met ze aangaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je oppervlakkig bent
Het is gewoon de natuur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:11 schreef kree het volgende:
[..]
Tja ben ik opzich niet qua praten, maar ik kan me wel voorstellen dat als je meiden ziet dat je ook eerst naar het uiterlijk kijkt voordat je een gesprek met ze aangaat.
En dat zal andersom ook wel zo zijn.
Beetje jammer eigenlijk, ben meestal meer benieuwd naar wat ze te vertellen hebben en over hun karakter enzo.
En heel intelligent en lelijk?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Intelligentie is 1 van de geilste dingen die er is, in combinatie met een goede uitstraling. Maar een goede uitstraling en dan te dom voor woorden zijn is echt een turn-off.
Dat gaat hem dus niet worden. Uiterlijk moet je gewoon aanspreken of niet, als het dat niet doet dan hoef ik het niet eens te proberen.quote:
Dat geldt voor iedereen denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet worden. Uiterlijk moet je gewoon aanspreken of niet, als het dat niet doet dan hoef ik het niet eens te proberen.
Ja maar het is gewoon een standaard uiterlijk wat ik heb. Denk ook niet dat de meeste vrouwen er persee op zitten te wachten dat iemand er helemaal top uit ziet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat gaat hem dus niet worden. Uiterlijk moet je gewoon aanspreken of niet, als het dat niet doet dan hoef ik het niet eens te proberen.
Zelfs van mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb gisteren iemand gezien op TV zeg.
Was eerst spuuglelijk en leek op een vent en even wat make-up op en leuke kleren aan en ze was veranderd in een redelijk knap meisje.
Als je een redelijk figuur en redelijk hoofd hebt is er wel wat van je te maken.
En heb je zelf ook wat te bieden?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die dochter?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Maar ik heb gisteren iemand gezien op TV zeg.
Was eerst spuuglelijk en leek op een vent en even wat make-up op en leuke kleren aan en ze was veranderd in een redelijk knap meisje.
Als je een redelijk figuur en redelijk hoofd hebt is er wel wat van je te maken.
Oh dat heeft ze wel hoor.quote:
Ja.quote:
pics?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat heeft ze wel hoor.
Maar goed voor iedereen is mooi of leuk anders dus je zal heus wel voor iemand aantrekkelijk zijn, wie je ook bent.
[..]
Ja.
Als zelfs daar nog wat van te maken valt.
Ik snap niet wat een man in me zou zien, maar blijkbaar zien ze toch iets.quote:
"
Waarom niet?quote:
Nee zij wil wat met die Chinees.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |