Hihi, ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom heb ik er geen foto's in.
Muhaha!
Dus je voelt je beter omdat je het met je carrière gebied het helemaal voor elkaar hebt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral op carrière gebied eigenlijk. Daar vind ik mijn ideeën en werk helemaal geweldig.En als ik uitga voel ik me om een of andere reden ook helemaal geweldig en ineens een stuk knapper dan een hoop andere meisjes.
Maar ik vind mijn innerlijk te geweldig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het innerlijk toch uitmaken.
Je kan wel leuk op uiterlijk vallen maar als het innerlijk niet met elkaar strookt, dan gaat het nooit wat worden.
Ik heb het niet op orde, ik studeer nog.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Dus je voelt je beter omdat je het met je carrière gebied het helemaal voor elkaar hebt?
Raar eigenlijk.
Dat heeft toch niks met een relatie te krijgen te maken?
Wat voor een mens was je dan geworden. Arrogant?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik vind mijn innerlijk te geweldig.
Als ik ook nog knap was geweest was ik echt een vervelend mens geworden.
Ik dacht vroeger altijd "Eigenlijk ben ik blij dat ik dik ben, ben tenminste een onwijs goed mens, afvallen kan nog, dat karakter houd je".quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou begrijp je precies, denk dat ik het meer van mn innerlijk als uiterlijk moet hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:48 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat voor een mens was je dan geworden. Arrogant?
Door te DMen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet heul wel hoe heloef eruit ziet, en dat zonder te pmen
Hetzelfde bij mijn vriend, alleen was hij maar tot zijn 5e ofzo een dikkerdje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd "Eigenlijk ben ik blij dat ik dik ben, ben tenminste een onwijs goed mens, afvallen kan nog, dat karakter houd je".
Ook een keer een man, die was zo ongelofelijk lief, maar echt onwijs knap! Echt niet normaal. En daarna hoorde ik zijn verhaal dat die vroeger juist kei dik was. Toen dacht van "I knew it! "
Ik heb ook ooit een foto van hem gezien ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet heul wel hoe heloef eruit ziet, en dat zonder te pmen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Verschrikkelijk.
Ik vind mezelf nu al de beste presentator en op een na beste DJ van Hilversum.Ik ben eigenlijk een verschrikkelijk arrogant ventje.
Ik ben te bekend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit een foto van hem gezien ja.
Ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:32 schreef Myraela het volgende:
Schattig meisje ben je straw. Toffe foto's.
Ik ben 16 kilo kwijt en ben eigenlijk nog een dikkerdjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hetzelfde bij mijn vriend, alleen was hij maar tot zijn 5e ofzo een dikkerdje.
I know.quote:
Hoelang ben je al bezig met afvallen? Mag ook in DM als mensen weer eens moe worden van mijn eeuwige interesse in afvallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben 16 kilo kwijt en ben eigenlijk nog een dikkerdje
Oh ja dat moet ik ook nog doen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die zijn inmiddels ook zo goed als weg, met dank aan medicijnen.
zie je je vriendin echt nog elke dag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:59 schreef mrk.n het volgende:
Wat gaan jullie vanavond doen? Nog uit, iets doen met vrienden of wat dan ook..
Ik ga niks doen, wacht op mijn vriendin tot ze hier is. Kan nog een halfuurtje duren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |