De huidige singles die ongeveer 3 jaar terug begon?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik was er bij!
Ik heb Singles praktisch opgestart.
Yes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De huidige singles die ongeveer 3 jaar terug begon?
Singles ben ik een keer uitgekafferd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gast ik weet hoe jij je voelt dat heb ik ook gehad toen ik in singles kwam. En dat was toen wel iets minder lief dan hier.
Damn als jij mij nu ziet posten en hoe ik toen posten is echt een wereld van verschil. Maar toch niet onder die nickname?quote:
Dat is heel normaal daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Singles ben ik een keer uitgekafferd.
Het is wel leuk daar.
Singles was leuk toen ik er nog was en JoeyT. Nu is het een och en wee-topic voor kliekjes. En die kliekjes houden niet van buitenstaanders. Als je boe zegt, zijn ze beledigd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Singles ben ik een keer uitgekafferd.
Het is wel leuk daar.
Hee, ik bood dat aan en daar reageer je niet opquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, dan wil ik wel een duidelijk beoordeling moet goede punten en verbeterpunten. Daarna een training om het te verbeteren.
Nee, andere nick. Ik ben al fokker sinds 2001 geloof ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn als jij mij nu ziet posten en hoe ik toen posten is echt een wereld van verschil. Maar toch niet onder die nickname?
Dat had ik door ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is heel normaal daar.Singles is niet echt leuk meer de laatste tijd. Dit topic is veel leuker.
Ik heb ze, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand ze geil vondquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:36 schreef Myraela het volgende:
Kuiltjes in de wangen is ook enorm schattig! En enorm geil!
Oh, van jou mag het ook hoor, verschillende mannen, verschillende meningen zou sowieso handig zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee, ik bood dat aan en daar reageer je niet op
Ik heb uitgedeukte kuiltjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik heb ze, maar ik heb nog nooit gehoord dat iemand ze geil vond
Ik kan me je foto niet meer goed voor de geest halen. Post eens een nieuwe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij vanwege mijn gezicht.![]()
Bolle wangetjes, god haat me.
Vandaar ik herkende je al niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, andere nick. Ik ben al fokker sinds 2001 geloof ik.
Dat slaat inderdaad nergens op dat soort dingen. Voor de rest is/was het wel leuk daarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat had ik door ja.![]()
Maar goed ik werd aangevallen omdat ik 17 was.
Dan weet je het niveau wel.
Ik kreeg er 2 jaar terug ook te horen dat ik kinderachtig was, omdat ik iets over huiswerk zei. Like, het was hbo huiswerk hoor. Ik mag hopen dat er meer mensen met een opleiding daar zaten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat had ik door ja.![]()
Maar goed ik werd aangevallen omdat ik 17 was.
Dan weet je het niveau wel.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kan me je foto niet meer goed voor de geest halen. Post eens een nieuwe.
Nee alleen werklozen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg er 2 jaar terug ook te horen dat ik kinderachtig was, omdat ik iets over huiswerk zei. Like, het was hbo huiswerk hoor. Ik mag hopen dat er meer mensen met een opleiding daar zaten.
Nee, ik was verliefd op haar, maar zij zag niets in mij. Maar ik kom haar nu nog wel steeds geregeld tegenquote:
De meeste wel. Zo ver ik weet. Ik denk dat het vooral de term huiswerk wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg er 2 jaar terug ook te horen dat ik kinderachtig was, omdat ik iets over huiswerk zei. Like, het was hbo huiswerk hoor. Ik mag hopen dat er meer mensen met een opleiding daar zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |