Dat valt best meequote:
Wie vraagt wordt overgeslagenquote:
Ik ben stiekem nog een beetje verliefd op haar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Een beetje klungelige meisjes zijn leuk
Nee is gewoon een kutargument, gaat niemand zich beter van voelen.quote:
Er is iemand waarmee ik dat probleem juist wel hebquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben stiekem nog een beetje verliefd op haar.
Ik ben blij dat ik haar niet meer tegenkom op mijn werk.
Achteraan gaan dan maar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er is iemand waarmee ik dat probleem juist wel heb
Dat weet ik vandaar ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee is gewoon een kutargument, gaat niemand zich beter van voelen.
Ik heb de foto's ook gezien en het is echt een leuk meisjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind het gemeen, ik word gewoon buitengesloten hier.
Echt waar heloef, ik ben ervan overtuigd dat jij nog wel eens met een leuk meisje zult zoenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee is gewoon een kutargument, gaat niemand zich beter van voelen.
Ik snap niet zo goed waarom ik niets mag zien, mijn foto's zijn gewoon zichtbaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb de foto's ook gezien en het is echt een leuk meisje
Vraag het gewoon lief aan haar dat kan je bestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ik niets mag zien, mijn foto's zijn gewoon zichtbaar.
Dat heb ik over DM en fotoboek al verschillende keren gedaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag het gewoon lief aan haar dat kan je best
Bedankt Tijn, echt bedankt.quote:
Ja dat weet ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Echt waar heloef, ik ben ervan overtuigd dat jij nog wel eens met een leuk meisje zult zoenen.![]()
Zelfs mij is het gelukt, dan moet het voor iedereen mogelijk zijn.
Gast ik weet hoe jij je voelt dat heb ik ook gehad toen ik in singles kwam. En dat was toen wel iets minder lief dan hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt Tijn, echt bedankt.
[..]
Ja dat weet ik.
Het gaat om het weer niet kunnen meepraten gehalte.
Okay, dan wil ik wel een duidelijk beoordeling moet goede punten en verbeterpunten. Daarna een training om het te verbeteren.quote:
Ik vat het op mijn 17de al niet op als een compliment.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Is schattig eigenlijk nog een compliment als je 19 bent?
Jij moet het wel zo opvatten, want het is een goede factor bij jou. Je lijkt een beetje op een ex-vriendin van een vriend van mij. Die kwam ik net nog tegen onderweg naar huis. Leuk koppie, schattig koppie. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, ik krijg het ook geregeld te horen op mijn 18equote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja waarom niet? Ligt aan de context denk ik. Als het schattig is in de trant van jong meisje dan waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik was er bij!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gast ik weet hoe jij je voelt dat heb ik ook gehad toen ik in singles kwam. En dat was toen wel iets minder lief dan hier.
Ik bedoelde het goed iig, je ziet er gewoon netjes en lief uit. Niet alsin dat je er jong uit ziet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij mij vanwege mijn gezicht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Nee, ik krijg het ook geregeld te horen op mijn 18e
Het betekent meestal dat ze je kinderachtig vinden, tenminste, bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |