Ergens diep van binnen wel ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
Stiekem had ik die meet wel willen zien.
Ik ook. Ik ben benieuwd hoe iedereen eruit ziet, hoe ze nou echt zijn en hoe het nou allemaal gaat, zoals Provinciaaltje zegt hoop ik niet dat het wordt.quote:
Zo erg zullen ze niet zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben benieuwd hoe iedereen eruit ziet, hoe ze nou echt zijn en hoe het nou allemaal gaat, zoals Provinciaaltje zegt hoop ik niet dat het wordt.
Ik denk niet dat het echt zo erg is, ookal ben ik wel benieuwd naar de mensen achter sommige namen. Maar volgens mij zijn juist de mensen waar ik echt geen beeld bij ook niet daarheen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben benieuwd hoe iedereen eruit ziet, hoe ze nou echt zijn en hoe het nou allemaal gaat, zoals Provinciaaltje zegt hoop ik niet dat het wordt.
Daar ben ik nou nog het meest nieuwsgierig naar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt zo erg is, ookal ben ik wel benieuwd naar de mensen achter sommige namen. Maar volgens mij zijn juist de mensen waar ik echt geen beeld bij ook niet daarheen.
Komt ook wel goed maar toch lijkt het me vreemd. Afspreken met mensen die je nog nooit in je leven hebt gezien in real life.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo erg zullen ze niet zijn.
De meeste fokkers zijn net mensen.
Ik vond het wel meevallen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Komt ook wel goed maar toch lijkt het me vreemd. Afspreken met mensen die je nog nooit in je leven hebt gezien in real life.
Was de radio meet jouw eerste meet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.
Maar inderdaad een tikkie vreemd was het wel de eerste keer.
Ja.quote:
Ik moet er altijd zo om lachen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
Wat een geslijm van alle mannen bij -Strawberry-, waren ze alvast aan het oefenen ofzo?
Tot hoelaat was jij gebleven toen in Utrecht?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Daarna kwamen er een heleboel bij.
Maar goed sommigen waar niet echt meets.
Zo kwam ik toevallig Knetter een keer tegen in Hilversum.
En ze waren ook echt zo subtiel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
Wat een geslijm van alle mannen bij -Strawberry-, waren ze alvast aan het oefenen ofzo?
Volgens mij heb je niet naar die foto's gekeken, het zijn serieus mooie foto'squote:Op zondag 9 oktober 2011 13:37 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee precies, maar ik was om 09:00 thuis de volgende morgen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot hoelaat was jij gebleven toen in Utrecht?
Ik noem alleen de meets met meer dan 5 mensen meets.![]()
Mijn meet ownde overigens. Hoewel die in Wierden ook wel tof was en ik heb zo'n vermoeden dat de onz in Amsterdam ook enorm tof gaat worden.
Voel ik een steekje jaloezie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee precies, maar ik was om 09:00 thuis de volgende morgen.:')
Naat noemt trouwens zijn afspraakjes met Faye nog meets.
Soms is een 1 op 1 wel een meet, maar met sommige heb ik minder op FOK! gesproken dan irl, dan ga ik het geen meet meer noemen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee precies, maar ik was om 09:00 thuis de volgende morgen.
Naat noemt trouwens zijn afspraakjes met Faye nog meets.
Neuh.quote:
Ja, ik heb ze wel bekeken. Ik doelde meer op die kerels hier, allemaal meteen er bovenop. Alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien. Maar begin maar alvast met subtiele hosselpogingen dan, je hebt concurrentie op FOK!quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet naar die foto's gekeken, het zijn serieus mooie foto'sDon't mess with the straw.
Ik vind het wel mooie foto's.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze wel bekeken. Ik doelde meer op die kerels hier, allemaal meteen er bovenop. Alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien. Maar begin maar alvast met subtiele hosselpogingen dan, je hebt concurrentie op FOK!
Ach, ik ben niet geïnteresseerd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:45 schreef mrk.n het volgende:
Maar begin maar alvast met subtiele hosselpogingen dan, je hebt concurrentie op FOK!
Ik kon het niet laten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet geïnteresseerd.
Maar Straw is altijd lief tegen me geweest hier en jij niet, dus vind dat ik haar moet verdedigen als jij onaardig doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Ik zocht die ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom in de wereld van Fok. Misschien kan Straw even melden hoeveel PM's ze ontvangen heeft na het publiceren van haar foto's.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze wel bekeken. Ik doelde meer op die kerels hier, allemaal meteen er bovenop. Alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien.
Je moet niet alles als een aanval zien want ik zei helemaal niets onaardigs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet geïnteresseerd.
Maar Straw is altijd lief tegen me geweest hier en jij niet, dus vind dat ik haar moet verdedigen als jij onaardig doet
*tik em aan vrouwe*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
dr wordt nooit over mijn foto's geslijmd
Dump die foto's met je vriend uit je fobo en problem solvedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
dr wordt nooit over mijn foto's geslijmd
Omdat je bezet bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij doen de meeste mannen hier zo bij alle meisjes, maakt niet uit hoe ze eruit zien. Tenminste, dat idee heb ik gekregen.
Ik heb je meerdere keren geprobeerd te versieren maar jij wilde nooitquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
oow is dát t probleem, wel een opluchting, dacht dat t aan mij lag
Dat was zeker net zo opvallend als heloef zijn hosselpogingenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb je meerdere keren geprobeerd te versieren maar jij wilde nooit
Heb je die van mij ook opgemerkt..quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was zeker net zo opvallend als heloef zijn hosselpogingen
Je kan mijn moeilijk subtiel noemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was zeker net zo opvallend als heloef zijn hosselpogingen
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij hosselt niet, jij wilt alleen perfecte modellen
@Tijn to little to late. Iets van 2 jaar
dat is echt de valstrik van zoveel mannen, ze stellen te hoge eisenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij hosselt niet, jij wilt alleen perfecte modellen
@Tijn to little to late. Iets van 2 jaar
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het feit dat zij lief tegen me is is al reward genoeg
Hai!quote:![]()
Ook hoi van Naatje, die zit nu bij mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:10 schreef benzin het volgende:
[..]
GrappigMaar het feit dat zij lief tegen me is is al reward genoeg
[..]
Hai!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook hoi van Naatje, die zit nu bij mij
Ik stel niet te hoge eisen want mijn vriendin isquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is echt de valstrik van zoveel mannen, ze stellen te hoge eisen
Beetje jammer date de meeste vrouwen pas zo worden als ze al een relatie hebben. Daar heb je als single toch niet aan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wow benzin heeft door dat niet alle vrouwen eng en gemeen zijn
Wah, diep respect eigenlijk, dat je dat uithoudt en ook nog een beetje gezellig weet te houden :pquote:
Hoe bedoel je? Vrouwen zijn als single gemeen? Jij kende mij voordat detroit mij kende hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer date de meeste vrouwen pas zo worden als ze al een relatie hebben. Daar heb je als single toch niet aan.
Ja dat vind ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wah, diep respect eigenlijk, dat je dat uithoudt en ook nog een beetje gezellig weet te houden :p
Ik weet niet in welke omgeving jij je beweegt, maar ik zie eerder het totaal tegenovergestelde in mijn omgeving.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is echt de valstrik van zoveel mannen, ze stellen te hoge eisen
Dankjewel, doe maar hoi terugzeggenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook hoi van Naatje, die zit nu bij mij
Mwaah, uiteindelijk zijn wel allemaal hetzelfde en maak ik jullie alleen maar in mijn hoofd gemener dan jullie zijn. Ik probeer dat langzaam af te leren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wow benzin heeft door dat niet alle vrouwen eng en gemeen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |