Die heb je er natuurlijk ook bij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden dat juist leuk jochie/man. Gewoon een jong ding dat nog lekker geil is. De rest mag jezelf invullen.
Dan hoef ik ze 9 van de 10 keer al niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als de dames 40 plus zijn willen ze alleen maar jonger.
Ik sta daar serieus voor open zoiets.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:48 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als de dames 40 plus zijn willen ze alleen maar jonger.
Sla je slag Tijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sta daar serieus voor open zoiets.Dus .....
Ik ook tegen betaling...quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga eens een oproepje plaatsenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Sla je slag Tijn.
Trouwens als ik naar de laatste drie vrouwen kijk die ik leuk vind, val ik op ouder.![]()
28, 24, 30.
So help me god.
Voor de duidelijkheid, Ze zijn ook niet op zoek naar een jongetje onder de 20.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hoef ik ze 9 van de 10 keer al niet meer.
Waarom ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dadelijk 30 + bent en nog geen vaste vriendin hebt gehad. Bekijk je deze dames toch anders.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:59 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik ook tegen betaling...![]()
Tarieven heb ik echter nog niet voorgedefinieerd. Dit zal op uiterlijk en lichaamsvormen gecalculeerd worden.
Oudere vrouwen vind ik op een of andere manier aantrekkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, Ze zijn ook niet op zoek naar een jongetje onder de 20.
[..]
Waarom ?
Een vriend van me ( 23) trekt altijd vrouwen aan van boven de 40 op feesten. Echt bizar. Hij doet er niets voor, maar heeft altijd aanspraak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is mij ook een keer gelukt om dat een die 12 jaar ouder is af te spreken. Dus wie weet dat het vaker luktquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Een vriend van me ( 23) trekt altijd vrouwen aan van boven de 40 op feesten. Echt bizar. Hij doet er niets voor, maar heeft altijd aanspraak.
Dat was niet sarcastisch van mijn kant hoor...quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
Wacht maar tot je dadelijk 30 + bent en nog geen vaste vriendin hebt gehad. Bekijk je deze dames toch anders.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:10 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat was niet sarcastisch van mijn kant hoor...
Je kijkt inderdaad dermate je ouder wordt; anders tegen vrouwen aan.
Ja, ze zullen nu vast hard hun skillz aan het uittesten zijn. Hoewel eda het enige meisjes was volgens mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oei, dus er wordt nu live gehosseld?
Arme edaquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze zullen nu vast hard hun skillz aan het uittesten zijn. Hoewel eda het enige meisjes was volgens mij.
Gangbanghossel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze zullen nu vast hard hun skillz aan het uittesten zijn. Hoewel eda het enige meisjes was volgens mij.
Daar wil ik wel beelden van zienquote:
1 meisje en een aantal jongetjes die niets durven te zeggen tegen een meisje. Ja dat gaat zeker spannende beelden opleveren.quote:
Dat denk jij maarquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
1 meisje en een aantal jongetjes die niets durven te zeggen tegen een meisje. Ja dat gaat zeker spannende beelden opleveren.
Leedvermaak is het mooiste vermaak.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
1 meisje en een aantal jongetjes die niets durven te zeggen tegen een meisje. Ja dat gaat zeker spannende beelden opleveren.
Die zijn er wel hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, Ze zijn ook niet op zoek naar een jongetje onder de 20.
Whehe.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |