quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:05 schreef Rewimo het volgende:
Niet in je skills maar meer in of je het echt doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Gatver. Ik krijg het er gewoon benauwd van als ik bedenkt wat we hadden moeten doen als Odie nog niet binnen was geweest. Hij was heus zo stom niet geweest om zich te laten hakselen, maar het was een perfecte schuilplaats en die had ie moeten missen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:26 schreef Rewimo het volgende:
Hee Elies, kijk eens!
[ afbeelding ]
Je maisveld
Getverquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeutje![]()
Nou, de kat van een kennis van mij is gehakseld; die lag aan de slootkant te slapen en toen kwam de gemeente met zo'n grote grasmaaidinges.
Was weinig meer van poes over toen
Jakkes zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeutje![]()
Nou, de kat van een kennis van mij is gehakseld; die lag aan de slootkant te slapen en toen kwam de gemeente met zo'n grote grasmaaidinges.
Was weinig meer van poes over toen
Ik ben trots op jequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:38 schreef Rewimo het volgende:
Best kans dat ie dan verderop was gegaan. Of juist de achtertuin in. Maar ik ben heel blij dat jij hem eruit hebt kunnen halen
Het wordt nog stil bij jou...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:49 schreef Cat22 het volgende:
Huuu! Arme gehakselde poes.![]()
![]()
Hier is het huis een stukkie leger. Manolo is vertrokken. Nu maar afwachten wanneer het nieuwe gezin voor mijn toetjes belt zodat ik met hen wat kan afspreken.
Japs.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb eiersalade en tonijnsalade![]()
En drie heel tevreden katten die hebben.... meegeholpen.
Ik ookquote:
We gaan weer duimen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:14 schreef Oognip het volgende:
Elies, goede tip van de handdoekdaarmee is het dwangvoeren een stuk beter gelukt (met hulp van mm
). Ik ga vanavond wel naar de dierenarts met Lana want ze gaat achteruit.
aardappelandersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Wat gaan jullie eten vanavond? Ik heb geen inspiraaaaaaaaaaasie
Aardappelanders wordt hem niet hier, want nog steeds geen ovenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
aardappelanders
of pannekoeken
of pizza
of kweet t totaal niet
Ik weet het ook nog niet, alleen dat het iets met kipfilet wordtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Oeh, lekker met een paar plakjes spek er omheen bakkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet, alleen dat het iets met kipfilet wordt, straks ff in een paar kookboeken bladeren en dan nog ff langs de super.
Bijvoorbeeld, moet ik alleen nog wel even spek halen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, lekker met een paar plakjes spek er omheen bakken
En bij kip MOET sweet chili sausquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, moet ik alleen nog wel even spek halen.
Heb ik wel, maar vind nu niet dat het erbij moet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
En bij kip MOET sweet chili saus
Dat hoor je sowieso standaard in de koelkast te hebben zo'n flesje vind ik eigenlijk
Mooi! Naar de DA gaan is altijd wel een goed idee. Misschien een lekkere eetlustopwekker, beetje pijnstilling en wat antibiotica erin en dan eet ze wellicht vanavond weer. Ook niet best (al die checmische zooi), maar beter dan niet eten en de paniek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:14 schreef Oognip het volgende:
Elies, goede tip van de handdoekdaarmee is het dwangvoeren een stuk beter gelukt (met hulp van mm
). Ik ga vanavond wel naar de dierenarts met Lana want ze gaat achteruit.
Draadjesvleesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
En is de afwas al klaar?quote:
Ja!quote:
Deelsquote:
Je wordt ooit nog wel es een tv-persoonlijkheidquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Deels
Vanavond allemaal Koefnoen kijken jongens, grote kans dat ik in beeld kom(ik neem het zelf maar op want ik ben er niet
)
Nee, we zaten gewoon op de voorste rij van het publiek (links) en er hing ons iets te vaak een camera voor ons gezichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
Nog bij een speciaal gedeelte? Waar moeten we op letten
Ik ga heel saai naar een feest van vriendenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
Succes Oognip!
Ik zal opletten Tombo!
En wat ga je vanavond doen?
Heb je nog iets speciaals aan waaraan je te herkennen bent?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, we zaten gewoon op de voorste rij van het publiek (links) en er hing ons iets te vaak een camera voor ons gezicht![]()
Eh, speciaals nou eh neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ben een laffaard, toch met de auto gegaan, veel te veel gekocht, heb wel een tientje uitgegeven.![]()
Tombo
[..]
Heb je nog iets speciaals aan waaraan je te herkennen bent?
Voor de onwetende onder ons?![]()
Goed, ik ga maar eens koken.
Dus vanaf 21:45 uur (volgens de gidsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, speciaals nou eh nee
los bruin haar, en donkergrijs jurkje met witte bloemen eropOp de hoek zit een blond meisje, dan ik, dan een man
Ik ga ook kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus vanaf 21:45 uur (volgens de gids) letten op grijze jurkjes en witte bloemen.
![]()
Geeft me nog tijd genoeg voor een after dinner walk.
Wat was er met Lana?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn weer terug. Lana krijgt antibiotica en verder gaan met dwangvoeren. Temperatuur en gewicht in de gaten houden.
Gadver en gadver....arm kindquote:PESCARA - De Italiaanse politie heeft een vrouw gearresteerd die haar 12 jaar oude dochter prostitueerde.
De vrouw (43) gebruikte de opbrengsten van de seks onder meer om bingo mee te spelen. Twee mannen die seks met het jonge meisje hadden, zijn ook opgepakt. Een van hen is 92 jaar oud.
Dat meldden Italiaanse media zaterdag op basis van justitie in de stad Pescara, aan de oostkust van Italië.
Het meisje is opgevangen door jeugdzorg. Haar moeder is uit de ouderlijke macht ontzet.
Lana wil niet eten en dwangvoer ik nu al een week. Eerst had ze koorts en liep ze mank, dat was over, maar nu heeft ze waterdunne diarree, kotst ze en valt ze af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat was er met Lana?
@oh-oh, schoenen nog gekocht?
Hier hebben we eindelijk de piespoes op heterdaad betrapt. Er was met de urine niets aan de hand. Wij dachten dat het van Poeska was, maar wat blijkt? Het is Purrr weer. Dat is onze protestplasser en vandaag betrapte ik haar op heterdaad. nou ja.... betrapte.... ze ging gewoon op een kussentje met een krachtige straal lekker zitten pissen terwijl ze naar mij keek. Nu scheppen we de bakken maar twee keer per dag vrij van drolletjes en klontjes, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat het is.
Ik vrees dat dat niet gaat helpen. Ik heb wel een vermoeden, maar dat ga ik even observeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lana wil niet eten en dwangvoer ik nu al een week. Eerst had ze koorts en liep ze mank, dat was over, maar nu heeft ze waterdunne diarree, kotst ze en valt ze af.
Fijn dat je de piespoes op heterdaad betrapt hebben! Die arme Poeska kreeg zomaar de schuld![]()
Hopelijk helpt het vaker verschonen van de bak!
Eerst werd gezegd dat het het calicivirus (vorm van niesziekte) kan zijn, maar dat het net zo goed een ander virus kan zijn. Maar wat het nou precies is weten ze dus nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet gaat helpen. Ik heb wel een vermoeden, maar dat ga ik even observeren.
Is er nou een oorzaak gevonden voor Lana's klachten?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh cat dat is mooie meevaller (dat geld bedrag)
Paultje is onze robotstofzuiger
Beterschap voor Lana
En Purr is het ergens niet mee eens. Zal ik haar eens bij Ros zetten kunnen ze elkaar vertellen wat hun dwars zit
Niet echt ik klikte op mijn laatste post en die blz heb ik nog gelezenquote:
Heb je een voorraad kokosmatten gekocht voor toekomstige pisescapades?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Niet echt ik klikte op mijn laatste post en die blz heb ik nog gelezen
Wij gingen vandaag naar de bouwmarkt voor een nieuwe kokosmat (bedankt he katten voor het onder pissen van de oude) en ik dacht dat ze vanwege verhuizing 15% korting op alles hadden. Maar dat bleek 50% te zijn want het was de laatste dag. Het kwam er op neer dat ik mijn vader kon bellen of hij even met zijn auto naar de bouwmarkt kon rijden
Jepquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je een voorraad kokosmatten gekocht voor toekomstige pisescapades?
Ik vond het wel een lekkere korting van 8.50quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jep
dank je
[..]wij hebben maar een tussendeur gemaakt. Ze kunnen er nu niet meer bij. En ik ben ook niet helemaal happy met de nieuwe mat hij is het net niet. Maar die we eerst hadden is niet meer te krijgen
Wat leuk voor Eanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot wanneer kan ik bestellen
En we hebben al een zandbak voor ean een van hout waarvan de deksel 2 bankjes worden als je hem open klapt voor een tientje
Ook nooit ING of Postbank gehad?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:03 schreef ferrari_rood het volgende:
ING BANK: | N.V
Online Banking
Rekenings Controle.
Het is u ongetwijfeld niet ontgaan dat wij de laatste tijd doelwit zijn van internetcriminaliteit. Om te voorkomen dat deze internetcriminelen misbruik van®
uw rekening kunnen maken hebben wij onlangs een waarschuwing gepubliceerd. Ondanks deze waarschuwingen komt het helaas nog te vaak voor dat er internetcriminelen misbruik maken van ons beveiligingssysteem. Wij verzoeken u daarom direct te controleren of uw saldo en gegevens nog correct zijn.Tevens verzoeken wij u om uw telefoonnummer bij ons te registreren zodat wij u kunnen bereiken in geval van fraude. verifieren door op de volgende link te klikken.
Wij willen u er nogmaals op attenderen dat een link naar onze website altijd begint het https://mijn.ing.nl dit is namelijk een beveiligde link met 128 bits encryptie. Bedankt voor uw aandacht en medewerking.,
ING Bank N.V: Afdeling Fraude/Team Security NederlandTelefoon 0900 0933 (10 cent per minuut) ING Bank N.V Handelsregister nr. 33031431 Amsterdam
Dit kreeg ik op mijn mail. En het leuke is ik heb helemaal geen ING rekening
Niet op dit mailadres. Die vul ik nergens in en gebruik ik ook amperquote:
Ohquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja die had ik poos terug al geplaatstIn de bootcamp moest hij eruit
Welke? Plaats de auditie eens als je wilt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Vanavond was de eerste liveshow, morgenochtend kijken![]()
Ze hebben wel een hele goede zangeres laten gaan, zonde
Ahhhhh shit! Ik vond haar auditie zo ontroerend, dat zelfs die ene jurykerel ging huilen.quote:
Oeh leuk, even die eerste kijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik kijk trouwens ook de x-factor USA , ook leuk![]()
Kijk nou effe die Halo van dat joch, pretty please?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al moeite zat met 1 nederlandse talentshow zeg
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
Oh en voor degenen die er van houden (oh-oh, multi?) die moeten deze versie van Halo even zien... en het commentaar van Robbie Williams er na
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Feel free to insult me.
Ik heb haar ook niet gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen Tombo gezien bij Koefnoen.![]()
Heb ik haar gemist? Ben pas om 22 uur gaan kijken.
Oh, in Ing's defense; na 10 minuten alquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:16 schreef tombolafan het volgende:
Zo, schele figuren, vol in beeld gewoon he![]()
Ik zag idd plotseling iemand in beeld waarvan ik dacht: 'quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:16 schreef tombolafan het volgende:
Zo, schele figuren, vol in beeld gewoon he![]()
En dat terwijl jij me niet eens in het echt hebt gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag idd plotseling iemand in beeld waarvan ik dacht: ''
'Ken ik die ergens van?'
Ik ga morgen ff terugkijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, in Ing's defense; na 10 minuten al
Neuh, maar wel op de fotoquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:35 schreef tombolafan het volgende:
En dat terwijl jij me niet eens in het echt hebt gezien
Gehoorgang of middenoor?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb haar ook niet gezien
Zuster Ingetje... wat krijgen mensen bij oorontsteking van de dok?
Na 3 minuten al zelfs lees ik nuquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff terugkijken![]()
En wat een kutfeest; geen hapjes![]()
Leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na 3 minuten al zelfs lees ik nuIk had ervoor ff extra tijd opgenomen
Wel goed van je dan!quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar wel op de foto
Vandaar dat ik even moest graven
Ik lach nu alquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh ing, het is na de grap "we kunnen hem niet eens optillen"
Slaap lekker!quote:
Ik heb hem ook pas om 5 voor tien aangezet, ongeveer, bijna geen publiek gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen Tombo gezien bij Koefnoen.![]()
Heb ik haar gemist? Ben pas om 22 uur gaan kijken.
Hoe gaat het met Joe (Dalton) en Odie?quote:
Howdy strangerquote:
Het lijken mijn ouders en schoonouders wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Howdy stranger
Het is hier bewolkt
En mn ouders vonden dat een ideale reden om de zolder op te ruimen dus nu moet ik straks mijn [s]troep [/s]spullen ophalen omdat ik nu ruimte zat heb
Lego?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
Ik ben een camper in elkaar aan het zetten maar dat heb je ook hogere wiskunde voor nodig
Nee was het maar waar zo'n plastic ding. Maar er zit geen gebruiksaanwijzing bijquote:
Ik was in de buurt en dacht ik wip even binnen en zeg gedagquote:
Hoe is het met jou?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was in de buurt en dacht ik wip even binnen en zeg gedag. Hoe is het hier?
Ik zie nog steeds veel bekende gezichten!
Hier gaat het wel goed volgens mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was in de buurt en dacht ik wip even binnen en zeg gedag. Hoe is het hier?
Ik zie nog steeds veel bekende gezichten!
Ja hier ook super. Ik was even hier om een vraag te stellen in F&F: Kippen - eieren etcquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed volgens mijMet mij iig wel
Met jou ook? Idd nog veel oude garde
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Howdy stranger
Het is hier bewolkt
En mn ouders vonden dat een ideale reden om de zolder op te ruimen dus nu moet ik straks mijn [s]troep [/s]spullen ophalen omdat ik nu ruimte zat heb
Gehoorgang. Denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Gehoorgang of middenoor?
Gehoorgang beginnen met zure oordruppels met hydrocortison of triamcinolon.
Middenoor = neusspray of bij erge pijn/ontsteking AB.
Yups, weer helemaal beter. Nu is het te hopen dat dat zo blijft (gisteren de laatste AB erin), want anders is er echt stront aan den knikkert.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef Oognip het volgende:
Elies, hoe is het met Fritz? Is hij helemaal opgeknapt?
Fijn dat hij weer helemaal beter isquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, weer helemaal beter. Nu is het te hopen dat dat zo blijft (gisteren de laatste AB erin), want anders is er echt stront aan den knikkert.
Ja. Vooral omdat het zo hardnekkig was. Twee weken ervoor heeft hij ook al aan de AB gezeten. Vermoedelijk voor het zelfde. En dat bevalt me niet...quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat hij weer helemaal beter isAltijd spannend of ze het zonder medicijnen ook zo goed doen he
Ah dus hij heeft al eens hetzelfde gehad en zonder AB ging dat dus niet goed?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja. Vooral omdat het zo hardnekkig was. Twee weken ervoor heeft hij ook al aan de AB gezeten. Vermoedelijk voor het zelfde. En dat bevalt me niet...
Nope. Dat vond duursema niet nodig omdat hij nog erg actief is. En ik had dierenapotheker gemailt waar ik het voer vandaan heb en die zeiden toen dat er in Hills J/D al weinig shit zit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef senesta het volgende:
Stinken ligt vaak aan het voer bij oudere honden Qwea. Teveel voedingstoffen voor wat oudere en vaak minder actieve honden. Heeft hij geen senioren voer nog?
Leuk he?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:07 schreef tombolafan het volgende:
Zo nou, hele auto vol met troep
Wat dus hier net zo hard weer de zolder op gaatMisschien eerst de kast die daar staat in elkaar zetten en dan daar alles in, maar ik vrees dat ik vrijwel niks uitpak
En ik heb nu een spinnend kitten op schoot dus ik doe nu sowieso niks
Nog steeds?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb tyfus oorpijn
Wat zal ik eens gaan doen. Verveel me de tandjes
Voor blije poessiesquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Huis is leeg, Satsu is blij, Naartjie zit op schoot.
Serieusquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog steeds?
Morgen wel ff naar de ha heur![]()
Zal ik bij jou in bad komen liggen? Kunnen we ons samen vervelenquote:En ik verveel me ook, dus het bad is aan het vollopen.
Kan ik me in bad gaan vervelen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus
Ik dacht zo van als het niet erger wordt, dan zal het ook wel weer vanzelf over gaan
Is er dan nog sprake van verveling? Valt me tegen.quote:[..]
Zal ik bij jou in bad komen liggen? Kunnen we ons samen vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Join the clubquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb tyfus oorpijn
Wat zal ik eens gaan doen. Verveel me de tandjes
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef tombolafan het volgende:
Ing, heb je me nou al gespot?
En ik heb ook een bad sinds deze weekBinnenkort badderen dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn bad al in geen tijden meer gebruikt. zodra ik kittens heb komt daar altijd de klad in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mwah, binnenkort, binnenkort...quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Binnenkort badderen dus!![]()
Ik heb mijn bad al in geen tijden meer gebruikt. zodra ik kittens heb komt daar altijd de klad in.
Schopje K&W dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, binnenkort, binnenkort...
Hij moet op de plek van de douche, douche op de plek van de wastafel en wastafel stukje opzijEn ik wil alles zelf doen (want minder kosten en huurhuis dus het moet waarschijnlijk terug naar oorspronkelijke staat
) EN ik heb niet het budget om heel veel in een luxe-ding te investeren (tegels, gipsblokken, sifon etc
) dus het wordt een langere tijd project
Ff serieus meisjesquote:
In mn eigen huis-topic jaquote:
Zal ik een keer een dagje bij jou komen klussenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef tombolafan het volgende:
In mn eigen huis-topic jaKan er wel bij
Wil ook ooit nog laminaat leggen in de logeerkamer bijvoorbeeld, dus dat gaat daar ook in
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een keer een dagje bij jou komen klussen
Als je er zo'n last van hebt zou ik dat toch maar even doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
Ff serieus meisjesMoet je met oorpijn dan altijd naar de huisarts
![]()
Ik heb nooit oorpijn, dus ik heb echt geen idee. Maar MammaElisaB zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat ook wel weer vanzelf weg. En meestal heeft ze gelijk
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn verslag ingeleverdhoefde pas dinsdag, maar heb hem mooi afgemaakt zodat ik er van af ben
Als het zolang al aanhoudt zou ik ook even langs de huisarts gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ff serieus meisjesMoet je met oorpijn dan altijd naar de huisarts
![]()
Ik heb nooit oorpijn, dus ik heb echt geen idee. Maar MammaElisaB zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat ook wel weer vanzelf weg. En meestal heeft ze gelijk
Even quality time met je eigen kattenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Huis is leeg, Satsu is blij, Naartjie zit op schoot.
Normaal zou ik zeggen dat dit het laatste nest was van het seizoen. Maar het is zo druk bij Redcat dat het me niet zou verbazen als er nog een moederpoes of oudere weeskittens opduiken. We wachten het maar af.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Even quality time met je eigen katten![]()
Verwacht je nog nieuwe aanwas of is het kittenseizoen nu onderhand voorbij?
Waarom?quote:
Oh wat balen als het zo druk is nogquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen dat dit het laatste nest was van het seizoen. Maar het is zo druk bij Redcat dat het me niet zou verbazen als er nog een moederpoes of oudere weeskittens opduiken. We wachten het maar af.
Eerlijk gezegd valt het me ontzettend mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wat balen als het zo druk is nog
En vind je het heel erg dat Manolo weg is?
Mooi dat het meevaltquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd valt het me ontzettend mee.![]()
Gisteren was het wel balen (ook door ander gedoe), maar gisteren een lekker avondje weg en vanmorgen ons koorjubileumjaar starten door een kneitergoede mis te zingen en daarna te high tea-en met de dames maakte verzette de zinnen wel.
En dat hij een heul lief baasje heeft en dat de toetjes op een goed plekje zitten. Dat helpt ook.![]()
![]()
Dus het gaat gewoon goed eigenlijk. Zeker omdat mijn eigen poezels elkaar afwisselen voor bank- en schootplekjes. We zijn weer 'onder ons'.
Goede samenvattingquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Owkee...
- dan zal ik morgen de HA bellen als het nog steeds het zelfde pijn doet
- dan ga ik een keer een dagje klussen bij Tombo
- dan zie ik nog wel een nestje komen bij Cat![]()
- dan loopt Oognip mooi voor op schema
- dan ben ik benieuwd wat er met Q loos is![]()
- dan ga ik toch weer eens een kaarsje brangen voor Mrindaha
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Owkee...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn katten zijn ook al zo schoterig!
Van de week bellen voor de *snapsnap* van Sawyer
Koud, moe, ectquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Oh wat balen als het zo druk is nog
En vind je het heel erg dat Manolo weg is?
Dank je wel en dan zal ik duimen dat die rotoorpijn van jou snel over isquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Owkee...
Kopje thee of warme choco en dekentje.quote:
NOH!quote:
Voor de fans.quote:
Kauwtjequote:
Hwutquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Waarom blijft Muis de kit tussen de kozijnen aan het halen
Koutje it isquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kauwtje
[ afbeelding ]
Koutje
[ afbeelding ]
Ik zat te kijken of ik ook kittens op kan gaan vangen ofzo, maar ik vind geen site voor iets dergelijks in Noord-Hollandquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de fans.En bezorgde pleegmoeders.
YW.quote:
Joh!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat te kijken of ik ook kittens op kan gaan vangen ofzo, maar ik vind geen site voor iets dergelijks in Noord-Holland
mail gestuurdquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh!![]()
![]()
Informeer anders eens bij het asiel, en volgens mij heeft stichting Zwerfkat in nood (waar ik Naartjie nog vandaan heb) nu een paar opvangadressen in Amsterdam. Geen idee of dat het meest praktisch is maar wie weet hebben zij nog contacten die meer bij jou in de buurt liggen.
Spannend!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mail gestuurd
En ik moet maar zien of ik niet te veel van huis benmaar dat heb ik er wel in gezet ook
Maakt me niks uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Wat wil je dan? Moederpoezen (in je kinderkamer) of alleen kittens?
Moederpoes kan denk ik sowieso, al zul je daar een kamer voor nodig hebben. Kittens, dat hangt dan af van hoe vaak en hoe lang je weg bent. Ik ben heel benieuwd of je het kunt gaan doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maakt me niks uitLigt er helemaal aan wat kan in mijn situatie
Hahahaha, nee, ik hou het bij 2quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moederpoes kan denk ik sowieso, al zul je daar een kamer voor nodig hebben. Kittens, dat hangt dan af van hoe vaak en hoe lang je weg bent. Ik ben heel benieuwd of je het kunt gaan doen.Kun je je eigen rooie katertje gaan opkweken.
![]()
Maar door jouw schuld zit ik hier weer met vochtige oogjes, want Zwerfkat in Nood is té goed in het beschrijven van de dramatische omstandigheden waaronder kittens gevonden worden (ik heb het idee dat het in België een stuk erger is dan in Nederland). En als ik dan ook nog de verhalen van de gastouders lees waarvan de kittentjes het niet gered hebben...
Softie ben ik.
Yeah, right.quote:
Ik werk ook 8 uur per dag en ben daardoor in totaal 10 uur weg. Met moederpoezen kan dat volgens Redcat (en in mijn ervaring) prima, hoe andere organisaties erover denken weet ik niet.quote:En ik vraag me af wat kan iddIk heb natuurlijk een kamer, maar misschien moet je voor moederpoezen ook langer thuis zijn dan ik ben (werk 8 uur per dag).
Ik moet het ook gewoon niet doen.quote:En dat soort dingen lees ik ook gewoon niet
Wat is je maat dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Zelfgemaakte frietjes gegeten, en nog niet misselijk!
Koelkast is brandschoon
En ik ben bijna 2 uur met de honden en een vriendin en dr honden naar het losloopgebied op sint pieter geweest en we hadden bijna de hele tijd zon en geen druppel regen.
Billy was zielig, die scheurde weer es een nagel in bij het uit de auto storten als een wilde mongool. Dus die heeft niet zo genoten, de rest wel, ook Chico was weer helemaal waus daar
Nok, ze hebben verdomme mn maat niet.
Kutjepikandijvie.
Dan maak je die 3 zakken toch op voor je op iets anders over gaat. Dan kun je het tenminste ook nog mengen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:02 schreef Qwea het volgende:
Ik zal morgen Shirley ook wel eens vragen over die hills j/d. Hoerig, want ik heb net 3 !!! nieuwe zakken besteld
Nee echt!quote:
Nou ja, maar aan de andere kant is het dan juist belangrijk dat er meer adressen komen toch?quote:Ik werk ook 8 uur per dag en ben daardoor in totaal 10 uur weg. Met moederpoezen kan dat volgens Redcat (en in mijn ervaring) prima, hoe andere organisaties erover denken weet ik niet.
Het enige risico is dat je een probleem hebt als een kitten ziek wordt. Zoals ik nu dus had. Dan moet je wat regelen met vrij nemen of kittens overplaatsen. Maar mijn ervaring is dat moederpoezen hun kittens zoveel weerstand meegeven en goede voeding dat die nestjes het goed doen. Of dat een kitten heel snel overlijdt als het slecht gaat, en je er met alle tijd van de wereld niks aan kunt doen. Maar in jouw geval is het wel belangrijk om te kijken hoeveel gastgezinnen er in de regio zijn. Redcat heeft een bestand van 70 gezinnen waar ze uit kunnen putten dus er is altijd wel een plekje. Met 5 gezinnen wordt dat lastiger natuurlijk.
Is ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee echt!
[..]
Nou ja, maar aan de andere kant is het dan juist belangrijk dat er meer adressen komen toch?
Maar dan neem ik de risicogevallen gewoon nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is ook.Maar het feit dat ik weet dat er genoeg back-up is maakt dat ik ook kittens aanneem die een 'risicootje' qua verzorging met zich meedragen.
Dat is ook een optie. Ik neem ze normaal ook niet en dat weet Redcat. Als ze me bellen zitten ze écht vol en dan vind ik wel dat ik het toch moet proberen. Al heb ik nav mijn recente ervaring de minimum leeftijd weer een weekje opgeschroefd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan neem ik de risicogevallen gewoon niet
Awquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Elies, ik heb het water helemaal koud laten worden, maar ik heb je niet erbij zien springen![]()
Stomme Elies!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou Elies, ik heb het water helemaal koud laten worden, maar ik heb je niet erbij zien springen![]()
Ga je een kwartiertje slapen dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef tombolafan het volgende:
WTF dat mens spoort niet denk?
Om 20.00 gaat de wekker weer, dan moet ik weer even nuttig gaan doen
En een ander heeft nieteens eten. Ik kan dat gedrag zoooooo niet uitstaanquote:
Het is ook van de zotte, gaat echt nergens meer over.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En een ander heeft nieteens eten. Ik kan dat gedrag zoooooo niet uitstaan
Bron is het instituut der Ingen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat een tukje van 26 minuten het meest effectief is
Ik zal mijn ogen open houden voor zulk soort schoenen. Maar als maat 38 uitverkocht is, wil dat wel zeggen dat half nederland ermee loopt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Nok, schoenmaat 38
De Griek belde me vanochtend wakker, we zijn twee uur met de honden naar het losloopgebied op de sint pieter geweest weer , en daarna daar op de bank in slaap gevallen met kind en honden.
Zoals een echte zondag moet zijn dus
Nee, was, was en wasquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je een kwartiertje slapen dan?
En dat mens is inderdaad geschift.![]()
Ik ook!quote:
Sorry. Ik lag stilletjes op de bank te wenen vanwege de oorpijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry. Ik lag stilletjes op de bank te wenen vanwege de oorpijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Écht!quote:
Is het niet "leuker" om zelf ff 10 minuutjes langs te gaan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben een mail aan het schrijven voor mijn oom (die van 2 maanden IC inmiddels). Kaartje is ook leuk, maar dat mag daar toch niet hangen. En dan is een brief wellicht fijner om voorgelezen te krijgen. Heeft de familie ook wat te doen als ze daar zijn, want mijn oom kan nu niet praten.![]()
Normaal weet ik best wel wat te zeggen, maar ik vind het nu verrekte lastig om iets op papier te krijgen, er is weinig om optimistisch over te zijn. Maar alleen maar gezellige prietpraat is ook zo banaal en misschien niet waar hij behoefte aan heeft. Of misschien juist wel. Lastig.
Oh bah...quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben een mail aan het schrijven voor mijn oom (die van 2 maanden IC inmiddels). Kaartje is ook leuk, maar dat mag daar toch niet hangen. En dan is een brief wellicht fijner om voorgelezen te krijgen. Heeft de familie ook wat te doen als ze daar zijn, want mijn oom kan nu niet praten.![]()
Normaal weet ik best wel wat te zeggen, maar ik vind het nu verrekte lastig om iets op papier te krijgen, er is weinig om optimistisch over te zijn. Maar alleen maar gezellige prietpraat is ook zo banaal en misschien niet waar hij behoefte aan heeft. Of misschien juist wel. Lastig.
Mag niet. Hij heeft een AB resistente bacterie en ligt geïsoleerd. Naaste familie mag er op bezoek en af en toe iemand anders. Mijn ouders zijn er volgens mij één keer mogen komen. Anders is het ook te druk voor hem. Maar anders was dat zeker een betere optie geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het niet "leuker" om zelf ff 10 minuutjes langs te gaan?
Of mag dat niet?
Ben ik mee begonnen, maar het staat zo stom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh bah...
Ik zou toch gewoon over het alledaagse vertellen, naast het sterkte wensenDan kan de familie altijd nog beslissen het al dan niet voor te lezen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag niet. Hij heeft een AB resistente bacterie en ligt geïsoleerd. Naaste familie mag er op bezoek en af en toe iemand anders. Mijn ouders zijn er volgens mij één keer mogen komen. Anders is het ook te druk voor hem. Maar anders was dat zeker een betere optie geweest.
[..]
Ben ik mee begonnen, maar het staat zo stom.Terwijl ik ook wel weet dat die dingen vaak juist even afleiding geven. En dat mijn tante het niet zal voorlezen als hij zich erg slecht voelt en niet in staat is te luisteren, of zij het niet passend vindt. Ik broed nog even door.
Lijkt me moeilijk. Maar niets laten horen is ook niet aan de ordeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Wat een leuke meid is Thessa tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Kleine grietjes worden groot <3
[ afbeelding ]
Lijkt me heel moeilijk, maar ik denk wat je ook schrijft , dat voor hem en de directe familie het gewoon fijn is om te zien dat je aan ze denkt en meeleeft en dat de tekst van minder belang isquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Nare situatie zo Cat.
Ik hoop dat je oom er nog boven op komt
Kun je wellicht muziek voor hem downloaden oid of mag dat ook niet?
Ik ga even mijn mooie meisje in bed leggen en dan sytycd verder kijken
Schrijf gewoon wat in je opkomt!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef Cat22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schrijf gewoon wat in je opkomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schrijf gewoon wat in je opkomt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Inmiddels heb ik voor mezelf toch een balans gevonden tussen serieuze praat en prietpraat. Er zijn wel wat onderwerpen uit mijn leven die hem ook aanspreken. En als je al weken alleen in zo'n klein kamertje ligt dan is het denk ik ook gewoon fijn om iets te horen over de buitenwereld. Of biedt het de familie aanknopingspunten om tegen hem te kletsen.
Maar ik heb voor de familie (die de mail toch als eerste onder ogen krijgt) de instructie erbij gezet het over te slaan als ze denken dat het niet gepast is.
Bedankt voor het meedenken allemaal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Oognip het volgende:
OMG ik ben mijn photobucket aan het opruimen kom ik deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Luna en Muis?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Oognip het volgende:
OMG ik ben mijn photobucket aan het opruimen kom ik deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Die dikte bedoel je zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef indaha het volgende:
Ik twijfelde even of het Luna was aangezien je ook een paar zwarte opvangers gehad hebt, maar naar de grootte meende ik toch Luna te herkennen
Hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef indaha het volgende:
Mooi stel bij elkaar, hier is dat niet zo dat ze echt bij elkaar in de armen liggen, alleen Ollie en Tommie natuurlijk maar dat zijn broertjes.
Tommie wil graag de grote katten wassen, maar die snappen het nog niet helemaal
, dus dan wordt Ollie maar afgesopt
Klinkt al heel leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef indaha het volgende:
Nee niet echt wassen , maar ze worden wel besnuffeld en ze laten ze ook aan hun eten als Tommie of Ollie er weer eens onderdoor duikt.
Het gaat best goed, als ze een grote achterna zitten of vervelen krijgen ze een blaas, maar verder doen ze de kleintjes geen kwaad, dus ik ben best tevreden met hoe het gaat.![]()
Ollie en Tommie spelen heel veel met elkaar en racen het hele huis door als ze het in de bol krijgenen dan zit Binky hoog en droog in de krabpaal als een opaatje dat allemaal te bekijken
Hopelijk ist snel over!quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:46 schreef oh-oh het volgende:
@work![]()
Boh toch weer gewoon van 1 tot 4 misselijk wakker gelegen vannacht, ondanks dat AB kuur klaar is
Just another manic mondayquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ze praten natuurlijk weer niet tegen me
Ja, ík ruik het niet echt. Of ik moet uitgebreid aan hem gaan staan snuffelenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Stinkt ie niet gewoon van dat natte weer nu?
Ik vind alle harige honden wel meuren nu hoor
Nope, niet rood geen schilfers. Wel een hotspot, maar die is onder behandeling. Maar hij ruikt wat vreemd over zijn hele vacht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:20 schreef senesta het volgende:
Zijn huid is niet rood en hij heeft geen schilfers verder of zo?
MM ruikt het ook niet. Maar dat komt dus waarschijnlijk omdat wij erin zittenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Vindt MM ook dat ie anders ruikt dan normaal?
Serieus, wij waren gisteren en eergisteren op dat losloopgebied, en met dit weer vond ik al die honden buiten echt al meuren, dus laat je niet gek maken
Moet ik met je meerijden er naar toe?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:30 schreef senesta het volgende:
Waarom sturen mensen me nu dit soort linkjes![]()
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)a-rijnmond-rotterdam
Aaah, wat een watjequote:Dré kent de basiscommando's, durft nog niet te zwemmen maar houdt wel van pootje baden.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:34 schreef senesta het volgende:
Net als Elco, die kreeg ik met geen 10 paarden het water in
Ik weet het niet, ik hou van honden en ik vind het heerlijk om ze om me heen te hebben maar ik vond dit beslissen om in te slapen wel echt het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:35 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Zou je echt niet (ik zeg niet nu, maar ooit) meer een hond willen?
Mja ik snap je punt. En tuurlijk is het inslapen een hele moeilijke keuze. Maar je hebt voor al die ellende wel heel veel liefde van Elco gehadquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik hou van honden en ik vind het heerlijk om ze om me heen te hebben maar ik vond dit beslissen om in te slapen wel echt het moeilijkste wat ik ooit heb gedaan denk ik![]()
Ik ben er echt goed ziek van geweest.
En ik hou het allermeeste van Duitse herders maar de gezondheid van de meeste Duitse Herders worden er door het doorfokken met aandoeningen ook niet beter op.
Nee, dat weet ik wel. Maar ik had de katten al he toen Elco gingquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Maar Senes, ff serieus, of je nou honden hebt of katten, de kans dat je het nog eens mee moet maken zit er gewoon in, dat hoort er nu eenmaal bij. Of denk je dat het bij de katten minder erg gaat zijn of zo? Nee toch
HIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIH POOOOOP!quote:
Dat. Ik vind het letterlijk een beetje doodgaan. Afschuwelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook nog nooit zoiets afschuwelijks gedaan in mn leven hoor.
Maar goed, ik heb het voor ze over, zo simpel is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |