Howdy strangerquote:
Het lijken mijn ouders en schoonouders wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Howdy stranger
Het is hier bewolkt
En mn ouders vonden dat een ideale reden om de zolder op te ruimen dus nu moet ik straks mijn [s]troep [/s]spullen ophalen omdat ik nu ruimte zat heb
Lego?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
Ik ben een camper in elkaar aan het zetten maar dat heb je ook hogere wiskunde voor nodig
Nee was het maar waar zo'n plastic ding. Maar er zit geen gebruiksaanwijzing bijquote:
Ik was in de buurt en dacht ik wip even binnen en zeg gedagquote:
Hoe is het met jou?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was in de buurt en dacht ik wip even binnen en zeg gedag. Hoe is het hier?
Ik zie nog steeds veel bekende gezichten!
Hier gaat het wel goed volgens mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was in de buurt en dacht ik wip even binnen en zeg gedag. Hoe is het hier?
Ik zie nog steeds veel bekende gezichten!
Ja hier ook super. Ik was even hier om een vraag te stellen in F&F: Kippen - eieren etcquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed volgens mijMet mij iig wel
Met jou ook? Idd nog veel oude garde
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Howdy stranger
Het is hier bewolkt
En mn ouders vonden dat een ideale reden om de zolder op te ruimen dus nu moet ik straks mijn [s]troep [/s]spullen ophalen omdat ik nu ruimte zat heb
Gehoorgang. Denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Gehoorgang of middenoor?
Gehoorgang beginnen met zure oordruppels met hydrocortison of triamcinolon.
Middenoor = neusspray of bij erge pijn/ontsteking AB.
Yups, weer helemaal beter. Nu is het te hopen dat dat zo blijft (gisteren de laatste AB erin), want anders is er echt stront aan den knikkert.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef Oognip het volgende:
Elies, hoe is het met Fritz? Is hij helemaal opgeknapt?
Fijn dat hij weer helemaal beter isquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, weer helemaal beter. Nu is het te hopen dat dat zo blijft (gisteren de laatste AB erin), want anders is er echt stront aan den knikkert.
Ja. Vooral omdat het zo hardnekkig was. Twee weken ervoor heeft hij ook al aan de AB gezeten. Vermoedelijk voor het zelfde. En dat bevalt me niet...quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat hij weer helemaal beter isAltijd spannend of ze het zonder medicijnen ook zo goed doen he
Ah dus hij heeft al eens hetzelfde gehad en zonder AB ging dat dus niet goed?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja. Vooral omdat het zo hardnekkig was. Twee weken ervoor heeft hij ook al aan de AB gezeten. Vermoedelijk voor het zelfde. En dat bevalt me niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |