Ik heb haar ook niet gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen Tombo gezien bij Koefnoen.![]()
Heb ik haar gemist? Ben pas om 22 uur gaan kijken.
Oh, in Ing's defense; na 10 minuten alquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:16 schreef tombolafan het volgende:
Zo, schele figuren, vol in beeld gewoon he![]()
Ik zag idd plotseling iemand in beeld waarvan ik dacht: 'quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:16 schreef tombolafan het volgende:
Zo, schele figuren, vol in beeld gewoon he![]()
En dat terwijl jij me niet eens in het echt hebt gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag idd plotseling iemand in beeld waarvan ik dacht: ''
'Ken ik die ergens van?'
Ik ga morgen ff terugkijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, in Ing's defense; na 10 minuten al
Neuh, maar wel op de fotoquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:35 schreef tombolafan het volgende:
En dat terwijl jij me niet eens in het echt hebt gezien
Gehoorgang of middenoor?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb haar ook niet gezien
Zuster Ingetje... wat krijgen mensen bij oorontsteking van de dok?
Na 3 minuten al zelfs lees ik nuquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff terugkijken![]()
En wat een kutfeest; geen hapjes![]()
Leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na 3 minuten al zelfs lees ik nuIk had ervoor ff extra tijd opgenomen
Wel goed van je dan!quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar wel op de foto
Vandaar dat ik even moest graven
Ik lach nu alquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh ing, het is na de grap "we kunnen hem niet eens optillen"
Slaap lekker!quote:
Ik heb hem ook pas om 5 voor tien aangezet, ongeveer, bijna geen publiek gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen Tombo gezien bij Koefnoen.![]()
Heb ik haar gemist? Ben pas om 22 uur gaan kijken.
Hoe gaat het met Joe (Dalton) en Odie?quote:
Howdy strangerquote:
Het lijken mijn ouders en schoonouders wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Howdy stranger
Het is hier bewolkt
En mn ouders vonden dat een ideale reden om de zolder op te ruimen dus nu moet ik straks mijn [s]troep [/s]spullen ophalen omdat ik nu ruimte zat heb
Lego?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
Ik ben een camper in elkaar aan het zetten maar dat heb je ook hogere wiskunde voor nodig
Nee was het maar waar zo'n plastic ding. Maar er zit geen gebruiksaanwijzing bijquote:
Ik was in de buurt en dacht ik wip even binnen en zeg gedagquote:
Hoe is het met jou?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was in de buurt en dacht ik wip even binnen en zeg gedag. Hoe is het hier?
Ik zie nog steeds veel bekende gezichten!
Hier gaat het wel goed volgens mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:18 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik was in de buurt en dacht ik wip even binnen en zeg gedag. Hoe is het hier?
Ik zie nog steeds veel bekende gezichten!
Ja hier ook super. Ik was even hier om een vraag te stellen in F&F: Kippen - eieren etcquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier gaat het wel goed volgens mijMet mij iig wel
Met jou ook? Idd nog veel oude garde
quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Howdy stranger
Het is hier bewolkt
En mn ouders vonden dat een ideale reden om de zolder op te ruimen dus nu moet ik straks mijn [s]troep [/s]spullen ophalen omdat ik nu ruimte zat heb
Gehoorgang. Denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Gehoorgang of middenoor?
Gehoorgang beginnen met zure oordruppels met hydrocortison of triamcinolon.
Middenoor = neusspray of bij erge pijn/ontsteking AB.
Yups, weer helemaal beter. Nu is het te hopen dat dat zo blijft (gisteren de laatste AB erin), want anders is er echt stront aan den knikkert.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:46 schreef Oognip het volgende:
Elies, hoe is het met Fritz? Is hij helemaal opgeknapt?
Fijn dat hij weer helemaal beter isquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups, weer helemaal beter. Nu is het te hopen dat dat zo blijft (gisteren de laatste AB erin), want anders is er echt stront aan den knikkert.
Ja. Vooral omdat het zo hardnekkig was. Twee weken ervoor heeft hij ook al aan de AB gezeten. Vermoedelijk voor het zelfde. En dat bevalt me niet...quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:02 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat hij weer helemaal beter isAltijd spannend of ze het zonder medicijnen ook zo goed doen he
Ah dus hij heeft al eens hetzelfde gehad en zonder AB ging dat dus niet goed?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja. Vooral omdat het zo hardnekkig was. Twee weken ervoor heeft hij ook al aan de AB gezeten. Vermoedelijk voor het zelfde. En dat bevalt me niet...
Nope. Dat vond duursema niet nodig omdat hij nog erg actief is. En ik had dierenapotheker gemailt waar ik het voer vandaan heb en die zeiden toen dat er in Hills J/D al weinig shit zit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef senesta het volgende:
Stinken ligt vaak aan het voer bij oudere honden Qwea. Teveel voedingstoffen voor wat oudere en vaak minder actieve honden. Heeft hij geen senioren voer nog?
Leuk he?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:07 schreef tombolafan het volgende:
Zo nou, hele auto vol met troep
Wat dus hier net zo hard weer de zolder op gaatMisschien eerst de kast die daar staat in elkaar zetten en dan daar alles in, maar ik vrees dat ik vrijwel niks uitpak
En ik heb nu een spinnend kitten op schoot dus ik doe nu sowieso niks
Nog steeds?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb tyfus oorpijn
Wat zal ik eens gaan doen. Verveel me de tandjes
Voor blije poessiesquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Huis is leeg, Satsu is blij, Naartjie zit op schoot.
Serieusquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog steeds?
Morgen wel ff naar de ha heur![]()
Zal ik bij jou in bad komen liggen? Kunnen we ons samen vervelenquote:En ik verveel me ook, dus het bad is aan het vollopen.
Kan ik me in bad gaan vervelen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus
Ik dacht zo van als het niet erger wordt, dan zal het ook wel weer vanzelf over gaan
Is er dan nog sprake van verveling? Valt me tegen.quote:[..]
Zal ik bij jou in bad komen liggen? Kunnen we ons samen vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Join the clubquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb tyfus oorpijn
Wat zal ik eens gaan doen. Verveel me de tandjes
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef tombolafan het volgende:
Ing, heb je me nou al gespot?
En ik heb ook een bad sinds deze weekBinnenkort badderen dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn bad al in geen tijden meer gebruikt. zodra ik kittens heb komt daar altijd de klad in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mwah, binnenkort, binnenkort...quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Binnenkort badderen dus!![]()
Ik heb mijn bad al in geen tijden meer gebruikt. zodra ik kittens heb komt daar altijd de klad in.
Schopje K&W dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, binnenkort, binnenkort...
Hij moet op de plek van de douche, douche op de plek van de wastafel en wastafel stukje opzijEn ik wil alles zelf doen (want minder kosten en huurhuis dus het moet waarschijnlijk terug naar oorspronkelijke staat
) EN ik heb niet het budget om heel veel in een luxe-ding te investeren (tegels, gipsblokken, sifon etc
) dus het wordt een langere tijd project
Ff serieus meisjesquote:
In mn eigen huis-topic jaquote:
Zal ik een keer een dagje bij jou komen klussenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef tombolafan het volgende:
In mn eigen huis-topic jaKan er wel bij
Wil ook ooit nog laminaat leggen in de logeerkamer bijvoorbeeld, dus dat gaat daar ook in
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een keer een dagje bij jou komen klussen
Als je er zo'n last van hebt zou ik dat toch maar even doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
Ff serieus meisjesMoet je met oorpijn dan altijd naar de huisarts
![]()
Ik heb nooit oorpijn, dus ik heb echt geen idee. Maar MammaElisaB zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat ook wel weer vanzelf weg. En meestal heeft ze gelijk
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn verslag ingeleverdhoefde pas dinsdag, maar heb hem mooi afgemaakt zodat ik er van af ben
Als het zolang al aanhoudt zou ik ook even langs de huisarts gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ff serieus meisjesMoet je met oorpijn dan altijd naar de huisarts
![]()
Ik heb nooit oorpijn, dus ik heb echt geen idee. Maar MammaElisaB zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat ook wel weer vanzelf weg. En meestal heeft ze gelijk
Even quality time met je eigen kattenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Huis is leeg, Satsu is blij, Naartjie zit op schoot.
Normaal zou ik zeggen dat dit het laatste nest was van het seizoen. Maar het is zo druk bij Redcat dat het me niet zou verbazen als er nog een moederpoes of oudere weeskittens opduiken. We wachten het maar af.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Even quality time met je eigen katten![]()
Verwacht je nog nieuwe aanwas of is het kittenseizoen nu onderhand voorbij?
Waarom?quote:
Oh wat balen als het zo druk is nogquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen dat dit het laatste nest was van het seizoen. Maar het is zo druk bij Redcat dat het me niet zou verbazen als er nog een moederpoes of oudere weeskittens opduiken. We wachten het maar af.
Eerlijk gezegd valt het me ontzettend mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wat balen als het zo druk is nog
En vind je het heel erg dat Manolo weg is?
Mooi dat het meevaltquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd valt het me ontzettend mee.![]()
Gisteren was het wel balen (ook door ander gedoe), maar gisteren een lekker avondje weg en vanmorgen ons koorjubileumjaar starten door een kneitergoede mis te zingen en daarna te high tea-en met de dames maakte verzette de zinnen wel.
En dat hij een heul lief baasje heeft en dat de toetjes op een goed plekje zitten. Dat helpt ook.![]()
![]()
Dus het gaat gewoon goed eigenlijk. Zeker omdat mijn eigen poezels elkaar afwisselen voor bank- en schootplekjes. We zijn weer 'onder ons'.
Goede samenvattingquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Owkee...
- dan zal ik morgen de HA bellen als het nog steeds het zelfde pijn doet
- dan ga ik een keer een dagje klussen bij Tombo
- dan zie ik nog wel een nestje komen bij Cat![]()
- dan loopt Oognip mooi voor op schema
- dan ben ik benieuwd wat er met Q loos is![]()
- dan ga ik toch weer eens een kaarsje brangen voor Mrindaha
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Owkee...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn katten zijn ook al zo schoterig!
Van de week bellen voor de *snapsnap* van Sawyer
Koud, moe, ectquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Oh wat balen als het zo druk is nog
En vind je het heel erg dat Manolo weg is?
Dank je wel en dan zal ik duimen dat die rotoorpijn van jou snel over isquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Owkee...
Kopje thee of warme choco en dekentje.quote:
NOH!quote:
Voor de fans.quote:
Kauwtjequote:
Hwutquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Waarom blijft Muis de kit tussen de kozijnen aan het halen
Koutje it isquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kauwtje
[ afbeelding ]
Koutje
[ afbeelding ]
Ik zat te kijken of ik ook kittens op kan gaan vangen ofzo, maar ik vind geen site voor iets dergelijks in Noord-Hollandquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de fans.En bezorgde pleegmoeders.
YW.quote:
Joh!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat te kijken of ik ook kittens op kan gaan vangen ofzo, maar ik vind geen site voor iets dergelijks in Noord-Holland
mail gestuurdquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh!![]()
![]()
Informeer anders eens bij het asiel, en volgens mij heeft stichting Zwerfkat in nood (waar ik Naartjie nog vandaan heb) nu een paar opvangadressen in Amsterdam. Geen idee of dat het meest praktisch is maar wie weet hebben zij nog contacten die meer bij jou in de buurt liggen.
Spannend!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mail gestuurd
En ik moet maar zien of ik niet te veel van huis benmaar dat heb ik er wel in gezet ook
Maakt me niks uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Wat wil je dan? Moederpoezen (in je kinderkamer) of alleen kittens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |