Normaal zou ik zeggen dat dit het laatste nest was van het seizoen. Maar het is zo druk bij Redcat dat het me niet zou verbazen als er nog een moederpoes of oudere weeskittens opduiken. We wachten het maar af.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Even quality time met je eigen katten![]()
Verwacht je nog nieuwe aanwas of is het kittenseizoen nu onderhand voorbij?
Waarom?quote:
Oh wat balen als het zo druk is nogquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen dat dit het laatste nest was van het seizoen. Maar het is zo druk bij Redcat dat het me niet zou verbazen als er nog een moederpoes of oudere weeskittens opduiken. We wachten het maar af.
Eerlijk gezegd valt het me ontzettend mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh wat balen als het zo druk is nog
En vind je het heel erg dat Manolo weg is?
Mooi dat het meevaltquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd valt het me ontzettend mee.![]()
Gisteren was het wel balen (ook door ander gedoe), maar gisteren een lekker avondje weg en vanmorgen ons koorjubileumjaar starten door een kneitergoede mis te zingen en daarna te high tea-en met de dames maakte verzette de zinnen wel.
En dat hij een heul lief baasje heeft en dat de toetjes op een goed plekje zitten. Dat helpt ook.![]()
![]()
Dus het gaat gewoon goed eigenlijk. Zeker omdat mijn eigen poezels elkaar afwisselen voor bank- en schootplekjes. We zijn weer 'onder ons'.
Goede samenvattingquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Owkee...
- dan zal ik morgen de HA bellen als het nog steeds het zelfde pijn doet
- dan ga ik een keer een dagje klussen bij Tombo
- dan zie ik nog wel een nestje komen bij Cat![]()
- dan loopt Oognip mooi voor op schema
- dan ben ik benieuwd wat er met Q loos is![]()
- dan ga ik toch weer eens een kaarsje brangen voor Mrindaha
Je hebt het er maar druk mee!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Owkee...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn katten zijn ook al zo schoterig!
Van de week bellen voor de *snapsnap* van Sawyer
Koud, moe, ectquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Oh wat balen als het zo druk is nog
En vind je het heel erg dat Manolo weg is?
Dank je wel en dan zal ik duimen dat die rotoorpijn van jou snel over isquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Owkee...
Kopje thee of warme choco en dekentje.quote:
NOH!quote:
Voor de fans.quote:
Kauwtjequote:
Hwutquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Waarom blijft Muis de kit tussen de kozijnen aan het halen
Koutje it isquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kauwtje
[ afbeelding ]
Koutje
[ afbeelding ]
Ik zat te kijken of ik ook kittens op kan gaan vangen ofzo, maar ik vind geen site voor iets dergelijks in Noord-Hollandquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor de fans.En bezorgde pleegmoeders.
YW.quote:
Joh!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat te kijken of ik ook kittens op kan gaan vangen ofzo, maar ik vind geen site voor iets dergelijks in Noord-Holland
mail gestuurdquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh!![]()
![]()
Informeer anders eens bij het asiel, en volgens mij heeft stichting Zwerfkat in nood (waar ik Naartjie nog vandaan heb) nu een paar opvangadressen in Amsterdam. Geen idee of dat het meest praktisch is maar wie weet hebben zij nog contacten die meer bij jou in de buurt liggen.
Spannend!quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mail gestuurd
En ik moet maar zien of ik niet te veel van huis benmaar dat heb ik er wel in gezet ook
Maakt me niks uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Wat wil je dan? Moederpoezen (in je kinderkamer) of alleen kittens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |