Nope. Dat vond duursema niet nodig omdat hij nog erg actief is. En ik had dierenapotheker gemailt waar ik het voer vandaan heb en die zeiden toen dat er in Hills J/D al weinig shit zit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef senesta het volgende:
Stinken ligt vaak aan het voer bij oudere honden Qwea. Teveel voedingstoffen voor wat oudere en vaak minder actieve honden. Heeft hij geen senioren voer nog?
Leuk he?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:07 schreef tombolafan het volgende:
Zo nou, hele auto vol met troep
Wat dus hier net zo hard weer de zolder op gaatMisschien eerst de kast die daar staat in elkaar zetten en dan daar alles in, maar ik vrees dat ik vrijwel niks uitpak
En ik heb nu een spinnend kitten op schoot dus ik doe nu sowieso niks
Nog steeds?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb tyfus oorpijn
Wat zal ik eens gaan doen. Verveel me de tandjes
Voor blije poessiesquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Huis is leeg, Satsu is blij, Naartjie zit op schoot.
Serieusquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Nog steeds?
Morgen wel ff naar de ha heur![]()
Zal ik bij jou in bad komen liggen? Kunnen we ons samen vervelenquote:En ik verveel me ook, dus het bad is aan het vollopen.
Kan ik me in bad gaan vervelen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Serieus
Ik dacht zo van als het niet erger wordt, dan zal het ook wel weer vanzelf over gaan
Is er dan nog sprake van verveling? Valt me tegen.quote:[..]
Zal ik bij jou in bad komen liggen? Kunnen we ons samen vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Join the clubquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb tyfus oorpijn
Wat zal ik eens gaan doen. Verveel me de tandjes
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef tombolafan het volgende:
Ing, heb je me nou al gespot?
En ik heb ook een bad sinds deze weekBinnenkort badderen dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn bad al in geen tijden meer gebruikt. zodra ik kittens heb komt daar altijd de klad in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mwah, binnenkort, binnenkort...quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Binnenkort badderen dus!![]()
Ik heb mijn bad al in geen tijden meer gebruikt. zodra ik kittens heb komt daar altijd de klad in.
Schopje K&W dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, binnenkort, binnenkort...
Hij moet op de plek van de douche, douche op de plek van de wastafel en wastafel stukje opzijEn ik wil alles zelf doen (want minder kosten en huurhuis dus het moet waarschijnlijk terug naar oorspronkelijke staat
) EN ik heb niet het budget om heel veel in een luxe-ding te investeren (tegels, gipsblokken, sifon etc
) dus het wordt een langere tijd project
Ff serieus meisjesquote:
In mn eigen huis-topic jaquote:
Zal ik een keer een dagje bij jou komen klussenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef tombolafan het volgende:
In mn eigen huis-topic jaKan er wel bij
Wil ook ooit nog laminaat leggen in de logeerkamer bijvoorbeeld, dus dat gaat daar ook in
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zal ik een keer een dagje bij jou komen klussen
Als je er zo'n last van hebt zou ik dat toch maar even doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
Ff serieus meisjesMoet je met oorpijn dan altijd naar de huisarts
![]()
Ik heb nooit oorpijn, dus ik heb echt geen idee. Maar MammaElisaB zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat ook wel weer vanzelf weg. En meestal heeft ze gelijk
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:49 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn verslag ingeleverdhoefde pas dinsdag, maar heb hem mooi afgemaakt zodat ik er van af ben
Als het zolang al aanhoudt zou ik ook even langs de huisarts gaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ff serieus meisjesMoet je met oorpijn dan altijd naar de huisarts
![]()
Ik heb nooit oorpijn, dus ik heb echt geen idee. Maar MammaElisaB zegt altijd: wat vanzelf komt, gaat ook wel weer vanzelf weg. En meestal heeft ze gelijk
Even quality time met je eigen kattenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Huis is leeg, Satsu is blij, Naartjie zit op schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |