Ik heb haar ook niet gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen Tombo gezien bij Koefnoen.![]()
Heb ik haar gemist? Ben pas om 22 uur gaan kijken.
Oh, in Ing's defense; na 10 minuten alquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:16 schreef tombolafan het volgende:
Zo, schele figuren, vol in beeld gewoon he![]()
Ik zag idd plotseling iemand in beeld waarvan ik dacht: 'quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:16 schreef tombolafan het volgende:
Zo, schele figuren, vol in beeld gewoon he![]()
En dat terwijl jij me niet eens in het echt hebt gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag idd plotseling iemand in beeld waarvan ik dacht: ''
'Ken ik die ergens van?'
Ik ga morgen ff terugkijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, in Ing's defense; na 10 minuten al
Neuh, maar wel op de fotoquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:35 schreef tombolafan het volgende:
En dat terwijl jij me niet eens in het echt hebt gezien
Gehoorgang of middenoor?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb haar ook niet gezien
Zuster Ingetje... wat krijgen mensen bij oorontsteking van de dok?
Na 3 minuten al zelfs lees ik nuquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff terugkijken![]()
En wat een kutfeest; geen hapjes![]()
Leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na 3 minuten al zelfs lees ik nuIk had ervoor ff extra tijd opgenomen
Wel goed van je dan!quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, maar wel op de foto
Vandaar dat ik even moest graven
Ik lach nu alquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:41 schreef tombolafan het volgende:
Oh ing, het is na de grap "we kunnen hem niet eens optillen"
Slaap lekker!quote:
Ik heb hem ook pas om 5 voor tien aangezet, ongeveer, bijna geen publiek gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen Tombo gezien bij Koefnoen.![]()
Heb ik haar gemist? Ben pas om 22 uur gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |