Dus vanaf 21:45 uur (volgens de gidsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, speciaals nou eh nee
los bruin haar, en donkergrijs jurkje met witte bloemen eropOp de hoek zit een blond meisje, dan ik, dan een man
Ik ga ook kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus vanaf 21:45 uur (volgens de gids) letten op grijze jurkjes en witte bloemen.
![]()
Geeft me nog tijd genoeg voor een after dinner walk.
Wat was er met Lana?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn weer terug. Lana krijgt antibiotica en verder gaan met dwangvoeren. Temperatuur en gewicht in de gaten houden.
Gadver en gadver....arm kindquote:PESCARA - De Italiaanse politie heeft een vrouw gearresteerd die haar 12 jaar oude dochter prostitueerde.
De vrouw (43) gebruikte de opbrengsten van de seks onder meer om bingo mee te spelen. Twee mannen die seks met het jonge meisje hadden, zijn ook opgepakt. Een van hen is 92 jaar oud.
Dat meldden Italiaanse media zaterdag op basis van justitie in de stad Pescara, aan de oostkust van Italië.
Het meisje is opgevangen door jeugdzorg. Haar moeder is uit de ouderlijke macht ontzet.
Lana wil niet eten en dwangvoer ik nu al een week. Eerst had ze koorts en liep ze mank, dat was over, maar nu heeft ze waterdunne diarree, kotst ze en valt ze af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat was er met Lana?
@oh-oh, schoenen nog gekocht?
Hier hebben we eindelijk de piespoes op heterdaad betrapt. Er was met de urine niets aan de hand. Wij dachten dat het van Poeska was, maar wat blijkt? Het is Purrr weer. Dat is onze protestplasser en vandaag betrapte ik haar op heterdaad. nou ja.... betrapte.... ze ging gewoon op een kussentje met een krachtige straal lekker zitten pissen terwijl ze naar mij keek. Nu scheppen we de bakken maar twee keer per dag vrij van drolletjes en klontjes, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat het is.
Ik vrees dat dat niet gaat helpen. Ik heb wel een vermoeden, maar dat ga ik even observeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lana wil niet eten en dwangvoer ik nu al een week. Eerst had ze koorts en liep ze mank, dat was over, maar nu heeft ze waterdunne diarree, kotst ze en valt ze af.
Fijn dat je de piespoes op heterdaad betrapt hebben! Die arme Poeska kreeg zomaar de schuld![]()
Hopelijk helpt het vaker verschonen van de bak!
Eerst werd gezegd dat het het calicivirus (vorm van niesziekte) kan zijn, maar dat het net zo goed een ander virus kan zijn. Maar wat het nou precies is weten ze dus nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet gaat helpen. Ik heb wel een vermoeden, maar dat ga ik even observeren.
Is er nou een oorzaak gevonden voor Lana's klachten?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh cat dat is mooie meevaller (dat geld bedrag)
Paultje is onze robotstofzuiger
Beterschap voor Lana
En Purr is het ergens niet mee eens. Zal ik haar eens bij Ros zetten kunnen ze elkaar vertellen wat hun dwars zit
Niet echt ik klikte op mijn laatste post en die blz heb ik nog gelezenquote:
Heb je een voorraad kokosmatten gekocht voor toekomstige pisescapades?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Niet echt ik klikte op mijn laatste post en die blz heb ik nog gelezen
Wij gingen vandaag naar de bouwmarkt voor een nieuwe kokosmat (bedankt he katten voor het onder pissen van de oude) en ik dacht dat ze vanwege verhuizing 15% korting op alles hadden. Maar dat bleek 50% te zijn want het was de laatste dag. Het kwam er op neer dat ik mijn vader kon bellen of hij even met zijn auto naar de bouwmarkt kon rijden
Jepquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je een voorraad kokosmatten gekocht voor toekomstige pisescapades?
Ik vond het wel een lekkere korting van 8.50quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jep
dank je
[..]wij hebben maar een tussendeur gemaakt. Ze kunnen er nu niet meer bij. En ik ben ook niet helemaal happy met de nieuwe mat hij is het net niet. Maar die we eerst hadden is niet meer te krijgen
Wat leuk voor Eanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot wanneer kan ik bestellen
En we hebben al een zandbak voor ean een van hout waarvan de deksel 2 bankjes worden als je hem open klapt voor een tientje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |