abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:30:17 #51
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_102853229
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Eh, speciaals nou eh nee :')

los bruin haar, en donkergrijs jurkje met witte bloemen erop :Y Op de hoek zit een blond meisje, dan ik, dan een man *O*
Dus vanaf 21:45 uur (volgens de gids :') ) letten op grijze jurkjes en witte bloemen. :D
Geeft me nog tijd genoeg voor een after dinner walk. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:33:05 #52
163650 Greys
pi_102853329
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dus vanaf 21:45 uur (volgens de gids :') ) letten op grijze jurkjes en witte bloemen. :D
Geeft me nog tijd genoeg voor een after dinner walk. :P
Ik ga ook kijken :D

Kijk dan wat een toffe auditie _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_102853534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:32 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn weer terug. Lana krijgt antibiotica en verder gaan met dwangvoeren. Temperatuur en gewicht in de gaten houden.
Wat was er met Lana?

@oh-oh, schoenen nog gekocht?

Hier hebben we eindelijk de piespoes op heterdaad betrapt. Er was met de urine niets aan de hand. Wij dachten dat het van Poeska was, maar wat blijkt? Het is Purrr weer. Dat is onze protestplasser en vandaag betrapte ik haar op heterdaad. nou ja.... betrapte.... ze ging gewoon op een kussentje met een krachtige straal lekker zitten pissen terwijl ze naar mij keek. Nu scheppen we de bakken maar twee keer per dag vrij van drolletjes en klontjes, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat het is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_102853802
Off naar feestje :W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:53:22 #55
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102853909
Have fun Hun :W :*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:00:43 #56
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102854137
quote:
PESCARA - De Italiaanse politie heeft een vrouw gearresteerd die haar 12 jaar oude dochter prostitueerde.

De vrouw (43) gebruikte de opbrengsten van de seks onder meer om bingo mee te spelen. Twee mannen die seks met het jonge meisje hadden, zijn ook opgepakt. Een van hen is 92 jaar oud.
Dat meldden Italiaanse media zaterdag op basis van justitie in de stad Pescara, aan de oostkust van Italië.
Het meisje is opgevangen door jeugdzorg. Haar moeder is uit de ouderlijke macht ontzet.
Gadver en gadver....arm kind :X
pi_102854157
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat was er met Lana?

@oh-oh, schoenen nog gekocht?

Hier hebben we eindelijk de piespoes op heterdaad betrapt. Er was met de urine niets aan de hand. Wij dachten dat het van Poeska was, maar wat blijkt? Het is Purrr weer. Dat is onze protestplasser en vandaag betrapte ik haar op heterdaad. nou ja.... betrapte.... ze ging gewoon op een kussentje met een krachtige straal lekker zitten pissen terwijl ze naar mij keek. Nu scheppen we de bakken maar twee keer per dag vrij van drolletjes en klontjes, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat het is.
Lana wil niet eten en dwangvoer ik nu al een week. Eerst had ze koorts en liep ze mank, dat was over, maar nu heeft ze waterdunne diarree, kotst ze en valt ze af.

Fijn dat je de piespoes op heterdaad betrapt hebben! Die arme Poeska kreeg zomaar de schuld ;( :P
Hopelijk helpt het vaker verschonen van de bak!
pi_102854174
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Gadver en gadver....arm kind :X
92 :o
En gatver de gatver idd
pi_102854324
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:

[..]

Lana wil niet eten en dwangvoer ik nu al een week. Eerst had ze koorts en liep ze mank, dat was over, maar nu heeft ze waterdunne diarree, kotst ze en valt ze af.

Fijn dat je de piespoes op heterdaad betrapt hebben! Die arme Poeska kreeg zomaar de schuld ;( :P
Hopelijk helpt het vaker verschonen van de bak!
Ik vrees dat dat niet gaat helpen. Ik heb wel een vermoeden, maar dat ga ik even observeren.

Is er nou een oorzaak gevonden voor Lana's klachten?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_102854333
Oh cat dat is mooie meevaller (dat geld bedrag)
Paultje is onze robotstofzuiger
Beterschap voor Lana
En Purr is het ergens niet mee eens. Zal ik haar eens bij Ros zetten kunnen ze elkaar vertellen wat hun dwars zit
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:06:27 #61
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_102854350
Jij leest echt terug _O-
pi_102854513
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat niet gaat helpen. Ik heb wel een vermoeden, maar dat ga ik even observeren.

Is er nou een oorzaak gevonden voor Lana's klachten?
Eerst werd gezegd dat het het calicivirus (vorm van niesziekte) kan zijn, maar dat het net zo goed een ander virus kan zijn. Maar wat het nou precies is weten ze dus niet :? Er heerst nu wel een virus dat heel veel pleegkittens hebben waarbij ze kotsen en diarree hebben. Dat zal zij ook wel hebben maar wat het nou is :?
pi_102854539
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh cat dat is mooie meevaller (dat geld bedrag)
Paultje is onze robotstofzuiger
Beterschap voor Lana
En Purr is het ergens niet mee eens. Zal ik haar eens bij Ros zetten kunnen ze elkaar vertellen wat hun dwars zit
:D
Ik denk dat ik wel weet wat haar dwars zit. Ik denk alleen niet dat ik er iets aan kan doen. Het ligt niet binnen mijn mogelijkheden. Ik ben niet van plan om een ander huis te zoeken voor Bijoux. Er is altijd een soort koude oorlog tussen die twee. Ze kunnen de hele dag op hetzelfde bed slapen en toch is er dat subtiele dingetje over wie de baas nou is. Purrr vindt zelf dat zij de baas in huis is, maar Bijoux neemt de taken waar. Bijoux bemiddelt tussen andere ruzies, verwelkomt anderen, controleert iedere dag of wij de bakken wel goed genoeg doen en zorgt dat wij de drinkbakken niet vergeten. Purrr zorgt er alleen voor dat wij niet vergeten het bed op te maken zodat zij daar op haar troon kan. :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_102854872
Verkouden zijn is stom -O-
pi_102854915
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Jij leest echt terug _O-
Niet echt ik klikte op mijn laatste post en die blz heb ik nog gelezen

Wij gingen vandaag naar de bouwmarkt voor een nieuwe kokosmat (bedankt he katten voor het onder pissen van de oude) en ik dacht dat ze vanwege verhuizing 15% korting op alles hadden. Maar dat bleek 50% te zijn want het was de laatste dag. Het kwam er op neer dat ik mijn vader kon bellen of hij even met zijn auto naar de bouwmarkt kon rijden :@
pi_102855078
Fr heb je mijn pm gelezen?
pi_102855251
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Niet echt ik klikte op mijn laatste post en die blz heb ik nog gelezen

Wij gingen vandaag naar de bouwmarkt voor een nieuwe kokosmat (bedankt he katten voor het onder pissen van de oude) en ik dacht dat ze vanwege verhuizing 15% korting op alles hadden. Maar dat bleek 50% te zijn want het was de laatste dag. Het kwam er op neer dat ik mijn vader kon bellen of hij even met zijn auto naar de bouwmarkt kon rijden :@
Heb je een voorraad kokosmatten gekocht voor toekomstige pisescapades?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_102855302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:27 schreef Oognip het volgende:
Fr heb je mijn pm gelezen?
Jep
dank je

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je een voorraad kokosmatten gekocht voor toekomstige pisescapades?
:N wij hebben maar een tussendeur gemaakt. Ze kunnen er nu niet meer bij. En ik ben ook niet helemaal happy met de nieuwe mat hij is het net niet. Maar die we eerst hadden is niet meer te krijgen :(
pi_102855714
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Jep
dank je

[..]

:N wij hebben maar een tussendeur gemaakt. Ze kunnen er nu niet meer bij. En ik ben ook niet helemaal happy met de nieuwe mat hij is het net niet. Maar die we eerst hadden is niet meer te krijgen :(
Ik vond het wel een lekkere korting van 8.50 :)
pi_102855875
Tot wanneer kan ik bestellen
En we hebben al een zandbak voor ean een van hout waarvan de deksel 2 bankjes worden als je hem open klapt voor een tientje *O*
pi_102856031
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Tot wanneer kan ik bestellen
En we hebben al een zandbak voor ean een van hout waarvan de deksel 2 bankjes worden als je hem open klapt voor een tientje *O*
Wat leuk voor Ean O+ en wat een koopje *O*

Tot wanneer je kan bestellen weet ik niet maar ik zou het snel doen want op=op zeggen ze ;)
pi_102856145
Hij geeft bij mij error aan
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:01:43 #73
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_102856439
Zelfgemaakte frietjes gegeten, en nog niet misselijk!
Koelkast is brandschoon O+
En ik ben bijna 2 uur met de honden en een vriendin en dr honden naar het losloopgebied op sint pieter geweest en we hadden bijna de hele tijd zon en geen druppel regen.
Billy was zielig, die scheurde weer es een nagel in bij het uit de auto storten als een wilde mongool. Dus die heeft niet zo genoten, de rest wel, ook Chico was weer helemaal waus daar O+

Nok, ze hebben verdomme mn maat niet.
Kutjepikandijvie.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_102856516
ING BANK: | N.V

Online Banking

Rekenings Controle.

Het is u ongetwijfeld niet ontgaan dat wij de laatste tijd doelwit zijn van internetcriminaliteit. Om te voorkomen dat deze internetcriminelen misbruik van®
uw rekening kunnen maken hebben wij onlangs een waarschuwing gepubliceerd. Ondanks deze waarschuwingen komt het helaas nog te vaak voor dat er internetcriminelen misbruik maken van ons beveiligingssysteem. Wij verzoeken u daarom direct te controleren of uw saldo en gegevens nog correct zijn.Tevens verzoeken wij u om uw telefoonnummer bij ons te registreren zodat wij u kunnen bereiken in geval van fraude. verifieren door op de volgende link te klikken.

Wij willen u er nogmaals op attenderen dat een link naar onze website altijd begint het https://mijn.ing.nl dit is namelijk een beveiligde link met 128 bits encryptie. Bedankt voor uw aandacht en medewerking.,

ING Bank N.V: Afdeling Fraude/Team Security NederlandTelefoon 0900 0933 (10 cent per minuut) ING Bank N.V Handelsregister nr. 33031431 Amsterdam

Dit kreeg ik op mijn mail. En het leuke is ik heb helemaal geen ING rekening
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:06:12 #75
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_102856618
Je hebt verder nooit spam of zo?
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')