Aah joh, je hebt 900 euro dus sushi.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:56 schreef Cat22 het volgende:
Zo, ik moest eigenlijk maar eens gaan koken. Of zo. Of zal ik sushi halen?
Drie keer raden wat ik aan het doen ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aah joh, je hebt 900 euro dus sushi.
Ooh nee, wacht. Ik zou koken want die 900 ging naar mijn spaarrek
geen idee, schijf staat vooraan in bootsequence? Bootdelay oid ingesteld? Met w7moet je sowieso niet bij me aankomenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Qwea het volgende:
Hey Baaf? Hij draait weer, enige is dat het uitzetten tyfus traag gaat. Hij doet er best ff over om hem te booten of geheel uit te gooien. Tips? Ik heb sowieso het idee dat ik iets snelheidsverlies heb.
Jup, Nope en oohquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
geen idee, schijf staat vooraan in bootsequence? Bootdelay oid ingesteld? Met w7moet je sowieso niet bij me aankomen
Nope, nog niet gebeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik was een beetje flauw van die sla, dus ik dacht bak ff een hamburgertje, met een pitabroodje uit de broodrooster, en dan die salade.
Hmmmmmm was lekker, kwam er alleen meteen nadat ik de laatste hap doorslikte zo weer uit, met een grote boog, terug op het bord.
Dat lust ik nooit meer denk ik
Qut, had je nog naar de post gebeld????
Oeh vertelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou laat mij dan maar ff kotsen af en toe hoor!
Willen jullie lachen?
Zal ik vertellen wat Sjon allemaal uitspookte op onze meest recente wandeling?
Wat is er bah?quote:
Ja vertelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou laat mij dan maar ff kotsen af en toe hoor!
Willen jullie lachen?
Zal ik vertellen wat Sjon allemaal uitspookte op onze meest recente wandeling?
Een gekleurde of een witte gips?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:56 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja vertel![]()
We zijn vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest en ze hebben een mijn man een gipsspalk gegeven die hij moet dragen tot hij geopereerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |