Ligt er maar aan hoeveel Blatter en Platini op hun bankrekening krijgen.quote:
Ja. De bovenste bier zijn geplaatst en de vier daaronder niet.quote:
Had een Franse speler hands gemaakt en daarna was het 1-1?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef SomePerson het volgende:
Nou nou Frankrijk weer op het randje1-1
Portugal bakt er anders vrij weinig van afgelopen wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk moet Portugal tegen Montenegro of Tsjechië. Zo'n angstgegner ben je liever kwijt dan rijk
Het is natuurlijk ook mooie tv om Ronaldo te zien huilen omdat ze het EK niet halen, de relnichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Portugal bakt er anders vrij weinig van afgelopen wedstrijden.
Dat is inderdaad wel mooi, jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook mooie tv om Ronaldo te zien huilen omdat ze het EK niet halen, de relnicht
Bosnië heeft best een goed team, hoop dat ze erbij zijn deze keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef SomePerson het volgende:
Nou nou Frankrijk weer op het randje1-1
Hoezo dat? Die staan 40ste of zo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Tjechie is wel seeded, bosnië niet
Deze lijst: http://www.world-results.net/uefa/ranking.html#2011quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:39 schreef msnk het volgende:
Waar is wel/niet geseed op gebaseerd dan? Deze lijst of? Zo ja, dan hoort Montenegro in pot 1 i.p.v Ierland?
[..]
Hoezo dat? Die staan 40ste of zo?
Idd, of een massale knokpartij en ze worden allebei uitgesloten. Of dat het stadion door de aarde verzwolgen wordt met iedereen erin. Droomscenario's.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:41 schreef J2T het volgende:
Liever Turkije vs Portugal. Ben je iig één van die twee landen kwijt
Guusje wil ik echt never nooit meer zien op een EK.
Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze lijst: http://www.world-results.net/uefa/ranking.html#2011
Die UEFA lijst is imo wel iets meer zeggend omdat die lijst alleen de echte duels mee telt. Vriendschappelijke duels hebben geen invloed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:05 schreef msnk het volgende:
[..]
ThanksTsjechië dus inderdaad pot 1, apart
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:21 schreef Tarado het volgende:
The first leg will be played on 11 and 12 November, and the return legs on 15 November.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:56 schreef Anonymousz het volgende:
Ik hoop dat Portugal doorgaat
Ik wil dat NL wraak gaat nemen
Ja zeker, net als Tsjechië - Montenegro, waar alles nog eigenlijk open ligt.quote:
Kom op man, van Estland verliezen ze echt niet over twee wedstrijden. Ze zijn natuurlijk lang niet meer zo goed als een aantal jaar geleden, maar Estland is wel een heel zwakke tegenstander.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Blupp het volgende:
ik hoop op Ierland maar ik denk dat zij het nog heel lastig gaan krijgen, tegen alle anderen hadden ze zeker verloren.
Dit is idd de beste loting die Ierland kon krijgen, Estland is van het niveau Hongarije..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kom op man, van Estland verliezen ze echt niet over twee wedstrijden. Ze zijn natuurlijk lang niet meer zo goed als een aantal jaar geleden, maar Estland is wel een heel zwakke tegenstander.
Veel lager.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Dit is idd de beste loting die Ierland kon krijgen, Estland is van het niveau Hongarije..
Estland heeft wel Servie uitgeschakeld.quote:
Totdat Nederland in de play-offs zat, dan zou je maar al te blij wezen dat ze Portugal niet konden treffen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Eigenlijk wel sneu dat de play offs seeded zijn.
Als je portugal niet kan verslaan hoor je niet op het EK thuisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Totdat Nederland in de play-offs zat, dan zou je maar al te blij wezen dat ze Portugal niet konden treffen.
idd Estland is op dit moment heel wat taaier dan die Hongaren, Ierland ook niet bijzonder dus niks van te zeggen maar hopen op Ierland natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Estland heeft wel Servie uitgeschakeld.
Estland verloor ook met 2-0 van de Faeröer Eilanden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Estland heeft wel Servie uitgeschakeld.
Slaat nergens op. De zestien 'beste' landen 'horen thuis' op het EK. Portugal zit zeker in de top 6.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als je portugal niet kan verslaan hoor je niet op het EK thuis
Damnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Estland verloor ook met 2-0 van de Faeröer Eilanden.
Ik zie Bosnie ook niet als underdog eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Portugal kan het nog wel eens lastig krijgen met Bosnië. Was twee jaar geleden al redelijk close, maar die Bosniërs zijn nu wel sterker. Dzeko en Pjanic zijn bazen.
Het draait er dan ook om achter welk land ze tweede zijn geworden en de manier waarop. Ok Ierland had inderdaad een wat makkelijkere poule maar ze hebben dan ook maar 1x verloren (en 3x gelijk)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef De-Hamster het volgende:
Portugal, Estland, Tsjechië en Turkije zegt mijn glazen bol.
Ik denk namelijk dat Estland in een betere poule tweede is geworden terwijl Ierland amper tegenstand had. Zelfde geld bij Turkije en Kroatie, ik denk dat Turkije een sterkere poule had. Portugal moet altijd winnen van Bosnië al zijn deze zo slecht nog niet. Tsjechië lijkt me een formaliteit.
Alle landen die Nederland ooit (op een vieze manier) uitgeschakeld hebben, worden automatisch niks meer gegundquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
Nou Bosnie, versla a.u.b. dat klote Portugal. Ik gun het Bosnie van harte.
Naja als je Estland al niet meer kunt uitschakelen hebben ze het dit keer helemaal aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef TLC het volgende:
Turkije, Ierland, Tsjechie en Portugal naar het EK, ik heb vooral n zwak voor de Ieren![]()
Ik gun Ierland alles, behalve de EK titel danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Alle landen die Nederland ooit (op een vieze manier) uitgeschakeld hebben, worden automatisch niks meer gegund
Ja maar dat was om van Gaal voor joker te zetten, dus +1 voor Ierland!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik gun Ierland alles, behalve de EK titel dan![]()
, en zij hebben toch Oranje afgehouden van een WK.
Ja heel NL zit vanavond te rillen op de bank.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:03 schreef Kekster het volgende:
Kijk iedereen al bang zijn voor Portugal
Alleen voor Ronaldo. Voor de rest zijn jullie het vernoemen niet waard.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:03 schreef Kekster het volgende:
Kijk iedereen al bang zijn voor Portugal
Dat liedje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef msnk het volgende:
Turkije - Kroatië
Mag ik u even herinneren aan deze prachtige wedstrijd met een ongelofelijk slotstuk
Ja stel je voor dat Portugal bij Nederland in de poule komt. Dan kunnen veel mensen hier slecht slapen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja heel NL zit vanavond te rillen op de bank.
Oh?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat Portugal bij Nederland in de poule komt. Dan kunnen veel mensen hier slecht slapen.
Ik lig er niet wakker van, sterker nog ik zou het wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat Portugal bij Nederland in de poule komt. Dan kunnen veel mensen hier slecht slapen.
Ik zie liever Bosnie winnen ja. Maar dat heeft niks te maken met 'het werk zelf op te knappen'quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:
Helaas zijn er veel laffe mensen die liever zien dat Bosnië wint, in plaats van het werk zelf op te knappen.
Dat wil niet zeggen dat ze dan bang zijn voor Portugal, eerder dat ze een hekel hebben aan Portugal door het heden en verleden. Figo, Ronaldo, Pepe enz.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:
Helaas zijn er veel laffe mensen die liever zien dat Bosnië wint, in plaats van het werk zelf op te knappen.
Yupquote:
Probeer de minder intelligente medemensch nou niet te overtuigen, dat gaat geheid fout.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze dan bang zijn voor Portugal, eerder dat ze een hekel hebben aan Portugal door het heden en verleden. Figo, Ronaldo, Pepe enz.
Een van de mooiste wedstrijden die ik op een eindtoernooi heb gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef msnk het volgende:
Turkije - Kroatië
Mag ik u even herinneren aan deze prachtige wedstrijd met een ongelofelijk slotstuk
Maar als je ze niet moet dan gun je Portugal automatisch niets, dus ook geen EK.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:26 schreef Kekster het volgende:
Dan is het toch veel leuker als Nederland op het EK van Portugal wint in plaats van dat Bosnië van Portugal wint?
Alsof de kans groot is dat we Portugal gaan tegenkomenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:26 schreef Kekster het volgende:
Dan is het toch veel leuker als Nederland op het EK van Portugal wint in plaats van dat Bosnië van Portugal wint?
Afgelopen EK net zo ver gekomen als Nederland, en tenminste niet uitgeschakeld door Ruslandquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof de kans groot is dat we Portugal gaan tegenkomenZullen er wel weer vroeg uit liggen.
En Bosnie heeft een goede kwalificatie gedraaid, Portugal is de aids van Europa. Hup Bosnie dus.
Stomme fout natuurlijk om resultaten van Portugal met NL te gaan vergelijken, aangezien je dat niet gaat winnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Kekster het volgende:
[..]
Afgelopen EK net zo ver gekomen als Nederland, en tenminste niet uitgeschakeld door Rusland
En op het afgelopen WK?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Kekster het volgende:
[..]
Afgelopen EK net zo ver gekomen als Nederland, en tenminste niet uitgeschakeld door Rusland
http://nl.wikipedia.org/w(...)Nederland_-_Portugalquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stomme fout natuurlijk om resultaten van Portugal met NL te gaan vergelijken, aangezien je dat niet gaat winnen.
1-0 verloren van Spanje net als Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:26 schreef Kekster het volgende:
Ja 8e of 9e geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:01 schreef Caland het volgende:
Staat Portugal eigenlijk überhaupt nog wel in de top 10 momenteel?
Oh, Dus nu er mensen op fok voor bosnie zijn, zijn die laf?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:
11 uur op Eurosport dacht ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef Anonymousz het volgende:
worden de wedstrijden samengevat zoja
welke kanaal en hoelaat?
Merciquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
11 uur op Eurosport dacht ik.
(las ik in de Veronica gids.)
Ja, maar daar had Portugal ook maar 90 minuten voor nodig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:00 schreef Kekster het volgende:
[..]
1-0 verloren van Spanje net als Nederland.
Ik heb niet echt een voorkeur voor Bosnie of Portugal, maar jij bent zo'n grafirritante user met je constante anti-Nederland gezuig in topics van het Nederlands Elftal dat ik speciaal voor jou Bosnie graag door zie gaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:
online kan je ze allemaal live zien maar ik kijk liever tv is ook makkelijker zappenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
turkije kroatie kan je zien op bild.de
Van Veronica vind ik dat nog wel logisch ook, jammer dat EL en Sport1 niets aan die play-offs doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef Nober het volgende:
Zendt Veronica zeker Duitsland-Nederland uit ipv een playoff wedstrijd?
Waarom hoop je op Estland ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop:
Kroatië
Estland
Montenegro
Bosnië-Herzegovina
Ik denk:
Kroatië
Ierland
Tsjechië (pessimistische gok)
Bosnië-Herzegovina (optimistische gok)
Gewoon, een leuk verrassend Baltisch land. Net zoals Letland, dat vond ik ook erg leuk. En met Ierland heb ik echt helemaal niks (behalve als ze tegen Frankrijk spelenquote:
welke site is dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Satelliet FTW!
Satelliet is volgens mij geen internet.quote:
Droomt een eind verdert kerel...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef rubje het volgende:
Iets zegt mij dat Guus Hiddink( welk kanaal trouwens op eredivise of sport1?) het wel best zou vinden als Turkije niet naar het EK zou gaan en beide confrontaties zou verliezen.Kan hij zich voorbereiden op de zetel in de RvC van Ajax en om naast zijn vriend Cruijff te zitten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef TheArt het volgende:
Kroatië al 0-1 voor na 2 minuten door Olic.
Hoe heet zij dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef YazooW het volgende:
Hij heeft wel een mooie muts die trainert van Kroatie
Als is het ook prachtig om Christiano Ronaldo te zien huilen als ze het EK mislopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef inZanity het volgende:
Hopelijk doet Portugal gewoon wat ze moeten doen. Zo'n prachtig voetballand met zo'n bazenteam hoort er gewoon bij te zijn op een EK
Hij huilt sowieso wel. Als hij Wolter Kroes hoort.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als is het ook prachtig om Christiano Ronaldo te zien huilen als ze het EK mislopen
En hopen dat ze Nederland lotenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef inZanity het volgende:
Hopelijk doet Portugal gewoon wat ze moeten doen. Zo'n prachtig voetballand met zo'n bazenteam hoort er gewoon bij te zijn op een EK
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als is het ook prachtig om Christiano Ronaldo te zien huilen als ze het EK mislopen
Messi is veel beterquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Ben je een beetje jaloers op de beste voetballer van de wereld ofzo?
Beste? Hij is wel één van de besten maar het is ook een jankerdquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Ben je een beetje jaloers op de beste voetballer van de wereld ofzo?
Meer assists, meer doelpunten in minder wedstrrijden... maar natuurlijk niet beter, wie is hier nou de grappenmaker!?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Victor Kros > CR7quote:
Nou poeh poeh Messi heeft 1 doelpuntje meer gemaaktquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Meer assists, meer doelpunten in minder wedstrrijden... maar natuurlijk niet beter, wie is hier nou de grappenmaker!?
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou poeh poeh Messi heeft 1 doelpuntje meer gemaakt
Als je het dan toch over cijfers wilt gaan hebben(die overigens ook niet alles zeggen) raad ik je aan om eens te kijken wie er vorig seizoen met afstand topscorer is geworden in Spanje
Nee hoor, Christiano Ronaldo was topscorer vorig seizoen dat klopt. Maar het is niet echt een punt van discussie meer wie er beter is. Het verschil tussen Messi en CR7 is inmiddels te groot. Messi is gewoon zoveel beter en completer als voetballer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hahaha dus zelfs als je gewoon op de feiten wijst zit je al te trollen tegenwoordig?
Je bent van de Stichting Open Deur?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:47 schreef Ascendancy het volgende:
Overigens is CR7 simpelweg 1 van de beste voetballers van de wereld. En lang niet meer zo'n jankerd als vroeger. Tevens is Messi veel beter in schwalbes.
En beiden zijn groter dan welke Nederlandse speler ook
Ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je bent van de Stichting Open Deur?
Nee, het enige wat hier gezegd wordt is dat Messi beter is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja.
Het gaat me er vooral om dat de helft hier suggereert dat Christiano een middelmatige voetballer is, maar ze de volgende dag weer het Nederlands elftal aan het verheerlijken zijn om de lekkere acties van Sneijder enzo
Waarom om dat jij dat vind?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee hoor, Christiano Ronaldo was topscorer vorig seizoen dat klopt. Maar het is niet echt een punt van discussie meer wie er beter is. Het verschil tussen Messi en CR7 is inmiddels te groot. Messi is gewoon zoveel beter en completer als voetballer.
Troll, dus ik reageer hier niet op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom om dat jij dat vind?
Komop zeg. Als je niet ziet dat Ronaldo beter is dan Messi snap je er niet veel van. En laten we het al helemaal niet gaan hebben over wie completer is, want die strijd wint Ronaldo al helemaal met een straatlengte voorsprong.
Messi kan leuk dribbelen, maar hij niet perfect en een heel andere speler dan cr7. Tevens heb je als kopper natuurlijk vrij weinig aan Messi en is hij dus waardeloos in dode spelmomenten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Troll, dus ik reageer hier niet op.
Tuurlijk, omdat je weet dat ik gelijk heb ga je het maar op trollen gooienquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Troll, dus ik reageer hier niet op.
Champions League finale 2009 tegen Manchester United, de 2-0 van Messiquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Messi kan leuk dribbelen, maar hij niet perfect en een heel andere speler dan cr7. Tevens heb je als kopper natuurlijk vrij weinig aan Messi en is hij dus waardeloos in dode spelmomenten.
Ronaldo ook niet perfect, begin van het seizoen in 180 minuten tegen Barcelona 0x voorbij zijn man gekomen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Messi kan leuk dribbelen, maar hij niet perfect en een heel andere speler dan cr7. Tevens heb je als kopper natuurlijk vrij weinig aan Messi en is hij dus waardeloos in dode spelmomenten.
Dat is heel leuk, dat Messi wel eens een bal inkopt, maar dat is natuurlijk primair een fout van de verdediging van de tegenstanderquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Champions League finale 2009 tegen Manchester United, de 2-0 van Messi
Top Jupiler League. Bij Veendam zou CR7kúnnen uitgroeien tot publiekslieveling..quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja.
Het gaat me er vooral om dat de helft hier suggereert dat Christiano een middelmatige voetballer is, maar ze de volgende dag weer het Nederlands elftal aan het verheerlijken zijn om de lekkere acties van Sneijder enzo
Momentopname.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ronaldo ook niet perfect, begin van het seizoen in 180 minuten tegen Barcelona 0x voorbij zijn man gekomen.
Jammer, je bent te doorzichtig met trollen. Een goedenavond nog.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, dat Messi wel eens een bal inkopt, maar dat is natuurlijk primair een fout van de verdediging van de tegenstander
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jammer, je bent te doorzichtig met trollen. Een goedenavond nog.
Leg het me uit. Een goede verdediger laat natuurlijk nooit een spits vrijlopen in een dood spelmoment.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jammer, je bent te doorzichtig met trollen. Een goedenavond nog.
Ik leg uit wanneer ik iets wil.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Leg het me uit. Een goede verdediger laat natuurlijk nooit een spits vrijlopen in een dood spelmoment.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik leg uit wanneer ik iets wil.
Dat je beter kunt koppen en sterker bent betekent niet dat je completer bent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef inZanity het volgende:
Beweren dat Messi completer is dan Ronaldo
Komop zeg dat je het er niet mee eens bent dat Ronaldo beter is dan Messi snap ik nog wel want ze doen niet veel voor elkaar onder. Maar beweren dat dat Messi completer is, komop zeg..
Ja kut hequote:
Ronaldo is fysiek sterker, goede kopper, Formidabele vrije trap, mist nooit een penalty, uitstekend in de afronding en een geweldige techniek.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat je beter kunt koppen en sterker bent betekent niet dat je completer bent.
Ik vind een aanvaller die geweldig overzicht heeft veel completer dan een aanvaller die ook kan koppen maar 0 overzicht heeft.
Volgens mij gaan ze Hiddink lynchen na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef Contador_The_Best het volgende:
JAAAAAAAAA 0-3 voor de KROATEN!!!!!!
Hiddink mag idd wel met stevige beveiling weggevoerd worden, want anders komt het niet goed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze Hiddink lynchen na de wedstrijd.
Wat een afgangquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Hiddink mag idd wel met stevige beveiling weggevoerd worden, want anders komt het niet goed.
Heen en terug natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef LuieSurinamer het volgende:
spelen ze op basis van uit en thuis? of is het gewoon 1 wedstrijd?
Een overtreding op Ronaldo kan per definitie nooit te smerig zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef tralalala het volgende:
Die overtreding op Ronaldo was echt te smerig.
Zal zijn engels beter zijn dan zijn duits?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:04 schreef Leatherface het volgende:
De oude Trap weer eens op een groot toernooi. Leuk.
Ik denk dat Portugal daar ook wel zal spelen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Kroatië, Tsjechië en Ierland dus naar het EK.
Deze vind ik wel meevallen, speelt ook gewoon de bal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef tralalala het volgende:
Die overtreding op Ronaldo was echt te smerig.
Het blijft nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop:
Kroatië
Estland
Montenegro
Bosnië-Herzegovina
Ik denk:
Kroatië
Ierland
Tsjechië (pessimistische gok)
Bosnië-Herzegovina (optimistische gok)
nee, dan is Guus held en komt er standbeeld enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:49 schreef inZanity het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)atie-ontslagen.dhtml
Ook als Turkije vanavond met 0-4 wint?
Ik gun het ze geen van beide eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Portugal probeerde Bosnische spelers te vergiftigen stond zojuist in de krant. Bondscoach van Bosnie bestelde bij voorbaat al eten bij een ander hotel.
Jij bent dan ook een Serv.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik gun het ze geen van beide eigenlijk.
1 goal Dzeko en Bosnië is doorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, Portugal dus wellicht al door, wedstrijd gespeeld
Horen toch ook op een EK ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Jaquote:
Jij bent ook snel met je conclusies. Het staat inmiddels 2 - 1 en 1 goaltje en Bosnië is door. Daar hebben ze nog één helft voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Dat was het al na de 1-0, zoals ik al eerder zei. Portugal speelt gewoon een beetje met Bosnië, net als Nederland met Hongarije tijdens de kwalificatiewedstrijd die we met 5-3 wonnen.quote:
Vrijdag 2 decemberquote:
The final draw of the UEFA European Football Championship 2010-12 will take place at the Palace of Arts "Ukraine" in Kyiv, Ukraine on 2 December 2011 at 18:00 CET (20:00 local time).quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
The final draw of the UEFA European Football Championship 2010-12 will take place at the Palace of Arts "Ukraine" in Kyiv, Ukraine on 2 December 2011 at 18:00 CET (20:00 local time).
Normaal doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Portugal mag de kanker krijgen en Ronaldo het liefst nog dood, vanavond.
Ach Portugal, Portugal heeft geluk gehad dat Lulic ging zeiken en een rode kaart kreeg.quote:
Vind ik ook, eigenlijk zijn de thuislanden nog het zwakst maar ook die zetten degelijke resultaten neer de laatste tijd.quote:
Ik zal Bosnie niet missen eerlijk gezegd en hoewel ik heus wel een beetje had genoten van het leedvermaak is een speler als Ronaldo gewoon leuk op een EK.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach Portugal, Portugal heeft geluk gehad dat Lulic ging zeiken en een rode kaart kreeg.
Ik heb niets gezien van de wedstrijd.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach Portugal, Portugal heeft geluk gehad dat Lulic ging zeiken en een rode kaart kreeg.
Was wel op een cruciaal moment van de wedstrijd Ronaldo scoorde vanuit buitenspel positie 3-1, die speler bleef erover zeiken en kreeg roodquote:Op woensdag 16 november 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien van de wedstrijd.
Ja dom gewoon, hij moest het gewoon accepteren en voor ze team kiezen en dan hadden ze nog flinke kansen gehad.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel op een cruciaal moment van de wedstrijd Ronaldo scoorde vanuit buitenspel positie 3-1, die speler bleef erover zeiken en kreeg rood
Jij gunt het iedereen behalve Nederlandquote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik ben sowieso blij dat ze er bij zijn, heerlijk teamGun ze de titel ook wel
Nee hoor. Hoe kom je daar bij? Ik gun het met name Portugal en Duitsland ook wel. Verder zijn er nog wel meer landen die ik het wel gun en ook landen die ik het absoluut niet gun. Dat heeft toch iedereen wel lijkt me?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij gunt het iedereen behalve Nederland
Heerlijk team vind ik wel meevallen maar kan zeker een gevaarlijke outsider zijn achter Spanje,Duitsland, Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik ben sowieso blij dat ze er bij zijn, heerlijk teamGun ze de titel ook wel
Is natuulijk voor iedereen anders.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heerlijk team vind ik wel meevallen maar kan zeker een gevaarlijke outsider zijn achter Spanje,Duitsland, Nederland.
Samenvatting kun je het niet noemen, maar dit zijn de doelpunten iig.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:26 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand waar ik samenvatting van NL kan terug zien?
Die had ik al gezien ja, maar wou een uitgebreidere zienquote:Op woensdag 16 november 2011 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Samenvatting kun je het niet noemen, maar dit zijn de doelpunten iig.
Ondanks dat ik jou een vervelend en zielig mannetje vind, wel leuk dat Portugal erbij zit, toch een beetje geholpen door de scheids met de 3-1 en de rode kaart, maar ze hadden het zonder dat ook wel gered denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |