Vrijdag 2 decemberquote:
The final draw of the UEFA European Football Championship 2010-12 will take place at the Palace of Arts "Ukraine" in Kyiv, Ukraine on 2 December 2011 at 18:00 CET (20:00 local time).quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
The final draw of the UEFA European Football Championship 2010-12 will take place at the Palace of Arts "Ukraine" in Kyiv, Ukraine on 2 December 2011 at 18:00 CET (20:00 local time).
Normaal doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Portugal mag de kanker krijgen en Ronaldo het liefst nog dood, vanavond.
Ach Portugal, Portugal heeft geluk gehad dat Lulic ging zeiken en een rode kaart kreeg.quote:
Vind ik ook, eigenlijk zijn de thuislanden nog het zwakst maar ook die zetten degelijke resultaten neer de laatste tijd.quote:
Ik zal Bosnie niet missen eerlijk gezegd en hoewel ik heus wel een beetje had genoten van het leedvermaak is een speler als Ronaldo gewoon leuk op een EK.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach Portugal, Portugal heeft geluk gehad dat Lulic ging zeiken en een rode kaart kreeg.
Ik heb niets gezien van de wedstrijd.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach Portugal, Portugal heeft geluk gehad dat Lulic ging zeiken en een rode kaart kreeg.
Was wel op een cruciaal moment van de wedstrijd Ronaldo scoorde vanuit buitenspel positie 3-1, die speler bleef erover zeiken en kreeg roodquote:Op woensdag 16 november 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien van de wedstrijd.
Ja dom gewoon, hij moest het gewoon accepteren en voor ze team kiezen en dan hadden ze nog flinke kansen gehad.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel op een cruciaal moment van de wedstrijd Ronaldo scoorde vanuit buitenspel positie 3-1, die speler bleef erover zeiken en kreeg rood
Jij gunt het iedereen behalve Nederlandquote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik ben sowieso blij dat ze er bij zijn, heerlijk teamGun ze de titel ook wel
Nee hoor. Hoe kom je daar bij? Ik gun het met name Portugal en Duitsland ook wel. Verder zijn er nog wel meer landen die ik het wel gun en ook landen die ik het absoluut niet gun. Dat heeft toch iedereen wel lijkt me?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij gunt het iedereen behalve Nederland
Heerlijk team vind ik wel meevallen maar kan zeker een gevaarlijke outsider zijn achter Spanje,Duitsland, Nederland.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ook. Maar ik ben sowieso blij dat ze er bij zijn, heerlijk teamGun ze de titel ook wel
Is natuulijk voor iedereen anders.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heerlijk team vind ik wel meevallen maar kan zeker een gevaarlijke outsider zijn achter Spanje,Duitsland, Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |