1 goal Dzeko en Bosnië is doorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, Portugal dus wellicht al door, wedstrijd gespeeld
Horen toch ook op een EK ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Jaquote:
Jij bent ook snel met je conclusies. Het staat inmiddels 2 - 1 en 1 goaltje en Bosnië is door. Daar hebben ze nog één helft voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Dat was het al na de 1-0, zoals ik al eerder zei. Portugal speelt gewoon een beetje met Bosnië, net als Nederland met Hongarije tijdens de kwalificatiewedstrijd die we met 5-3 wonnen.quote:
Vrijdag 2 decemberquote:
The final draw of the UEFA European Football Championship 2010-12 will take place at the Palace of Arts "Ukraine" in Kyiv, Ukraine on 2 December 2011 at 18:00 CET (20:00 local time).quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
The final draw of the UEFA European Football Championship 2010-12 will take place at the Palace of Arts "Ukraine" in Kyiv, Ukraine on 2 December 2011 at 18:00 CET (20:00 local time).
Normaal doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Portugal mag de kanker krijgen en Ronaldo het liefst nog dood, vanavond.
Ach Portugal, Portugal heeft geluk gehad dat Lulic ging zeiken en een rode kaart kreeg.quote:
Vind ik ook, eigenlijk zijn de thuislanden nog het zwakst maar ook die zetten degelijke resultaten neer de laatste tijd.quote:
Ik zal Bosnie niet missen eerlijk gezegd en hoewel ik heus wel een beetje had genoten van het leedvermaak is een speler als Ronaldo gewoon leuk op een EK.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach Portugal, Portugal heeft geluk gehad dat Lulic ging zeiken en een rode kaart kreeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |