nee, dan is Guus held en komt er standbeeld enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:49 schreef inZanity het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)atie-ontslagen.dhtml
Ook als Turkije vanavond met 0-4 wint?
Ik gun het ze geen van beide eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Portugal probeerde Bosnische spelers te vergiftigen stond zojuist in de krant. Bondscoach van Bosnie bestelde bij voorbaat al eten bij een ander hotel.
Jij bent dan ook een Serv.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik gun het ze geen van beide eigenlijk.
1 goal Dzeko en Bosnië is doorquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, Portugal dus wellicht al door, wedstrijd gespeeld
Horen toch ook op een EK ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Jaquote:
Jij bent ook snel met je conclusies. Het staat inmiddels 2 - 1 en 1 goaltje en Bosnië is door. Daar hebben ze nog één helft voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Shreyas het volgende:
Dat was het al na de 1-0, zoals ik al eerder zei. Portugal speelt gewoon een beetje met Bosnië, net als Nederland met Hongarije tijdens de kwalificatiewedstrijd die we met 5-3 wonnen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |