Heen en terug natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef LuieSurinamer het volgende:
spelen ze op basis van uit en thuis? of is het gewoon 1 wedstrijd?
Een overtreding op Ronaldo kan per definitie nooit te smerig zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef tralalala het volgende:
Die overtreding op Ronaldo was echt te smerig.
Zal zijn engels beter zijn dan zijn duits?quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:04 schreef Leatherface het volgende:
De oude Trap weer eens op een groot toernooi. Leuk.
Ik denk dat Portugal daar ook wel zal spelen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Kroatië, Tsjechië en Ierland dus naar het EK.
Deze vind ik wel meevallen, speelt ook gewoon de bal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:46 schreef tralalala het volgende:
Die overtreding op Ronaldo was echt te smerig.
Het blijft nog steeds hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop:
Kroatië
Estland
Montenegro
Bosnië-Herzegovina
Ik denk:
Kroatië
Ierland
Tsjechië (pessimistische gok)
Bosnië-Herzegovina (optimistische gok)
nee, dan is Guus held en komt er standbeeld enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:49 schreef inZanity het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/29(...)atie-ontslagen.dhtml
Ook als Turkije vanavond met 0-4 wint?
Ik gun het ze geen van beide eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Portugal probeerde Bosnische spelers te vergiftigen stond zojuist in de krant. Bondscoach van Bosnie bestelde bij voorbaat al eten bij een ander hotel.
Jij bent dan ook een Serv.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik gun het ze geen van beide eigenlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |