online kan je ze allemaal live zien maar ik kijk liever tv is ook makkelijker zappenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
turkije kroatie kan je zien op bild.de
Van Veronica vind ik dat nog wel logisch ook, jammer dat EL en Sport1 niets aan die play-offs doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef Nober het volgende:
Zendt Veronica zeker Duitsland-Nederland uit ipv een playoff wedstrijd?
Waarom hoop je op Estland ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik hoop:
Kroatië
Estland
Montenegro
Bosnië-Herzegovina
Ik denk:
Kroatië
Ierland
Tsjechië (pessimistische gok)
Bosnië-Herzegovina (optimistische gok)
Gewoon, een leuk verrassend Baltisch land. Net zoals Letland, dat vond ik ook erg leuk. En met Ierland heb ik echt helemaal niks (behalve als ze tegen Frankrijk spelenquote:
welke site is dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Satelliet FTW!
Satelliet is volgens mij geen internet.quote:
Droomt een eind verdert kerel...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef rubje het volgende:
Iets zegt mij dat Guus Hiddink( welk kanaal trouwens op eredivise of sport1?) het wel best zou vinden als Turkije niet naar het EK zou gaan en beide confrontaties zou verliezen.Kan hij zich voorbereiden op de zetel in de RvC van Ajax en om naast zijn vriend Cruijff te zitten.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef TheArt het volgende:
Kroatië al 0-1 voor na 2 minuten door Olic.
Hoe heet zij dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:14 schreef YazooW het volgende:
Hij heeft wel een mooie muts die trainert van Kroatie
Als is het ook prachtig om Christiano Ronaldo te zien huilen als ze het EK mislopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef inZanity het volgende:
Hopelijk doet Portugal gewoon wat ze moeten doen. Zo'n prachtig voetballand met zo'n bazenteam hoort er gewoon bij te zijn op een EK
Hij huilt sowieso wel. Als hij Wolter Kroes hoort.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als is het ook prachtig om Christiano Ronaldo te zien huilen als ze het EK mislopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |