Ligt er maar aan hoeveel Blatter en Platini op hun bankrekening krijgen.quote:
Ja. De bovenste bier zijn geplaatst en de vier daaronder niet.quote:
Had een Franse speler hands gemaakt en daarna was het 1-1?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef SomePerson het volgende:
Nou nou Frankrijk weer op het randje1-1
Portugal bakt er anders vrij weinig van afgelopen wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk moet Portugal tegen Montenegro of Tsjechië. Zo'n angstgegner ben je liever kwijt dan rijk
Het is natuurlijk ook mooie tv om Ronaldo te zien huilen omdat ze het EK niet halen, de relnichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Portugal bakt er anders vrij weinig van afgelopen wedstrijden.
Dat is inderdaad wel mooi, jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook mooie tv om Ronaldo te zien huilen omdat ze het EK niet halen, de relnicht
Bosnië heeft best een goed team, hoop dat ze erbij zijn deze keer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef SomePerson het volgende:
Nou nou Frankrijk weer op het randje1-1
Hoezo dat? Die staan 40ste of zo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Sheepcidus het volgende:
Tjechie is wel seeded, bosnië niet
Deze lijst: http://www.world-results.net/uefa/ranking.html#2011quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:39 schreef msnk het volgende:
Waar is wel/niet geseed op gebaseerd dan? Deze lijst of? Zo ja, dan hoort Montenegro in pot 1 i.p.v Ierland?
[..]
Hoezo dat? Die staan 40ste of zo?
Idd, of een massale knokpartij en ze worden allebei uitgesloten. Of dat het stadion door de aarde verzwolgen wordt met iedereen erin. Droomscenario's.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:41 schreef J2T het volgende:
Liever Turkije vs Portugal. Ben je iig één van die twee landen kwijt
Guusje wil ik echt never nooit meer zien op een EK.
Thanksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze lijst: http://www.world-results.net/uefa/ranking.html#2011
Die UEFA lijst is imo wel iets meer zeggend omdat die lijst alleen de echte duels mee telt. Vriendschappelijke duels hebben geen invloed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:05 schreef msnk het volgende:
[..]
ThanksTsjechië dus inderdaad pot 1, apart
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:21 schreef Tarado het volgende:
The first leg will be played on 11 and 12 November, and the return legs on 15 November.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:56 schreef Anonymousz het volgende:
Ik hoop dat Portugal doorgaat
Ik wil dat NL wraak gaat nemen
Ja zeker, net als Tsjechië - Montenegro, waar alles nog eigenlijk open ligt.quote:
Kom op man, van Estland verliezen ze echt niet over twee wedstrijden. Ze zijn natuurlijk lang niet meer zo goed als een aantal jaar geleden, maar Estland is wel een heel zwakke tegenstander.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Blupp het volgende:
ik hoop op Ierland maar ik denk dat zij het nog heel lastig gaan krijgen, tegen alle anderen hadden ze zeker verloren.
Dit is idd de beste loting die Ierland kon krijgen, Estland is van het niveau Hongarije..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kom op man, van Estland verliezen ze echt niet over twee wedstrijden. Ze zijn natuurlijk lang niet meer zo goed als een aantal jaar geleden, maar Estland is wel een heel zwakke tegenstander.
Veel lager.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Dit is idd de beste loting die Ierland kon krijgen, Estland is van het niveau Hongarije..
Estland heeft wel Servie uitgeschakeld.quote:
Totdat Nederland in de play-offs zat, dan zou je maar al te blij wezen dat ze Portugal niet konden treffen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Eigenlijk wel sneu dat de play offs seeded zijn.
Als je portugal niet kan verslaan hoor je niet op het EK thuisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Totdat Nederland in de play-offs zat, dan zou je maar al te blij wezen dat ze Portugal niet konden treffen.
idd Estland is op dit moment heel wat taaier dan die Hongaren, Ierland ook niet bijzonder dus niks van te zeggen maar hopen op Ierland natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Estland heeft wel Servie uitgeschakeld.
Estland verloor ook met 2-0 van de Faeröer Eilanden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Estland heeft wel Servie uitgeschakeld.
Slaat nergens op. De zestien 'beste' landen 'horen thuis' op het EK. Portugal zit zeker in de top 6.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als je portugal niet kan verslaan hoor je niet op het EK thuis
Damnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Estland verloor ook met 2-0 van de Faeröer Eilanden.
Ik zie Bosnie ook niet als underdog eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Portugal kan het nog wel eens lastig krijgen met Bosnië. Was twee jaar geleden al redelijk close, maar die Bosniërs zijn nu wel sterker. Dzeko en Pjanic zijn bazen.
Het draait er dan ook om achter welk land ze tweede zijn geworden en de manier waarop. Ok Ierland had inderdaad een wat makkelijkere poule maar ze hebben dan ook maar 1x verloren (en 3x gelijk)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef De-Hamster het volgende:
Portugal, Estland, Tsjechië en Turkije zegt mijn glazen bol.
Ik denk namelijk dat Estland in een betere poule tweede is geworden terwijl Ierland amper tegenstand had. Zelfde geld bij Turkije en Kroatie, ik denk dat Turkije een sterkere poule had. Portugal moet altijd winnen van Bosnië al zijn deze zo slecht nog niet. Tsjechië lijkt me een formaliteit.
Alle landen die Nederland ooit (op een vieze manier) uitgeschakeld hebben, worden automatisch niks meer gegundquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
Nou Bosnie, versla a.u.b. dat klote Portugal. Ik gun het Bosnie van harte.
Naja als je Estland al niet meer kunt uitschakelen hebben ze het dit keer helemaal aan zichzelf te dankenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef TLC het volgende:
Turkije, Ierland, Tsjechie en Portugal naar het EK, ik heb vooral n zwak voor de Ieren![]()
Ik gun Ierland alles, behalve de EK titel danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Alle landen die Nederland ooit (op een vieze manier) uitgeschakeld hebben, worden automatisch niks meer gegund
Ja maar dat was om van Gaal voor joker te zetten, dus +1 voor Ierland!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik gun Ierland alles, behalve de EK titel dan![]()
, en zij hebben toch Oranje afgehouden van een WK.
Ja heel NL zit vanavond te rillen op de bank.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:03 schreef Kekster het volgende:
Kijk iedereen al bang zijn voor Portugal
Alleen voor Ronaldo. Voor de rest zijn jullie het vernoemen niet waard.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:03 schreef Kekster het volgende:
Kijk iedereen al bang zijn voor Portugal
Dat liedje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef msnk het volgende:
Turkije - Kroatië
Mag ik u even herinneren aan deze prachtige wedstrijd met een ongelofelijk slotstuk
Ja stel je voor dat Portugal bij Nederland in de poule komt. Dan kunnen veel mensen hier slecht slapen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja heel NL zit vanavond te rillen op de bank.
Oh?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat Portugal bij Nederland in de poule komt. Dan kunnen veel mensen hier slecht slapen.
Ik lig er niet wakker van, sterker nog ik zou het wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat Portugal bij Nederland in de poule komt. Dan kunnen veel mensen hier slecht slapen.
Ik zie liever Bosnie winnen ja. Maar dat heeft niks te maken met 'het werk zelf op te knappen'quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:
Helaas zijn er veel laffe mensen die liever zien dat Bosnië wint, in plaats van het werk zelf op te knappen.
Dat wil niet zeggen dat ze dan bang zijn voor Portugal, eerder dat ze een hekel hebben aan Portugal door het heden en verleden. Figo, Ronaldo, Pepe enz.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:
Helaas zijn er veel laffe mensen die liever zien dat Bosnië wint, in plaats van het werk zelf op te knappen.
Yupquote:
Probeer de minder intelligente medemensch nou niet te overtuigen, dat gaat geheid fout.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze dan bang zijn voor Portugal, eerder dat ze een hekel hebben aan Portugal door het heden en verleden. Figo, Ronaldo, Pepe enz.
Een van de mooiste wedstrijden die ik op een eindtoernooi heb gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef msnk het volgende:
Turkije - Kroatië
Mag ik u even herinneren aan deze prachtige wedstrijd met een ongelofelijk slotstuk
Maar als je ze niet moet dan gun je Portugal automatisch niets, dus ook geen EK.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:26 schreef Kekster het volgende:
Dan is het toch veel leuker als Nederland op het EK van Portugal wint in plaats van dat Bosnië van Portugal wint?
Alsof de kans groot is dat we Portugal gaan tegenkomenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:26 schreef Kekster het volgende:
Dan is het toch veel leuker als Nederland op het EK van Portugal wint in plaats van dat Bosnië van Portugal wint?
Afgelopen EK net zo ver gekomen als Nederland, en tenminste niet uitgeschakeld door Ruslandquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof de kans groot is dat we Portugal gaan tegenkomenZullen er wel weer vroeg uit liggen.
En Bosnie heeft een goede kwalificatie gedraaid, Portugal is de aids van Europa. Hup Bosnie dus.
Stomme fout natuurlijk om resultaten van Portugal met NL te gaan vergelijken, aangezien je dat niet gaat winnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Kekster het volgende:
[..]
Afgelopen EK net zo ver gekomen als Nederland, en tenminste niet uitgeschakeld door Rusland
En op het afgelopen WK?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Kekster het volgende:
[..]
Afgelopen EK net zo ver gekomen als Nederland, en tenminste niet uitgeschakeld door Rusland
http://nl.wikipedia.org/w(...)Nederland_-_Portugalquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stomme fout natuurlijk om resultaten van Portugal met NL te gaan vergelijken, aangezien je dat niet gaat winnen.
1-0 verloren van Spanje net als Nederland.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:26 schreef Kekster het volgende:
Ja 8e of 9e geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:01 schreef Caland het volgende:
Staat Portugal eigenlijk überhaupt nog wel in de top 10 momenteel?
Oh, Dus nu er mensen op fok voor bosnie zijn, zijn die laf?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:
11 uur op Eurosport dacht ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:32 schreef Anonymousz het volgende:
worden de wedstrijden samengevat zoja
welke kanaal en hoelaat?
Merciquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
11 uur op Eurosport dacht ik.
(las ik in de Veronica gids.)
Ja, maar daar had Portugal ook maar 90 minuten voor nodig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:00 schreef Kekster het volgende:
[..]
1-0 verloren van Spanje net als Nederland.
Ik heb niet echt een voorkeur voor Bosnie of Portugal, maar jij bent zo'n grafirritante user met je constante anti-Nederland gezuig in topics van het Nederlands Elftal dat ik speciaal voor jou Bosnie graag door zie gaanquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Kekster het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |