quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:21 schreef Tarado het volgende:
The first leg will be played on 11 and 12 November, and the return legs on 15 November.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:56 schreef Anonymousz het volgende:
Ik hoop dat Portugal doorgaat
Ik wil dat NL wraak gaat nemen
Ja zeker, net als Tsjechië - Montenegro, waar alles nog eigenlijk open ligt.quote:
Kom op man, van Estland verliezen ze echt niet over twee wedstrijden. Ze zijn natuurlijk lang niet meer zo goed als een aantal jaar geleden, maar Estland is wel een heel zwakke tegenstander.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Blupp het volgende:
ik hoop op Ierland maar ik denk dat zij het nog heel lastig gaan krijgen, tegen alle anderen hadden ze zeker verloren.
Dit is idd de beste loting die Ierland kon krijgen, Estland is van het niveau Hongarije..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kom op man, van Estland verliezen ze echt niet over twee wedstrijden. Ze zijn natuurlijk lang niet meer zo goed als een aantal jaar geleden, maar Estland is wel een heel zwakke tegenstander.
Veel lager.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Dit is idd de beste loting die Ierland kon krijgen, Estland is van het niveau Hongarije..
Estland heeft wel Servie uitgeschakeld.quote:
Totdat Nederland in de play-offs zat, dan zou je maar al te blij wezen dat ze Portugal niet konden treffen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Eigenlijk wel sneu dat de play offs seeded zijn.
Als je portugal niet kan verslaan hoor je niet op het EK thuisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Totdat Nederland in de play-offs zat, dan zou je maar al te blij wezen dat ze Portugal niet konden treffen.
idd Estland is op dit moment heel wat taaier dan die Hongaren, Ierland ook niet bijzonder dus niks van te zeggen maar hopen op Ierland natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Estland heeft wel Servie uitgeschakeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |