Messi kan leuk dribbelen, maar hij niet perfect en een heel andere speler dan cr7. Tevens heb je als kopper natuurlijk vrij weinig aan Messi en is hij dus waardeloos in dode spelmomenten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Troll, dus ik reageer hier niet op.
Tuurlijk, omdat je weet dat ik gelijk heb ga je het maar op trollen gooienquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Troll, dus ik reageer hier niet op.
Champions League finale 2009 tegen Manchester United, de 2-0 van Messiquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Messi kan leuk dribbelen, maar hij niet perfect en een heel andere speler dan cr7. Tevens heb je als kopper natuurlijk vrij weinig aan Messi en is hij dus waardeloos in dode spelmomenten.
Ronaldo ook niet perfect, begin van het seizoen in 180 minuten tegen Barcelona 0x voorbij zijn man gekomen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Messi kan leuk dribbelen, maar hij niet perfect en een heel andere speler dan cr7. Tevens heb je als kopper natuurlijk vrij weinig aan Messi en is hij dus waardeloos in dode spelmomenten.
Dat is heel leuk, dat Messi wel eens een bal inkopt, maar dat is natuurlijk primair een fout van de verdediging van de tegenstanderquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Champions League finale 2009 tegen Manchester United, de 2-0 van Messi
Top Jupiler League. Bij Veendam zou CR7kúnnen uitgroeien tot publiekslieveling..quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja.
Het gaat me er vooral om dat de helft hier suggereert dat Christiano een middelmatige voetballer is, maar ze de volgende dag weer het Nederlands elftal aan het verheerlijken zijn om de lekkere acties van Sneijder enzo
Momentopname.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ronaldo ook niet perfect, begin van het seizoen in 180 minuten tegen Barcelona 0x voorbij zijn man gekomen.
Jammer, je bent te doorzichtig met trollen. Een goedenavond nog.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, dat Messi wel eens een bal inkopt, maar dat is natuurlijk primair een fout van de verdediging van de tegenstander
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jammer, je bent te doorzichtig met trollen. Een goedenavond nog.
Leg het me uit. Een goede verdediger laat natuurlijk nooit een spits vrijlopen in een dood spelmoment.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jammer, je bent te doorzichtig met trollen. Een goedenavond nog.
Ik leg uit wanneer ik iets wil.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Leg het me uit. Een goede verdediger laat natuurlijk nooit een spits vrijlopen in een dood spelmoment.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik leg uit wanneer ik iets wil.
Dat je beter kunt koppen en sterker bent betekent niet dat je completer bent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:07 schreef inZanity het volgende:
Beweren dat Messi completer is dan Ronaldo
Komop zeg dat je het er niet mee eens bent dat Ronaldo beter is dan Messi snap ik nog wel want ze doen niet veel voor elkaar onder. Maar beweren dat dat Messi completer is, komop zeg..
Ja kut hequote:
Ronaldo is fysiek sterker, goede kopper, Formidabele vrije trap, mist nooit een penalty, uitstekend in de afronding en een geweldige techniek.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat je beter kunt koppen en sterker bent betekent niet dat je completer bent.
Ik vind een aanvaller die geweldig overzicht heeft veel completer dan een aanvaller die ook kan koppen maar 0 overzicht heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |