quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, je kunt inderdaad niet bij mij veel mensen naar binnen gluren
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef -Maku- het volgende:
Ghehe, dat hoeft ook niet per se eigenlijkMaar gewoon, het ziet er allemaal wat opener uit. In plaats van zo'n gesloten blok. Enne Neontiger, doet je verwarming het dan wel??
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef loecje het volgende:
ik doe de luiken ook vooral dicht om de warmte. dat scheelt echt heel veel en in de zomer is het dan nog licht genoeg. tegen inkijk is het ook wel prettig.
maar nu is het idd net iets te donker met de luiken dicht. voor de warmte doet het nu ook weinig dus bij mij zijn de luiken nu open. voel me wel wat meer bekeken. zeker als er telkens mensen over de tegels voor het raam langs lopen.
misschien toch maar eens bloempotten ofzo op die tegels zetten.
Dan moet er we eerst warme lucht uitkomen in plaats van koude lucht he ;-)quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef pringlesoriginal het volgende:
gewoon een tijdklok in je meterkast pluggen, ding gaat toch automatisch aan als er stroom opkomt
uurtje voordat je wakker wordt aan laten gaan
en klaros
Glazen potje? Zijkant van een blikopener gebruiken om het deksel een stukje te lichten en zo de onderdruk te verbreken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef Sieglinde het volgende:
Verdorie waar zijn jullie allemaal, ik krijg een potje peentjes en erwtjes niet open en niemand doet de deur open
ik heb honger
RSI, dan krijg je datquote:
Ik bedoel daar bij dat fietspad dat naar de Ebbinge loopt, waar die kleinere containers staan achteraf in een hoekje. Daar worden nu nog meer van die dingen neergezet.quote:
Ze lijken precies hetzelfde als die containers die daar achterin verstopt staanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:15 schreef toenie het volgende:
Ze zijn apart opgestapeld, maar zo te zien is het een kantorencomplex wat ze er neer zetten. Je kunt er een beetje naar binnen kijken (vanaf het fietspad) en het zijn typische kantoordeuren wat ik er zie.
Oja, inderdaad. Wel een rare constructie haha.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:44 schreef Sieglinde het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat daar een kinderopvang in komt.
Ah gevonden: http://www.sksgkinderopva(...)--SKSG-Picasso-.html
je kan ook alles met containers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef toenie het volgende:
Ze bedenken wel van alles met containers
Dat meen je niet! Ik zou helemaal gek worden.. (En ik had hem niet eens los kunnen schroeven) Gelijk dus maar even met Nijestee bellen?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:46 schreef AnneGB het volgende:
Wat ik vanochtend had! Ineens begon mijn deurbel 'af te gaan' en hield niet meer op. En dat om kwart voor zes in de ochtend. Heb de intercom los moeten schroeven en heb overal aan gezeten en toen hield ie uiteindelijk op. En nu doet ie het helemaal niet meer.![]()
Denk ook wel dat redelijk veel buurtjes dit gehoord hebben.
Zeker weten dat er geen lui beneden stonden te ouwehoeren? Ik geloof dat het populair tijdverdrijf is bij sommige mensen, zeker 's nachts en 's ochtends vroegquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:46 schreef AnneGB het volgende:
Wat ik vanochtend had! Ineens begon mijn deurbel 'af te gaan' en hield niet meer op. En dat om kwart voor zes in de ochtend. Heb de intercom los moeten schroeven en heb overal aan gezeten en toen hield ie uiteindelijk op. En nu doet ie het helemaal niet meer.![]()
Denk ook wel dat redelijk veel buurtjes dit gehoord hebben.
dat kan niet oneindig doorgaan. hooguit paar min en dan moet je het nr opnieuw intikken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeker weten dat er geen lui beneden stonden te ouwehoeren? Ik geloof dat het populair tijdverdrijf is bij sommige mensen, zeker 's nachts en 's ochtends vroeg
Als je de hoorn oppakt en het knopje van 'open' in kunt drukken, staat er iemand beneden. Als dit niet kan niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:28 schreef loecje het volgende:
[..]
dat kan niet oneindig doorgaan. hooguit paar min en dan moet je het nr opnieuw intikken.
Foto?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:18 schreef Fhaan het volgende:
Heb laatst ook een beetje zitten "verbouwen" aanrecht verlengt, nu is het stukkie waartussen een prullebak kan staan ook aanrecht (zonder kastje maar alsnog, ruimte voor de over hoera!)
Waarom heb je er niet nog meer schapjes in gemaakt? Lijkt me ideaal voor de voorraad! Flessen drinken of potten met pasta/rijst ed. kan je daar mooi kwijt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Foto?
Ik heb het namelijk zo:
[ afbeelding ]
nu past er mooi een prullenbak onderquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom heb je er niet nog meer schapjes in gemaakt? Lijkt me ideaal voor de voorraad! Flessen drinken of potten met pasta/rijst ed. kan je daar mooi kwijt.
Ik heb mijn prullenbak daaronder (op de foto had ik nog geen prullenbak) dus extra schapjes was inderdaad handig geweest, maar het is niet nodig nu.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom heb je er niet nog meer schapjes in gemaakt? Lijkt me ideaal voor de voorraad! Flessen
drinken of potten met pasta/rijst ed. kan je daar mooi kwijt.
wat is er zo bijzonder aan die tv dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:02 schreef loecje het volgende:
ik kom wel ff bij je gluren.
kan ik gelijk een foto van je tv maken
Zoals ik het zie maakt het niet zoveel uit dat die grens omhoog is gegaan. Zelfs al heb je maar een inkomen van 925(en dat is met je loon, huur+zorgtoeslag+vakantiegeld+studiefinanciering) in de maand en een vermogen van bijvoorbeeld 5000 dan krijg je al geen kwijtschelding. Mijn vermogen ligt later dan dat, maar ik kom dus, helaas, door mijn studiefinanciering wel boven die 925 uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:46 schreef loecje het volgende:
vreemd ik heb nog geen brief
studiefinanciering moet je apart opgeven bij dat formulier.
wel beter voor sommigen dat de grens van eigen vermogen/ spaargeld omhoog is gegaan.
Ik was van plan morgen even te bellen maar het leek me toch dat er wel iemand al is die weet hoe het zit, maar niet dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:37 schreef Mr.Jorn. het volgende:
En als je gaat bellen met de gemeente?
Geen grap?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef Ebb het volgende:
Ingewikkeld en vaag allemaal of je het nou kan kwijtschelden of niet.
:|
En binnenkort krijgen we ook nog de rioolheffing zeker? 131,80.
Je mag die van mij wel ophalenquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:27 schreef LN17 het volgende:
Iemand vrijkaartje voor NNT over? Ik zou er graag nog ééntje willen.
quote:
Bedankt voor de reacties, maar heb hem niet meer nodig!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:52 schreef linda-88 het volgende:
die van mij mag je ook! Ben je nu in huis?
Dus je zegt dat de aanvullende beurs (max) dus wel als inkomen is? Wat krom. Die krijg ik toch juist omdat ik anders niet zou rondkomen? Nouja.. ik ga het gewoon aanvragen en ik zie wel wat er van komt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:23 schreef AnneGB het volgende:
Nou, wat betreft studiefinanciering en laag inkomen van je ouders: als je ouders genoeg verdienen betekent dat ze een ouderbijdrage moeten leveren. Dit moet je ook opgeven als inkomen. Dus dan komt het ongeveer op hetzelfde neer als een volledige beurs.
En die rioolheffing is vast die waterschapsbelasting. Die kan je volledig laten kwijtschelden.
ja en nee... ik kreeg daar de aanslagen van mijn hospita op mijn naam (foutje van de gemeente)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef AnneGB het volgende:
Hebben jullie nooit aanslagen gekregen in vorige studentenhuizen?
Volgens mij ging dat gewoon naar de huisbaas, heb ik iig niet voor hoeven te betalen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef AnneGB het volgende:
Hebben jullie nooit aanslagen gekregen in vorige studentenhuizen?
tot nu toe maken ze een slechte indruk, wacht al sinds 7 juli op mn internet. niet bepaalt snelle jongensquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef AnneGB het volgende:
Lijbrandtinternet is fijn!En de tv ook.
Als mijn buren en ik naar dezelfde zender kijken (altijd leuk als je dat kan horen) dan is Lijbrandt altijd een paar seconden eerder dan Ziggo.
Ik ben hem gister toevallig tegen gekomen, en had hem direct maar ff gezegd dat het al een hele tijd een zandbak was. Hij had verteld dat hij het al eerder gemeld had en dat er bij hem ook al een aantal klachten waren binnengekomen (oa van mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef AnneGB het volgende:
Gezellig. In Blok D zijn nog steeds de tegels niet teruggeplaatst in het fietsenhok. Lijkt net of ze dat zijn vergeten. Moeten we daar weer achteraan?
Merken jullie trouwens veel van de 'opzichter'? Ik heb het idee dat iedereen maar gewoon z'n gang kan gaan wat rotzooi betreft.
omdat het bij mijn vorige huis de gemeente-rekening op mijn naam stond heb ik al betaald voor dit jaar, dus nu geen rekening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef loecje het volgende:
ik heb nog steeds geen brief gehad. meer mensen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef AnneGB het volgende:
Denken jullie dat dat voorzetwandje wat gaat helpen? Jammer dat dat deel van de badkamer niet wordt meegenomen. Die badkamerdeur is niet geluidsdicht ofzo.![]()
Ik heb juist last van mijn boven buurman als hij loopt(en hij loopt nogal eens heen en weer in zijn kamer). Maar daar wordt blijkbaar niks aan gedaan. Vind het eerlijk gezegd wel dat ze zich er makkelijk vanaf maken met één muurtje..quote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef loecje het volgende:
ik denk dat het wel gaat helpen voor het lawaai in het woongedeelte.
maar voor het lawaai vanaf de gang (waar ik meer last van heb) zal het geen effect hebben. helaas.
buurtjesquote:Op donderdag 17 november 2011 14:25 schreef Sieglinde het volgende:
Volgens mij heb ik best geluk met mijn buren als ik het zo hoorIk werd eerst nog wel eens op vrije dagen op het einde vd ochtend uit mn bed gezongen door de zoetgevooisde klanken van onze Guus Meeuwis die door de muren galmden maar dat is ook al lang niet meer gebeurd.
Maar als je echt in de holst van de nacht zo opzettelijk wordt wakker gehouden door de buren en je wil/durft niet langs gaan kun je denk ik ook wel de politie daarvoor bellen.
Hoe ging het gesprek?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef AnneGB het volgende:
Nou, het is weer opgelost met een gesprek. Is toch altijd weer aan te raden.
Op naar een goede nachtrust!
Heb ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef AnneGB het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van druppen water bij de deurposten binnen en bij het raamkozijn na het douchen? Soms liggen er gewoon plasjes water in de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:: Toenie ::
O dat las ik niet goed, ik heb daar geen last van na het douchen, maar gewoon als ik wakker wordquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef AnneGB het volgende:
Dan maar het raam open tijdens het douchen... lekker nog kouder
10 minuten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:02 schreef loecje het volgende:
hoelang sta je wel niet onder de douche dat de waterdampen helemaal bij het raam komen?
Dat heb ik inderdaad ook, heel vervelend.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef AnneGB het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van druppen water bij de deurposten binnen en bij het raamkozijn na het douchen? Soms liggen er gewoon plasjes water in de kamer.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Janett het volgende:
Ik heb een mailtje van Nijestee/van der Wiel gehad wat betreft die extra wand. Vorige keer hebben ze ze bij mij en twee van mij buren die geluidsmeting gedaan dus nu willen ze die wand graag eerst bij ons plaatsen.
Ze komen as vrijdag!
Oeh, spannend! Ik ben echt benieuwd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Janett het volgende:
Ik heb een mailtje van Nijestee/van der Wiel gehad wat betreft die extra wand. Vorige keer hebben ze ze bij mij en twee van mij buren die geluidsmeting gedaan dus nu willen ze die wand graag eerst bij ons plaatsen.
Ze komen as vrijdag!
Ik ben heel benieuwd of dat wat gaat helpen. We horen het graag zodra je de wand hebt! Hoor je jouw buren nu over het algemeen veel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Janett het volgende:
Ze komen as vrijdag!
Hmm, werkt je ventilatiesysteem dan wel goed? Bij mij springt dat echt supersnel aan namelijk. Alleen al als ik heel even in de badkamer ben, begint het al te blazen. Soms zelfs als ik niet eens in de badkamer ben, begint het spontaan.... Maar last van plasjes water in mijn kamer heb ik nooit last van eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef AnneGB het volgende:
Ben je er ook wel eens letterlijk ziek van?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet, jullie hebben denk ik een ander luchtsysteem want hier moet ik de ventilatoren (gewoon van die ventilatoren in de wand) met de hand aldoor aanzetten. Heb er eentje in de woonkamer en eentje in de badkamer.
Ik heb ook foto's gemaakt van alle schimmel (bewijs! haha). Ze lieten nog iemand langskomen en die zei ook dat alles gewoon werkt en dat ik de schimmel moest verwijderen met iets van alcohol [spiritus] en als het dan na 2 week oid weer terugkomt moet ik weer naar Nijestee en laten ze iemand er naar kijken. Ben dus nu druk bezig met alcohol haha.
Ik baal wel want ik kan dat ene paar schoenen gewoon weggooien en al mijn andere paar beginnen er ook gewoon aan te gaan nu.
Geen idee eigenlijk, zal ik eens nakijken.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:51 schreef loecje het volgende:
kan je het niet bij je verzekering ofzo declareren als vocht/waterschade?
lijkt me geen gezonde omgeving om te wonen
Hoe bevalt de extra muur? Zijn ze lang bezig geweest met het erin zetten van de muur?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Janett het volgende:
Ze komen as vrijdag!
Heb ik vaak last van in blok E. Ben benieuwd wat voor gevolgen dat heeft voor de energierekening, want volgens mij kijken ze puur naar de hoeveelheid die je blaast en niet naar de temperatuur van de lucht die uit je blaasunit komt.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:23 schreef vrydemalaan het volgende:
Wat naar van dat vochtprobleem, lijkt me idd toch dat dat aan de ventilator ligt.
Toevallig had ik gister ook dat mijn verwarming alleen lauwe lucht blies... Nu wordt hij gelukkig alweer iets warmer. Hebben meer mensen hier last van (gehad)?
Hoe hoger de temperatuur, hoe meer energie het ding verbruikt. Zal dus denk ik wel degelijk schelen hoe hoog je hem aan hebt staan. Dat geldt ook voor het gebruik van warm water. Met warm water bedoelen ze het water op de hoogste temperatuur die je kunt verkrijgen. Water dat minder warm is, maar nog steeds warm, is daarom vermengd met koud water.quote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Heb ik vaak last van in blok E. Ben benieuwd wat voor gevolgen dat heeft voor de energierekening, want volgens mij kijken ze puur naar de hoeveelheid die je blaast en niet naar de temperatuur van de lucht die uit je blaasunit komt.
waarom heet de meter die eraan hangt dan een warmte meter?quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Die luchtbak kun je niet instellen op een temperatuur. Die spuwt soms warme lucht, soms koude lucht. Ik denk dat je betaalt voor de hoeveelheid lucht, waarbij geen rekening wordt gehouden met de temperatuur van die lucht.
De temperatuur die je instelt op je termostaat bepaalt puur wanneer die luchtbak aan- en uitspringt.
Dat suggereert dat er altijd warme lucht uit je luchtbak komt, wanneer ze de 'winterstand' in hebben geschakeld. Ik vraag me af of dat ding er rekening mee houdt of er ook daadwerkelijk warme lucht uit komt.quote:Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef loecje het volgende:
[..]
waarom heet de meter die eraan hangt dan een warmte meter?
vraag het aan de meteropnemer. die zou het toch moeten weten lijkt mij.quote:Op maandag 28 november 2011 00:45 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Dat suggereert dat er altijd warme lucht uit je luchtbak komt, wanneer ze de 'winterstand' in hebben geschakeld. Ik vraag me af of dat ding er rekening mee houdt of er ook daadwerkelijk warme lucht uit komt.
Als ik mij niet vergis woont iemand van dit topic in zo'n Damsterdiep container!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:46 schreef Jessy_A het volgende:
Iemand ervaring met containers aan 't Damsterdiep?
Dan kan je nog wel heel lang wachten, denk ik. Volgens mij reageren er gemiddeld zo'n 150 mensen op 1 studio. Degene met de meeste punten krijgt de studio.. En je krijgt maar 1 punt per maand, dus dat schiet niet erg op.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:13 schreef janaotj het volgende:
Als ik mij nu inschrijf, hoeveel kans heb ik daar dan op? En binnen hoeveel tijd?
Ik zit nu op een kamer van 17m met eigen keuken. En eerst was het inderdaad een kamertje van 10m op een zolder.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:58 schreef loecje het volgende:
meeste mensen beginnen eerst met een bezemkast, vervolgens een normaal kamertje en later pas een ruime kamer/studio.
maak jezelf niet de illusie dat je direct een mooie kamer/studie kan vinden.
Haha, ik had maar 1,1 punt! Van een kamer van 13m2 met 3 huisgenoten naar m'n studiootje! Moet wel zeggen dat ik een echt huis wel mis: met inbouw kasten en houten deuren en zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:20 schreef Fhaan het volgende:
van niks naar een containertje, zonder maar 1 punt ervoor te hebben gehadbeter gezegt, ik had niet eens een woningnet account!
Ik had 22 punten maar was ook een beetje traag. Woon er pas sinds jullie en in blok E. En ik mis ook wel het huis-aspect. Ik probeer het een beetje te verbloemen met veel posters en andere dingen, maar een echt "huis" krijg je niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, ik had maar 1,1 punt! Van een kamer van 13m2 met 3 huisgenoten naar m'n studiootje! Moet wel zeggen dat ik een echt huis wel mis: met inbouw kasten en houten deuren en zo.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef toenie het volgende:
Als je bij loecje binnenkomt dan heb je wel meer een huiselijk gevoel dan in veel andere kamers
Woon nu nog thuis en wil daar graag weg, kan ook niet echt een andere optie vinden... (vriendin studeert nog niet dus geen inkomen) dus kan niet echt duurder gaan wonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Er mag maar 1 persoon ingeschreven staan, maar ik weet dat er wel mensen samenwonen.(Dus altijd standaard slaapt) Of het gecontroleerd wordt weet ik niet.
Weet niet of je erover nadenkt om er in samen te wonen maar dat zou ik je wel afraden. Het is niet echt bepaald erg groot
Alleen wonen in een studio container is prima hoor! Echt super chill, veel ruimte en alles voor jezelf. Maar samen wonen is gewoon krap, het is dus gewoon 1 ruimte.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:29 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Woon nu nog thuis en wil daar graag weg, kan ook niet echt een andere optie vinden... (vriendin studeert nog niet dus geen inkomen) dus kan niet echt duurder gaan wonen
Klopt, ik heb er gisteren gekeken. Ik denk echter dat ik niet veel beter ga krijgen in mijn budget.. Kan altijd over een jaar nog ergens anders heen als we allebei een inkomen hebben.. Op dit moment wil ik gewoon graag het huis uit. Mijn vriendin woont ook nog half thuis dus die kan altijd daar nog heen om voor mij te vluchtenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Alleen wonen in een studio container is prima hoor! Echt super chill, veel ruimte en alles voor jezelf. Maar samen wonen is gewoon krap, het is dus gewoon 1 ruimte.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:34 schreef janaotj het volgende:
Is er ook een afbeelding met de precieze afmetingen? Ik wil eens even kijken of ik erin kwijt kan wat ik wil hebben. Dan ga ik eens even kijken of ik echt wil reageren op zo'n studio nadat mijn huidige huurcontract afloopt.
De plek onder het aanrecht voor je koelkast is 93 cm hoog, in de badkamer voor de wasmachine is net iets meer, 94 cm.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:34 schreef sander91 het volgende:
Hey, ik heb even een vraagje aan bewoners van blok C,
Ik weet zeker dat de studio die ik heb bezichtigd aan de rechter kant zit, maar volgens dit pdf'je zit het aan de linker kant
http://www.nijestee.nl/up(...)an%20Huisnummers.pdf
Dus zit mijn goudvisgeheugen me te bedriegen of kloppen deze huisnummers inderdaad niet?
En weet iemand wat de max hoogte voor de koelkast en wasmachine is? ik heb een pdf met alle afmetingen maar er staan geen hoogte afmetingen bij -.-
Oh en ik heb een 100mbit/sec glasvezelabonnement aangevraagd en hoewel ik best wel veel download is dat misschien lichtelijk overdreven (aangezien ik een 10mbit/sec verbinding gewend ben waar meestal 3 of meer personen gebruik van maken) dus als er mensen zijn die samen willen doen met internet hoor ik het wel
Yep! Ja, die 3,5 meter is het woongedeelte zeg maar, niet bij de keuken en badkamer, dat is ongeveer 1,4 meter.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:55 schreef janaotj het volgende:
[..]
Dankjewel! Dus als ik het goed begrijp is de studio ongeveer 8 bij 3,5 meter?
Dankjewel! Ik ga eens even lekker puzzelen met maten van meubels =)quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Yep! Ja, die 3,5 meter is het woongedeelte zeg maar, niet bij de keuken en badkamer, dat is ongeveer 1,4 meter.
Succes! Overigens, weet niet of je al bekend met floorplanner.com maar daar kan je makkelijk alles invoeren zeg maar!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:59 schreef janaotj het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik ga eens even lekker puzzelen met maten van meubels =)
Oh crap had ik nou die hele reactie in een pb gezet? hm, beter opletten, verkeerde knopjes.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:52 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
De plek onder het aanrecht voor je koelkast is 93 cm hoog, in de badkamer voor de wasmachine is net iets meer, 94 cm.
Heb je dus al geaccepteerd? Dan kan ik je eventueel wel even toevoegen op de Facebook pagina if you like.
In principe niet. Neemt niet weg dat je over het algemeen wel een signaal hebt, maar dat Ziggo dat naar verloop van tijd blokkeert.quote:Op zondag 3 februari 2013 09:33 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik heb bijna genoeg punten om een studio te gaan huren. Nu ben ik een overzichtje aan het maken van de kosten en vroeg ik me af of het noodzakelijk is om een tv kabel abonnement af te sluiten? Als ik dit niet afsluit, heb ik dan ook nog ontvangst?
Hij heeft liever dat je als de 1e persoon voor bezichtiging komt dat je naakt en schreeuwend die container uit komt rennen. Alles om zijn kansen te vergroten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:08 schreef ErkendFokker het volgende:
ja ik woon er (nog), wil je nog dingen weten
Hoe gehorig is het er? En wat is de huurprijs incl? Op woningnet staat slechts de huurprijs exclusief en dat je een contract afsluit met een bedrijf.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:08 schreef ErkendFokker het volgende:
ja ik woon er (nog), wil je nog dingen weten
Hee Henrys! Zit je al op de Facebookgroep van Studio's Vrydemalaan? Misschien zijn er meer buren die last hebben van muziekoverlast rond jouw plek in het blok.quote:Op vrijdag 10 april 2015 00:58 schreef Henrys het volgende:
Woon er nu 2 maanden en vind de locatie echt ideaal maar soms hoor ik op de raarste tijden muziek en heb ik geen idee waar het vandaan komt tenzij het mijn directe buren zijn. Moet zeggen dat het ook erg snel warm wordt zelfs met 2 ramen open
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |