abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103826169
Ik weet niet meer hoe dat gerekend wordt. Volgens mij werd het niet gerekend als echt inkomen. Ik wou alleen zeggen dat ik wel recht heb op kwijtschelding, maar misschien wel ongeveer op hetzelfde bedrag als jij uitkom zonder dat ik een aanvullende beurs heb.

Het is wel echt weer een klus om dat hele aanvraagformulier door te worstelen. Je moet heel veel kopieren en opzoeken en blablabla. Maar het zal wel eenvoudiger zijn zonder huisgenoten die ik toen had.

Denk dat ik weer een aanslag krijg rond februari/maart.
pi_103826203
ik heb de brief nog niet. ze willen mn geld niet :P
pi_103826232
Hebben jullie nooit aanslagen gekregen in vorige studentenhuizen?
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:14:41 #104
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_103826317
zelfs in eerdere kraakhuisjes waar ik zat moest ik dit betalen, niet echt een verrassing.

^&...morgen komt lijbrandt als het goed is eindelijk internet aansluiten, ben benieuwt! heb ik buiten werk om ook internet eindelijk :)
pi_103826413
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef AnneGB het volgende:
ja en nee... ik kreeg daar de aanslagen van mijn hospita op mijn naam (foutje van de gemeente)
daar kon ik alleen geen kwijtschelding vragen omdat inkomsten van mn hospita ook mee werden geteld.
maargoed die rekeningen schoof ik door naar mn hospita
pi_103826620
Lijbrandtinternet is fijn! :) En de tv ook.
Als mijn buren en ik naar dezelfde zender kijken (altijd leuk als je dat kan horen) dan is Lijbrandt altijd een paar seconden eerder dan Ziggo. :P
pi_103826708
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef AnneGB het volgende:
Volgens mij ging dat gewoon naar de huisbaas, heb ik iig niet voor hoeven te betalen!
Had het formulier idd bekeken, veel werk maar misschien is het wel de moeite waard :)
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
  dinsdag 1 november 2011 @ 12:50:15 #108
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_103827393
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef AnneGB het volgende:
Lijbrandtinternet is fijn! :) En de tv ook.
Als mijn buren en ik naar dezelfde zender kijken (altijd leuk als je dat kan horen) dan is Lijbrandt altijd een paar seconden eerder dan Ziggo. :P
tot nu toe maken ze een slechte indruk, wacht al sinds 7 juli op mn internet. niet bepaalt snelle jongens
pi_103827990
Ik heb ook redelijk lang gewacht ja. Maar als het er een keer zit, zit het er ook.
  dinsdag 1 november 2011 @ 13:14:44 #110
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_103828113
Dat is te hopen, ik vind 4 maand vrij lomp.
pi_104009491
In blok E (fietsenstalling) is een zwart met witte kat aan het miauwen.
(voor degene die hem/haar zoekt)
pi_104010113
probeer eens bij blok a, ik weet niet welk nr maar BG, 1na laatste of laatste studio aan de rechter kant.
pi_104118873
Bij blok E staat al de hele dag een deurbel te loeien. -O-
pi_104125908
Gezellig. In Blok D zijn nog steeds de tegels niet teruggeplaatst in het fietsenhok. Lijkt net of ze dat zijn vergeten. Moeten we daar weer achteraan?

Merken jullie trouwens veel van de 'opzichter'? Ik heb het idee dat iedereen maar gewoon z'n gang kan gaan wat rotzooi betreft.
  Moderator dinsdag 8 november 2011 @ 16:48:38 #115
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_104126004
Gedoe over kwijtschelding: in het verleden (3 jaar geleden) was het zo dat stufi in principe buiten beschouwing wordt gelaten. Derhalve: te allen tijde wel inleveren, die kwijtschelding!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_104130215
ik heb nog steeds geen brief gehad. meer mensen?
pi_104132783
Je mag die van mij wel hebben *)
De acceptgiro's zijn nog in mint condition
pi_104133117
ik had een mail gestuurd naar de afdeling belasting van de gemeente, met de vraag waarom ik nu moest betalen aangezien ik 1 januari ook al betaald had (nouja mn huisgenoot) op mn vorige adres en dat was ook in groningen..kreeg ik een brief dat het hele bedrag was kwijt gescholden!!!
Dus allemaal even mailen ;)
pi_104146039
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef AnneGB het volgende:
Gezellig. In Blok D zijn nog steeds de tegels niet teruggeplaatst in het fietsenhok. Lijkt net of ze dat zijn vergeten. Moeten we daar weer achteraan?

Merken jullie trouwens veel van de 'opzichter'? Ik heb het idee dat iedereen maar gewoon z'n gang kan gaan wat rotzooi betreft.
Ik ben hem gister toevallig tegen gekomen, en had hem direct maar ff gezegd dat het al een hele tijd een zandbak was. Hij had verteld dat hij het al eerder gemeld had en dat er bij hem ook al een aantal klachten waren binnengekomen (oa van mij :P). Schijnt dat het echt via de uitvoerder moet oid. Hij vertelde ook dat hij vorige week ziek was.
:: Toenie ::
pi_104150705
let maar eens op dat afval dat naast de deur staat, dat staat maandags voor de deur. staat het de week erop nogsteeds krijg je een briefje op de deur. dus ik heb het idee dat hij maandags zn ronde doet.
pi_104202091
Denken jullie dat dat voorzetwandje wat gaat helpen? Jammer dat dat deel van de badkamer niet wordt meegenomen. Die badkamerdeur is niet geluidsdicht ofzo. :{
pi_104202571
ik denk dat het wel gaat helpen voor het lawaai in het woongedeelte.
maar voor het lawaai vanaf de gang (waar ik meer last van heb) zal het geen effect hebben. helaas.
pi_104202614
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef loecje het volgende:
ik heb nog steeds geen brief gehad. meer mensen?
omdat het bij mijn vorige huis de gemeente-rekening op mijn naam stond heb ik al betaald voor dit jaar, dus nu geen rekening.
pi_104210347
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef AnneGB het volgende:
Denken jullie dat dat voorzetwandje wat gaat helpen? Jammer dat dat deel van de badkamer niet wordt meegenomen. Die badkamerdeur is niet geluidsdicht ofzo. :{
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef loecje het volgende:
ik denk dat het wel gaat helpen voor het lawaai in het woongedeelte.
maar voor het lawaai vanaf de gang (waar ik meer last van heb) zal het geen effect hebben. helaas.
Ik heb juist last van mijn boven buurman als hij loopt(en hij loopt nogal eens heen en weer in zijn kamer). Maar daar wordt blijkbaar niks aan gedaan. Vind het eerlijk gezegd wel dat ze zich er makkelijk vanaf maken met één muurtje..
pi_104210394
"tis een begin, blijven doorklagen en uiteindelijk hebben we zoveel wandjes dat we nauwelijks meer ruimte hebben :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')