ja en nee... ik kreeg daar de aanslagen van mijn hospita op mijn naam (foutje van de gemeente)quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef AnneGB het volgende:
Hebben jullie nooit aanslagen gekregen in vorige studentenhuizen?
Volgens mij ging dat gewoon naar de huisbaas, heb ik iig niet voor hoeven te betalen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:12 schreef AnneGB het volgende:
Hebben jullie nooit aanslagen gekregen in vorige studentenhuizen?
tot nu toe maken ze een slechte indruk, wacht al sinds 7 juli op mn internet. niet bepaalt snelle jongensquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:24 schreef AnneGB het volgende:
Lijbrandtinternet is fijn!En de tv ook.
Als mijn buren en ik naar dezelfde zender kijken (altijd leuk als je dat kan horen) dan is Lijbrandt altijd een paar seconden eerder dan Ziggo.
Ik ben hem gister toevallig tegen gekomen, en had hem direct maar ff gezegd dat het al een hele tijd een zandbak was. Hij had verteld dat hij het al eerder gemeld had en dat er bij hem ook al een aantal klachten waren binnengekomen (oa van mijquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:46 schreef AnneGB het volgende:
Gezellig. In Blok D zijn nog steeds de tegels niet teruggeplaatst in het fietsenhok. Lijkt net of ze dat zijn vergeten. Moeten we daar weer achteraan?
Merken jullie trouwens veel van de 'opzichter'? Ik heb het idee dat iedereen maar gewoon z'n gang kan gaan wat rotzooi betreft.
omdat het bij mijn vorige huis de gemeente-rekening op mijn naam stond heb ik al betaald voor dit jaar, dus nu geen rekening.quote:Op dinsdag 8 november 2011 18:33 schreef loecje het volgende:
ik heb nog steeds geen brief gehad. meer mensen?
quote:Op donderdag 10 november 2011 14:39 schreef AnneGB het volgende:
Denken jullie dat dat voorzetwandje wat gaat helpen? Jammer dat dat deel van de badkamer niet wordt meegenomen. Die badkamerdeur is niet geluidsdicht ofzo.![]()
Ik heb juist last van mijn boven buurman als hij loopt(en hij loopt nogal eens heen en weer in zijn kamer). Maar daar wordt blijkbaar niks aan gedaan. Vind het eerlijk gezegd wel dat ze zich er makkelijk vanaf maken met één muurtje..quote:Op donderdag 10 november 2011 14:53 schreef loecje het volgende:
ik denk dat het wel gaat helpen voor het lawaai in het woongedeelte.
maar voor het lawaai vanaf de gang (waar ik meer last van heb) zal het geen effect hebben. helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |