Dan kan je nog wel heel lang wachten, denk ik. Volgens mij reageren er gemiddeld zo'n 150 mensen op 1 studio. Degene met de meeste punten krijgt de studio.. En je krijgt maar 1 punt per maand, dus dat schiet niet erg op.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:13 schreef janaotj het volgende:
Als ik mij nu inschrijf, hoeveel kans heb ik daar dan op? En binnen hoeveel tijd?
Ik zit nu op een kamer van 17m met eigen keuken. En eerst was het inderdaad een kamertje van 10m op een zolder.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:58 schreef loecje het volgende:
meeste mensen beginnen eerst met een bezemkast, vervolgens een normaal kamertje en later pas een ruime kamer/studio.
maak jezelf niet de illusie dat je direct een mooie kamer/studie kan vinden.
Haha, ik had maar 1,1 punt! Van een kamer van 13m2 met 3 huisgenoten naar m'n studiootje! Moet wel zeggen dat ik een echt huis wel mis: met inbouw kasten en houten deuren en zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:20 schreef Fhaan het volgende:
van niks naar een containertje, zonder maar 1 punt ervoor te hebben gehadbeter gezegt, ik had niet eens een woningnet account!
Ik had 22 punten maar was ook een beetje traag. Woon er pas sinds jullie en in blok E. En ik mis ook wel het huis-aspect. Ik probeer het een beetje te verbloemen met veel posters en andere dingen, maar een echt "huis" krijg je niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, ik had maar 1,1 punt! Van een kamer van 13m2 met 3 huisgenoten naar m'n studiootje! Moet wel zeggen dat ik een echt huis wel mis: met inbouw kasten en houten deuren en zo.
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef toenie het volgende:
Als je bij loecje binnenkomt dan heb je wel meer een huiselijk gevoel dan in veel andere kamers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |