Ben je er ook wel eens letterlijk ziek van?quote:Op donderdag 24 november 2011 10:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet, jullie hebben denk ik een ander luchtsysteem want hier moet ik de ventilatoren (gewoon van die ventilatoren in de wand) met de hand aldoor aanzetten. Heb er eentje in de woonkamer en eentje in de badkamer.
Ik heb ook foto's gemaakt van alle schimmel (bewijs! haha). Ze lieten nog iemand langskomen en die zei ook dat alles gewoon werkt en dat ik de schimmel moest verwijderen met iets van alcohol [spiritus] en als het dan na 2 week oid weer terugkomt moet ik weer naar Nijestee en laten ze iemand er naar kijken. Ben dus nu druk bezig met alcohol haha.
Ik baal wel want ik kan dat ene paar schoenen gewoon weggooien en al mijn andere paar beginnen er ook gewoon aan te gaan nu.
Geen idee eigenlijk, zal ik eens nakijken.quote:Op donderdag 24 november 2011 10:51 schreef loecje het volgende:
kan je het niet bij je verzekering ofzo declareren als vocht/waterschade?
lijkt me geen gezonde omgeving om te wonen
Hoe bevalt de extra muur? Zijn ze lang bezig geweest met het erin zetten van de muur?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Janett het volgende:
Ik heb een mailtje van Nijestee/van der Wiel gehad wat betreft die extra wand. Vorige keer hebben ze ze bij mij en twee van mij buren die geluidsmeting gedaan dus nu willen ze die wand graag eerst bij ons plaatsen.
Ze komen as vrijdag!
Heb ik vaak last van in blok E. Ben benieuwd wat voor gevolgen dat heeft voor de energierekening, want volgens mij kijken ze puur naar de hoeveelheid die je blaast en niet naar de temperatuur van de lucht die uit je blaasunit komt.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:23 schreef vrydemalaan het volgende:
Wat naar van dat vochtprobleem, lijkt me idd toch dat dat aan de ventilator ligt.
Toevallig had ik gister ook dat mijn verwarming alleen lauwe lucht blies... Nu wordt hij gelukkig alweer iets warmer. Hebben meer mensen hier last van (gehad)?
Hoe hoger de temperatuur, hoe meer energie het ding verbruikt. Zal dus denk ik wel degelijk schelen hoe hoog je hem aan hebt staan. Dat geldt ook voor het gebruik van warm water. Met warm water bedoelen ze het water op de hoogste temperatuur die je kunt verkrijgen. Water dat minder warm is, maar nog steeds warm, is daarom vermengd met koud water.quote:Op zondag 27 november 2011 14:13 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Heb ik vaak last van in blok E. Ben benieuwd wat voor gevolgen dat heeft voor de energierekening, want volgens mij kijken ze puur naar de hoeveelheid die je blaast en niet naar de temperatuur van de lucht die uit je blaasunit komt.
waarom heet de meter die eraan hangt dan een warmte meter?quote:Op zondag 27 november 2011 17:19 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
Die luchtbak kun je niet instellen op een temperatuur. Die spuwt soms warme lucht, soms koude lucht. Ik denk dat je betaalt voor de hoeveelheid lucht, waarbij geen rekening wordt gehouden met de temperatuur van die lucht.
De temperatuur die je instelt op je termostaat bepaalt puur wanneer die luchtbak aan- en uitspringt.
Dat suggereert dat er altijd warme lucht uit je luchtbak komt, wanneer ze de 'winterstand' in hebben geschakeld. Ik vraag me af of dat ding er rekening mee houdt of er ook daadwerkelijk warme lucht uit komt.quote:Op zondag 27 november 2011 17:30 schreef loecje het volgende:
[..]
waarom heet de meter die eraan hangt dan een warmte meter?
vraag het aan de meteropnemer. die zou het toch moeten weten lijkt mij.quote:Op maandag 28 november 2011 00:45 schreef Mr.Blonde89 het volgende:
[..]
Dat suggereert dat er altijd warme lucht uit je luchtbak komt, wanneer ze de 'winterstand' in hebben geschakeld. Ik vraag me af of dat ding er rekening mee houdt of er ook daadwerkelijk warme lucht uit komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |