abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104477128
Beter dan verwacht. We konden allebei ons zegje rustig doen en hebben wat afspraken gemaakt. We zijn toch allebei wel redelijke mensen. Dat scheelt.
pi_104479799
Hebben jullie trouwens ook last van druppen water bij de deurposten binnen en bij het raamkozijn na het douchen? Soms liggen er gewoon plasjes water in de kamer.
pi_104481874
Nee, geen last van.
:: Toenie ::
pi_104482139
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef AnneGB het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van druppen water bij de deurposten binnen en bij het raamkozijn na het douchen? Soms liggen er gewoon plasjes water in de kamer.
Heb ik ook inderdaad.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_104520241
Dan maar het raam open tijdens het douchen... lekker nog kouder :D
pi_104520489
hoelang sta je wel niet onder de douche dat de waterdampen helemaal bij het raam komen?
pi_104532691
Jullie zijn gewoon heet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104532886
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef AnneGB het volgende:
Dan maar het raam open tijdens het douchen... lekker nog kouder :D
O dat las ik niet goed, ik heb daar geen last van na het douchen, maar gewoon als ik wakker word :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_104556921
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 18:02 schreef loecje het volgende:
hoelang sta je wel niet onder de douche dat de waterdampen helemaal bij het raam komen?
10 minuten?
pi_104557062
dan heb ik nog nergens last van. ja de glazen deur is beslagen en de spiegel. maar verder komt het niet
pi_104672020
quote:
Dat heb ik inderdaad ook, heel vervelend.
pi_104672070
Ik heb een mailtje van Nijestee/van der Wiel gehad wat betreft die extra wand. Vorige keer hebben ze ze bij mij en twee van mij buren die geluidsmeting gedaan dus nu willen ze die wand graag eerst bij ons plaatsen.

Ze komen as vrijdag!
pi_104672699
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Janett het volgende:
Ik heb een mailtje van Nijestee/van der Wiel gehad wat betreft die extra wand. Vorige keer hebben ze ze bij mij en twee van mij buren die geluidsmeting gedaan dus nu willen ze die wand graag eerst bij ons plaatsen.

Ze komen as vrijdag!
quote:

Ze komen as vrijdag!
Oeh, spannend! Ik ben echt benieuwd! :)
pi_104712838
quote:

Ze komen as vrijdag!
Ik ben heel benieuwd of dat wat gaat helpen. We horen het graag zodra je de wand hebt! Hoor je jouw buren nu over het algemeen veel?
pi_104724475
De buurvrouw rechts van me wel. Die komt over het algemeen na 11'en thuis en gaat dan nog the voice of Turkey of waar ze ook vandaan komt kijken. En vrij luid praten ed.

Kan niet wachten ;)
pi_104725783
quote:
Hmm, werkt je ventilatiesysteem dan wel goed? Bij mij springt dat echt supersnel aan namelijk. Alleen al als ik heel even in de badkamer ben, begint het al te blazen. Soms zelfs als ik niet eens in de badkamer ben, begint het spontaan.... Maar last van plasjes water in mijn kamer heb ik nooit last van eigenlijk.

Ik kan ook niet wachten op die isolatiemuur. Naast mij heeft iemand soms echt heel vreemde muziek aan. Niet dat ik er veel/vaak last van heb, maar ik vind het wel een beetje storend. het is rap achtige muziek, waarin af en toe geschreeuwd wordt. In het begin dacht ik dat ze zelf ruzie aan het maken was ofzo.
pi_104726340
zo spontaan begint die ventilator niet te blazen hoor. er zit een vochtmeter in.

als ik last heb van de buren is het meestal de bass die doordreunt. dat gaat zo'n muurtje niet tegenhouden. een enkele keer hoor ik savonds laat nog stemmen(feestje) bij de buurman maar zolang dat bij een enkele keer is, en ik er niet vroeg uit moet, kan ik daar ook wel mee leven. ik heb echt meer last van mensen op de gang. keihard stampen, schreeuwen, met deuren gooien enz.
pi_104732997
Ik ben ook superbenieuwd.. Hopelijk werkt het!
Ik hoor eigenlijk nooit een ventilator in de badkamer, ti's ook altijd heel erg beslagen daar. En nu komt er alleen maar lauwe lucht uit m'n verwarmingsding :( wordt zo niet echt warm op mn kamer..nog meer mensen die daar nu last van hebben?
pi_104734469
steek eens iets door je ventilator na het douche. dan zie je vanzelf of het ding aanstaat of niet.
het zou wel die beslagen ramen verklaren.
pi_104735742
Mijne springt ook heel snel aan, niet perse wanneer ik de douche aan heb staan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 november 2011 @ 21:24:31 #171
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_104736945
Ik woon in een container aan 't Damsterdiep en heb ook erg last van vocht (druppels doorpost, beslagen ramen) etc.
Ben al langs Nijestee geweest want mijn schoenen zaten onder de schimmel. Net als hoeken in de woonkamer en douche. Supervies.

Alle ventilators werken gewoon maar als ik 's ochtends wakker wordt is het zo vochtig dat mijn kleding klam is, mijn deurpost nat en als ik uitadem zìe ik mijn adem. Dus hier is hetzelfde probleem.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_104738118
Daar had ik het toevallig laatst over met andere bewoners: het schijnt alleen of vooral voor te komen bij studio's aan de de Zuid/Oost-kant.
pi_104739321
Vreemd dat het veel aan die kant voorkomt eigenlijk... Maar echt klamme kleding enzo is wel gewoon heel vervelend.

Ik snap trouwens dat er een vochtmeter in het ding zit. Het reageert zelfs niet alleen op vocht, maar ook op CO2 (dus uitademing merkt ie ook op). Ik bedoel vooral te zeggen dat mijne dus heel gevoelig afgesteld is, want anders zou het niet zo snel aanspringen, lijkt mij. En misschien dat dat dan dus het verschil is met die andere mensen.
pi_104739911
zo vochtig dat alles klam is heb ik hier nog nooit gehad.
ik merk wel dat de binnenkant van het raam sochtends beslagen is als de luiken dicht zitten. met luiken open geen probleem.
pi_104750600
Mijn luchtsysteem springt ook heel snel aan. Ik doe nu gewoon tijdens het douchen altijd een raam open, dat scheelt al heel veel. Misschien moet ik dan inderdaad die luiken 's nachts ook maar open doen, heb ze bijna altijd dicht.
Klamme kleding heb ik gelukkig geen last van, maar ik merk wel dat mijn was die moet drogen er langer over doet dan in mijn vorige huis.
Het kan wel kloppen dat je huis niet goed verwarmd wordt als de lucht heel vochtig is. Droge lucht wordt veel makkelijker verwarmd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')