Heb ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef AnneGB het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van druppen water bij de deurposten binnen en bij het raamkozijn na het douchen? Soms liggen er gewoon plasjes water in de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:: Toenie ::
O dat las ik niet goed, ik heb daar geen last van na het douchen, maar gewoon als ik wakker wordquote:Op vrijdag 18 november 2011 17:54 schreef AnneGB het volgende:
Dan maar het raam open tijdens het douchen... lekker nog kouder
10 minuten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:02 schreef loecje het volgende:
hoelang sta je wel niet onder de douche dat de waterdampen helemaal bij het raam komen?
Dat heb ik inderdaad ook, heel vervelend.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef AnneGB het volgende:
Hebben jullie trouwens ook last van druppen water bij de deurposten binnen en bij het raamkozijn na het douchen? Soms liggen er gewoon plasjes water in de kamer.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Janett het volgende:
Ik heb een mailtje van Nijestee/van der Wiel gehad wat betreft die extra wand. Vorige keer hebben ze ze bij mij en twee van mij buren die geluidsmeting gedaan dus nu willen ze die wand graag eerst bij ons plaatsen.
Ze komen as vrijdag!
Oeh, spannend! Ik ben echt benieuwd!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Janett het volgende:
Ik heb een mailtje van Nijestee/van der Wiel gehad wat betreft die extra wand. Vorige keer hebben ze ze bij mij en twee van mij buren die geluidsmeting gedaan dus nu willen ze die wand graag eerst bij ons plaatsen.
Ze komen as vrijdag!
Ik ben heel benieuwd of dat wat gaat helpen. We horen het graag zodra je de wand hebt! Hoor je jouw buren nu over het algemeen veel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef Janett het volgende:
Ze komen as vrijdag!
Hmm, werkt je ventilatiesysteem dan wel goed? Bij mij springt dat echt supersnel aan namelijk. Alleen al als ik heel even in de badkamer ben, begint het al te blazen. Soms zelfs als ik niet eens in de badkamer ben, begint het spontaan.... Maar last van plasjes water in mijn kamer heb ik nooit last van eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:48 schreef AnneGB het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |