abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107396396
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 22:20 schreef Fhaan het volgende:
van niks naar een containertje, zonder maar 1 punt ervoor te hebben gehad ;) beter gezegt, ik had niet eens een woningnet account! (8>
Haha, ik had maar 1,1 punt! Van een kamer van 13m2 met 3 huisgenoten naar m'n studiootje! Moet wel zeggen dat ik een echt huis wel mis: met inbouw kasten en houten deuren en zo.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_107402379
quote:
10s.gif Op maandag 30 januari 2012 12:13 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Haha, ik had maar 1,1 punt! Van een kamer van 13m2 met 3 huisgenoten naar m'n studiootje! Moet wel zeggen dat ik een echt huis wel mis: met inbouw kasten en houten deuren en zo.
Ik had 22 punten maar was ook een beetje traag. Woon er pas sinds jullie en in blok E. En ik mis ook wel het huis-aspect. Ik probeer het een beetje te verbloemen met veel posters en andere dingen, maar een echt "huis" krijg je niet.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_107404111
de witte muren maken het nog wat minder huiselijk. maar verder vind ik het hier vrij huiselijk.
ligt ook maar net aan je inrichting denk ik.
pi_107414752
Als je bij loecje binnenkomt dan heb je wel meer een huiselijk gevoel dan in veel andere kamers :P
:: Toenie ::
pi_107415939
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:31 schreef toenie het volgende:
Als je bij loecje binnenkomt dan heb je wel meer een huiselijk gevoel dan in veel andere kamers :P
:@ O+
pi_107431235
Mijn kamer is ook erg huiselijk en ben ook zeer blij ermee. Maar toch, een echt huis met een centrale verwarming <3
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_107435153
Mijn kamer is vooral een teringbende. (Tentamens!)
  maandag 6 februari 2012 @ 23:02:26 #248
164283 Luco
Buongiorno!
pi_107697552
Bedankt voor het schoonvegen van het ijs O+!
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:26:49 #249
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_118059850
Ik heb dus 32 punten, zal ik zo'n ding accepteren op bodenterrein? Kan eigenlijk niks anders vinden met mijn puntenaantal...

En wat voor regels zijn er? Hoorde dat je bijv geen logés mag hebben? En hoeveel personen mogen er ingeschreven staan?
pi_118063222
Er mag maar 1 persoon ingeschreven staan, maar ik weet dat er wel mensen samenwonen.(Dus altijd standaard slaapt) Of het gecontroleerd wordt weet ik niet.

Weet niet of je erover nadenkt om er in samen te wonen maar dat zou ik je wel afraden. Het is niet echt bepaald erg groot
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:29:20 #251
309342 ErkendFokker
pi_118063934
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Er mag maar 1 persoon ingeschreven staan, maar ik weet dat er wel mensen samenwonen.(Dus altijd standaard slaapt) Of het gecontroleerd wordt weet ik niet.

Weet niet of je erover nadenkt om er in samen te wonen maar dat zou ik je wel afraden. Het is niet echt bepaald erg groot
Woon nu nog thuis en wil daar graag weg, kan ook niet echt een andere optie vinden... (vriendin studeert nog niet dus geen inkomen) dus kan niet echt duurder gaan wonen
pi_118065954
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:29 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Woon nu nog thuis en wil daar graag weg, kan ook niet echt een andere optie vinden... (vriendin studeert nog niet dus geen inkomen) dus kan niet echt duurder gaan wonen
Alleen wonen in een studio container is prima hoor! Echt super chill, veel ruimte en alles voor jezelf. Maar samen wonen is gewoon krap, het is dus gewoon 1 ruimte.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:12:11 #253
309342 ErkendFokker
pi_118072508
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 00:13 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Alleen wonen in een studio container is prima hoor! Echt super chill, veel ruimte en alles voor jezelf. Maar samen wonen is gewoon krap, het is dus gewoon 1 ruimte.
Klopt, ik heb er gisteren gekeken. Ik denk echter dat ik niet veel beter ga krijgen in mijn budget.. Kan altijd over een jaar nog ergens anders heen als we allebei een inkomen hebben.. Op dit moment wil ik gewoon graag het huis uit. Mijn vriendin woont ook nog half thuis dus die kan altijd daar nog heen om voor mij te vluchten O-)

Voor wat ik zie op kamernet en andere kamersites kan ik voor 500 euro ongeveer evenveel ruimte/minder ruimte krijgen en dan is het sanitair vaak ook nog lelijk en verrot en ziet het er minder mooi uit.

Ik denk dus dat ik het gewoon wel ga doen. Hoe zit het trouwens met ophangen van lampen enz? Ik hoorde dat ze aan het damsterdiep een balk aan het plafond hadden (of langs de muur) waar ze dingen aan mochten hangen. Is dat hier ook zo?
Zo nee, waarom hebben ze dan stopcontacten bij het plafond gemaakt? Dat vind ik nogal vreemd :p

Zitten jullie bij ziggo of op glasvezel trouwens? Ik denk dat ik gewoon ziggo zou nemen.
pi_118072968
Lampen ophangen is geen optie, aan het plafond kun je niks hangen. Wel heb je aan de zijkant van de muren inderdaad 2 houten balkjes waar je bijvoorbeeld schilderijen via kan ophangen. Ik heb dat met een schroefje en een vis draad bijvoorbeeld. De muur aan de kant van de keuken is magnetisch, dus daar kan je ook iets mee doen natuurlijk.

Ze zijn nu bezig bij iedereen een extra wand te plaatsen tegen geluidsoverlast. Die wand is niet magnetisch.

En ik heb glasvezel voor 50 euro per maand. Ik download veel en met de actie die ik had aan het begin betaal ik over 24 maanden net zoveel per maand als bij Ziggo (37,50 gemiddeld dan) dus toen wist ik het wel.

Er reageren hier niet zoveel mensen meer trouwens omdat we een Facebook pagina hebben voor alle leden van de containers. Dus mocht je het aannemen, voegen we je daar toe ;-)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:42:36 #255
309342 ErkendFokker
pi_118075179
Ik ga het wel gewoon accepteren dan denk ik, lampen verzin ik wel wat op dan. ziggo 60/6 is 52 euro, en dan kan ik ook meteen met mijn ci+ kaart digitaal tv kijken, moet je bij glasvezel niet tv kijken via een extra kastje?
pi_118075527
Ja glasvezel is extra kastje inderdaad.
pi_118238479
Hey, ik heb even een vraagje aan bewoners van blok C,
Ik weet zeker dat de studio die ik heb bezichtigd aan de rechter kant zit, maar volgens dit pdf'je zit het aan de linker kant

http://www.nijestee.nl/up(...)an%20Huisnummers.pdf

Dus zit mijn goudvisgeheugen me te bedriegen of kloppen deze huisnummers inderdaad niet?

En weet iemand wat de max hoogte voor de koelkast en wasmachine is? ik heb een pdf met alle afmetingen maar er staan geen hoogte afmetingen bij -.-

Oh en ik heb een 100mbit/sec glasvezelabonnement aangevraagd en hoewel ik best wel veel download is dat misschien lichtelijk overdreven (aangezien ik een 10mbit/sec verbinding gewend ben waar meestal 3 of meer personen gebruik van maken) dus als er mensen zijn die samen willen doen met internet hoor ik het wel ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door sander91 op 21-10-2012 14:01:42 ]
pi_118240402
De huisnummers kloppen wel, althans als je voor t gebouw staat is mijn huisnummer in c correct weer gegeven.

Wat betreft de koelkast en wasmachine is het gewoon de standaard maat voor een tafel model koelkast zeg maar :P
Ben nu in de bieb maar kijk vanavond wel even naar de precieze maten!
pi_118247038
Is er ook een afbeelding met de precieze afmetingen? Ik wil eens even kijken of ik erin kwijt kan wat ik wil hebben. Dan ga ik eens even kijken of ik echt wil reageren op zo'n studio nadat mijn huidige huurcontract afloopt.
pi_118247501
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:34 schreef janaotj het volgende:
Is er ook een afbeelding met de precieze afmetingen? Ik wil eens even kijken of ik erin kwijt kan wat ik wil hebben. Dan ga ik eens even kijken of ik echt wil reageren op zo'n studio nadat mijn huidige huurcontract afloopt.
pi_118247620
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:34 schreef sander91 het volgende:
Hey, ik heb even een vraagje aan bewoners van blok C,
Ik weet zeker dat de studio die ik heb bezichtigd aan de rechter kant zit, maar volgens dit pdf'je zit het aan de linker kant

http://www.nijestee.nl/up(...)an%20Huisnummers.pdf

Dus zit mijn goudvisgeheugen me te bedriegen of kloppen deze huisnummers inderdaad niet?

En weet iemand wat de max hoogte voor de koelkast en wasmachine is? ik heb een pdf met alle afmetingen maar er staan geen hoogte afmetingen bij -.-

Oh en ik heb een 100mbit/sec glasvezelabonnement aangevraagd en hoewel ik best wel veel download is dat misschien lichtelijk overdreven (aangezien ik een 10mbit/sec verbinding gewend ben waar meestal 3 of meer personen gebruik van maken) dus als er mensen zijn die samen willen doen met internet hoor ik het wel ;)
De plek onder het aanrecht voor je koelkast is 93 cm hoog, in de badkamer voor de wasmachine is net iets meer, 94 cm.

Heb je dus al geaccepteerd? Dan kan ik je eventueel wel even toevoegen op de Facebook pagina if you like.
pi_118247720
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:49 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dankjewel! Dus als ik het goed begrijp is de studio ongeveer 8 bij 3,5 meter?
pi_118247794
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:55 schreef janaotj het volgende:

[..]

Dankjewel! Dus als ik het goed begrijp is de studio ongeveer 8 bij 3,5 meter?
Yep! Ja, die 3,5 meter is het woongedeelte zeg maar, niet bij de keuken en badkamer, dat is ongeveer 1,4 meter.
pi_118247859
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Yep! Ja, die 3,5 meter is het woongedeelte zeg maar, niet bij de keuken en badkamer, dat is ongeveer 1,4 meter.
Dankjewel! Ik ga eens even lekker puzzelen met maten van meubels =)
pi_118247903
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:59 schreef janaotj het volgende:

[..]

Dankjewel! Ik ga eens even lekker puzzelen met maten van meubels =)
Succes! Overigens, weet niet of je al bekend met floorplanner.com maar daar kan je makkelijk alles invoeren zeg maar! :)
pi_118277155
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 17:52 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

De plek onder het aanrecht voor je koelkast is 93 cm hoog, in de badkamer voor de wasmachine is net iets meer, 94 cm.

Heb je dus al geaccepteerd? Dan kan ik je eventueel wel even toevoegen op de Facebook pagina if you like.
Oh crap had ik nou die hele reactie in een pb gezet? hm, beter opletten, verkeerde knopjes.

Maar je mag me dus wel even aan die fb toevoegen, ik krijg over 2 weken de sleutel, en thanks voor de afmetingen!

[ Bericht 19% gewijzigd door sander91 op 22-10-2012 14:35:30 ]
  dinsdag 6 november 2012 @ 11:24:39 #267
309342 ErkendFokker
pi_118882457
Ik krijg vrijdag de sleutel, zou je mij ook in de fb groep kunnen toevoegen?
pi_122409103
Ik heb bijna genoeg punten om een studio te gaan huren. Nu ben ik een overzichtje aan het maken van de kosten en vroeg ik me af of het noodzakelijk is om een tv kabel abonnement af te sluiten? Als ik dit niet afsluit, heb ik dan ook nog ontvangst?
pi_122409618
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:33 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik heb bijna genoeg punten om een studio te gaan huren. Nu ben ik een overzichtje aan het maken van de kosten en vroeg ik me af of het noodzakelijk is om een tv kabel abonnement af te sluiten? Als ik dit niet afsluit, heb ik dan ook nog ontvangst?
In principe niet. Neemt niet weg dat je over het algemeen wel een signaal hebt, maar dat Ziggo dat naar verloop van tijd blokkeert.
pi_122416680
ligt eraan wat je wilt.
wil je internet via ziggo moet je ook een ziggo-tv abbo afsluiten.
wil je internet via glasvezel dan is tv abbo via kabbel(ziggo) niet nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')