abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104211807
dan moet je bovenbuurman gewoon eens leren zn schoenen uit te doen.
pi_104220720
Ik heb geen brief gekregen.. Zag wel allemaal enveloppen bij anderen zitten enzo. Maar ze gaan er dus wat aan doen? Wanneer zijn ze van plan iets te gaan doen?
pi_104226939
Ik heb trouwens van mijn brief vandaag gekregen.

Wat er in het kort in de brief staat:
Ze hebben nog niet in een live omgeving getest, maar eerst in een demo-studio gekeken wat de beste manier is om de wand te monteren en welk materiaal deze wand moest zijn. Dat duurde langer dan ze dachten en er gaat nu getest worden met vier studio's om te kijken wat dit voor effect heeft.
Als dit goed uitpakt, dan zullen de studio's worden aangepakt. Over de voortgang krijgen we in december weer bericht.
:: Toenie ::
pi_104401597
Houden jullie het nog een beetje warm met de nachtvorst?
pi_104426092
Met een warm dekbed wel en de ramen niet open. Word mij eigenlijk al snel weer benauwd.
pi_104430989
Bij mij is het wel vrij koud nu steeds. Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe ik met de verwarming om moet gaan. Bijvoorbeeld, is het slim om het ´s nachts niet kouder dan een graad of 16 te laten worden? Of kan ik beter gewoon 's ochtends flink mijn verwarming aan te zetten. Als ik wakker wordt is het meestal een graad of 13 (heb een kleine thermometer in mijn kamer). Wat best wel koud is als je net uit bed komt!! Dit dilemma heb ik ook een beetje als ik een paar uur weg ga. Als ik dan de verwarming uitzet is het direct superkoud als ik terugkom (koelt zo snel af hier!) maar als ik het aan laat staan, verspil ik daar natuurlijk best wel veel energie mee.

Hoe doen jullie dit?
pi_104431747
ik doe hem uit als ik niet vergeet om dat te doen
het is hier best snel weer op temperatuur
pi_104432289
heb het ding zelden aan, alleen als ik het echt koud heb doe ik hem nog wel eens aan

[ Bericht 5% gewijzigd door Fhaan op 16-11-2011 12:53:23 ]
pi_104432656
Als ik even wegga, doe ik hem sowieso uit. Het is binnen een paar minuten warm als je weer terug bent. Het scheelt misschien ook wel als je tussen twee containers in woont of op een hoek zit? En heb je het raam open en/of het luchtrooster open?
pi_104433383
Ik heb het raam dicht, maar het luchtrooster open. Het verschilt per moment heel erg of ik het warm kan krijgen of niet. De plafondbak blaast namelijk soms warme en soms koele lucht. Ik hoop dat ze dat fixen voor het buiten écht koud wordt.
pi_104433644
Ik heb ook het raam dicht en het luchtrooster open. Maar het koelt gewoon heel snel af, als ik weg ben voor college (dus zeg 2,5 uur weg van m'n kamer) is het al snel 6 graden kouder geworden, en het duurt echt wel ongeveer een uur om dat weer op te warmen. Ik zit overigens wel gewoon tussen allemaal studio's in: middelste verdieping en niet op een hoek.
pi_104433862
hier ook luchtrooster open. koelt snachts af tot graad of 15.
ik zet de verwarming snachts uit. ik ben sochtends zo kort mogelijk uit bed en dan alweer weg. voor die tijd ga ik mn kamer niet opwarmen. zodra ik thuis ben zet ik de verwarming weer op 25, dan blijft het net 20 graden.

hier wel altijd warme lucht. maar ik merk wel als de hetelucht net aan gaat voel je eerst zo'n koude stroom lucht.
pi_104434684
Ik vind het heel erg meevallen. Heb het soms gewoon warm 's nachts. Misschien stoken mijn buren veel.
pi_104438883
Moet zeggen dat ik ook vond dat het snel afkoelde. Had hierover laatst een gesprekje met een man van Rendo die ik toevallig in het fietsenhok sprak. Hij vertelde dat de temperatuur wat nu wordt rondgepompt rond de 50 ligt. Dat het snel verdwijnt is omdat geen stenen of warmtehoudend karkas is. Metaal geleid nu eenmaal snel, maar dat geldt dus ook voor kou..
:: Toenie ::
pi_104441876
Vind het wel lekker dat het koel is als ik wakker word. Meestal ben ik nog een uur in huis voor ik ga wegga in de ochtend, dus zet de verwarming altijd gewoon aan op x - graden, wanneer dat ding dus aanslaat. Warmt erg snel op, alleen in de badkamer is het wel freezing haha.

Ik vind het juist trouwens altijd best warm als ik buiten kom, zet altijd de kachel weer uit. (In de nacht ook natuurlijk) Maar na 10 minuten krijg ik het koud, dan zet ik em wel gewoon weer aan.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_104444724
Ik heb de verwarming idd ook 's nachts uit en ook als ik wegben. Warmt gelukkig vrij snel weer op. Vraag me soms wel af of mijn thermostaat het wel doet... Slaat de verwarming bij jullie ook uit als hij de temperatuur heeft bereikt? Bij mij maakt het namelijk niet uit of ik hem op 14 graden of 22 graden zet het ding blijft brullen, ook al weet ik zeker dat het toch echt warmer dan 14 graden is in mijn kamer...!?!
pi_104445978
Hij slaat op den duur wel uit, maar ik denk niet dat de werkelijke temperaturen kloppen.

Echt, waarom woon ik nou net tussen twee buren die de hele tijd naar hun vriend/vriendin schreeuwen/ruzie maken? Serieus, ben je zo dom in je hoofd? :')
pi_104447750
bij mij staat hij nu op 25 graden. en hij slaat uit als het 20 graden is (thermostaat ernaast)
niet echt precies dus. maar het is wel heerlijk snel warm, dat kreeg ik op mn vorige kamer met standaard radiator niet voor elkaar.
pi_104464972
Wat een rotnacht was het weer. Mensen naast me hadden blijkbaar ineens midden in de nacht een luidruchtig feestje en naar meermalen gebonk op de muur hoor ik alleen maar gelach en geschreeuw en iets met dat ik maar langs moest komen of aan moest bellen. Ik kon het zelfs duidelijk horen door mijn oordoppen heen.
Denk je nou serieus dat ik ook nog langs moet komen in mijn nachtkledij bij een stel dronken studenten als ik net onderbroken ben in mijn slaap? :')

En nu doen ze natuurlijk de deur weer niet open als ik aanbel. Pussies.

Ben ik nou de enige met van die Tokkies naast me? }:|
pi_104474228
Haha, ik heb 1 buurmeisje en het is niet dat ze feestjes geeft maar ze is volgens mij errug doof, want de tv staat al inmens hard (die vaak ook echt pas om half 12 aangaat en vroeg in de ochtend) en ze praat zelf ook altijd erg hard.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_104474794
Volgens mij heb ik best geluk met mijn buren als ik het zo hoor :P Ik werd eerst nog wel eens op vrije dagen op het einde vd ochtend uit mn bed gezongen door de zoetgevooisde klanken van onze Guus Meeuwis die door de muren galmden maar dat is ook al lang niet meer gebeurd.

Maar als je echt in de holst van de nacht zo opzettelijk wordt wakker gehouden door de buren en je wil/durft niet langs gaan kun je denk ik ook wel de politie daarvoor bellen.
pi_104474873
Als ik thuiskom waag ik zeker nog een poging om langs te gaan. En ik ga gewoon door tot de deur zal worden geopend. Toch niet leuk om dit weer te moeten doen. Niet echt mijn hobby, confrontatie.
pi_104475868
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:25 schreef Sieglinde het volgende:
Volgens mij heb ik best geluk met mijn buren als ik het zo hoor :P Ik werd eerst nog wel eens op vrije dagen op het einde vd ochtend uit mn bed gezongen door de zoetgevooisde klanken van onze Guus Meeuwis die door de muren galmden maar dat is ook al lang niet meer gebeurd.

Maar als je echt in de holst van de nacht zo opzettelijk wordt wakker gehouden door de buren en je wil/durft niet langs gaan kun je denk ik ook wel de politie daarvoor bellen.
buurtjes O+
pi_104476950
Nou, het is weer opgelost met een gesprek. Is toch altijd weer aan te raden.
Op naar een goede nachtrust! :P
  donderdag 17 november 2011 @ 15:30:37 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_104476972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 15:30 schreef AnneGB het volgende:
Nou, het is weer opgelost met een gesprek. Is toch altijd weer aan te raden.
Op naar een goede nachtrust! :P
Hoe ging het gesprek?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')