quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Haha, je kunt inderdaad niet bij mij veel mensen naar binnen gluren
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef -Maku- het volgende:
Ghehe, dat hoeft ook niet per se eigenlijkMaar gewoon, het ziet er allemaal wat opener uit. In plaats van zo'n gesloten blok. Enne Neontiger, doet je verwarming het dan wel??
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef loecje het volgende:
ik doe de luiken ook vooral dicht om de warmte. dat scheelt echt heel veel en in de zomer is het dan nog licht genoeg. tegen inkijk is het ook wel prettig.
maar nu is het idd net iets te donker met de luiken dicht. voor de warmte doet het nu ook weinig dus bij mij zijn de luiken nu open. voel me wel wat meer bekeken. zeker als er telkens mensen over de tegels voor het raam langs lopen.
misschien toch maar eens bloempotten ofzo op die tegels zetten.
Dan moet er we eerst warme lucht uitkomen in plaats van koude lucht he ;-)quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef pringlesoriginal het volgende:
gewoon een tijdklok in je meterkast pluggen, ding gaat toch automatisch aan als er stroom opkomt
uurtje voordat je wakker wordt aan laten gaan
en klaros
Glazen potje? Zijkant van een blikopener gebruiken om het deksel een stukje te lichten en zo de onderdruk te verbreken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef Sieglinde het volgende:
Verdorie waar zijn jullie allemaal, ik krijg een potje peentjes en erwtjes niet open en niemand doet de deur open
ik heb honger
RSI, dan krijg je datquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |