abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102841552
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #6!

Woningcorporatie Nijestee heeft 345 woonstudios neergezet op het Bodenterrein.
Deze studios zijn bedoeld voor jongeren tot 26 jaar en bestaan uit volledig zelfstandige wooneenheden van 28m2.

Het terrein bestaat uit 5 blokken van elk 69 units, waarvan elk blok een unieke afbeelding van op de voorzijde heeft.

Foto's van de modelstudio.

Enkele linkjes:
Bouwtekening
Info over de huur
vanderwiel
Foto's van tijdens de bouw 1 (januari)
Foto's van tijdens de bouw 2 (april)

Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie
Mrjolyn_

Blok 4
Dery1990
Perzikvrucht
Jesp

Blok 5
pi_102841584
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:48 schreef Mrjolyn_ het volgende:

[..]

Haha, je kunt inderdaad niet bij mij veel mensen naar binnen gluren :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef -Maku- het volgende:
Ghehe, dat hoeft ook niet per se eigenlijk :P Maar gewoon, het ziet er allemaal wat opener uit. In plaats van zo'n gesloten blok. Enne Neontiger, doet je verwarming het dan wel??
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef loecje het volgende:
ik doe de luiken ook vooral dicht om de warmte. dat scheelt echt heel veel en in de zomer is het dan nog licht genoeg. tegen inkijk is het ook wel prettig.
maar nu is het idd net iets te donker met de luiken dicht. voor de warmte doet het nu ook weinig dus bij mij zijn de luiken nu open. voel me wel wat meer bekeken. zeker als er telkens mensen over de tegels voor het raam langs lopen.
misschien toch maar eens bloempotten ofzo op die tegels zetten.
pi_102843230
Alweer een nieuw deel. *O*

Er komt bij mij trouwens wel weer warme lucht uit. Moet zeggen dat een radiator wel beter en sneller verwarmt dan deze blaasunit, maar goed.
pi_102843636
als de verwarming goed werkt, dan is de kamer echt sneller warm met hete lucht.
ik heb 1x de verwarming aangehad en het voelt direct lekker warm aan. dat idee heb ik met een radiator niet.
pi_102843700
Die van mij doet het nog steeds niet, meh. Overdag is dat nog niet zo erg, maar ik moet vaak heel vroeg op en dan is het echt ijskoud :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_102845747
sochtends vroeg je verwarming aandoen?
gewoon snel opstaan en wegwezen ;)
pi_102872144
gewoon een tijdklok in je meterkast pluggen, ding gaat toch automatisch aan als er stroom opkomt
uurtje voordat je wakker wordt aan laten gaan
en klaros
pi_102873861
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 13:28 schreef pringlesoriginal het volgende:
gewoon een tijdklok in je meterkast pluggen, ding gaat toch automatisch aan als er stroom opkomt
uurtje voordat je wakker wordt aan laten gaan
en klaros
Dan moet er we eerst warme lucht uitkomen in plaats van koude lucht he ;-)
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_102874423
o ja, eerste stap vergeten..
1. verhuis naar Blok A
2. sluit tijdklok aan

enjoy!
pi_102874955
ik denk dat ik wakker ben zodra die verwarming aanklikt dat ding blaast recht op mn bed.
kou is voor mij alleen maar rede om heel snel aan te kleden en de deur uit te gaan. effectief dus ;)

maar bij thuiskomst een warme kamer zou wel lekker zijn.
pi_102881385
Verdorie waar zijn jullie allemaal :(, ik krijg een potje peentjes en erwtjes niet open en niemand doet de deur open :( ik heb honger :'(
pi_102881550
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 17:55 schreef Sieglinde het volgende:
Verdorie waar zijn jullie allemaal :(, ik krijg een potje peentjes en erwtjes niet open en niemand doet de deur open :( ik heb honger :'(
Glazen potje? Zijkant van een blikopener gebruiken om het deksel een stukje te lichten en zo de onderdruk te verbreken.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_102881844
Gelukt! Dankje :D
pi_102886601
ik zal de volgende keer thuis zijn. heb alle pottenopen hulpmiddeltjes in huis ;)
pi_102894713
Haha ok handig voor de volgende keer :) mijn eigen beste idee was het potje onder de hete kraan houden, toen brandde ik mn hand :( ik ben verloren zonder mn buren :P
pi_102897006
pottenwippers :Y O-)
pi_102898121
Woah er is gewoon een speciaal gereedschap voor ontworpen? Haha :P maar waarschijnlijk had iemand anders hem wel gewoon los kunnen draaien maar ik had gisteren mn pols bezeerd en er zit een soort glassplinter ofzo in mn duim dus ik kon niet goed kracht zetten ;(
Ik ben een beetje een kneus soms :P
pi_102898386

Gewoon zo'n ding kopen, dat haakje linksboven kun je gebruiken om deksels te wippen. :P Nooit meer moeilijk doen met deksels die alleen naar grof geweld luisteren.
pi_102898938
Oh he zo'n ding heb ik ook! Dus daar is dat haakje voor :o Ik heb uiteindelijk gewoon een schaar gebruikt, werkt ook wel goed op zich :P
pi_102900105
nadeel van dat haakje is dat het niet op alle deksels past. jampot ofzo niet.
pi_102900264
Wat zijn jullie voor slappe happen? :P
pi_102900540
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:20 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wat zijn jullie voor slappe happen? :P
RSI, dan krijg je dat :P
pi_102915769
Ik woon nog steeds gewoon in blok 2 trouwens, zou mooi zijn als dat ns in het lijstje komt :P

Oh, en slecht nieuws qwa geluid, een dezer dagen heb ik ook n contrabas in huis, dat gaat overdag zo nu en dan enigzins geluid opleveren O-)
pi_102916113
ik kan de tekst niet meer aanpassen.
er missen nog meer mensen dus hier een nieuw lijstje dan kan een mod deze erin zetten

Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie