dat zullen ze nooit doen. Er spelen te veel belangen mee van de omroepen. BNN heeft de meeste zendtijd op 3FM en er moet daarom een BNN DJ in het het glazen huisquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij als luisteraars moeten weer kunnen bepalen wie er in gaan.
Niet de stoffige Hilversum 3 directie.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:51 schreef Evertjan het volgende:
"10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash - Now we have no Jobs, no Hope and no Cash."
Coen, Timur?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat zullen ze nooit doen. Er spelen te veel belangen mee van de omroepen. BNN heeft de meeste zendtijd op 3FM en er moet daarom een BNN DJ in het het glazen huis
daar ben ik ook bang voor....maar als er dan een BNNer in moet, dan het liefste Timurquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat zullen ze nooit doen. Er spelen te veel belangen mee van de omroepen. BNN heeft de meeste zendtijd op 3FM en er moet daarom een BNN DJ in het het glazen huis
2x!quote:
Ja, hij was zo vroeg aanwezig...quote:
ah jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, hij was zo vroeg aanwezig...
Maar dat was in 2009 niet zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mmm toen hadden ze nog niet de uren tussen 10.00-12.00quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dat was in 2009 niet zo.
Toen hadden ze ook de meeste zendtijd.
Niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mmm toen hadden ze nog niet de uren tussen 10.00-12.00
en de VARA tussen 1200-1400quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet aan gedacht.
Daar zat toen nog Ekdom ja.
lekker op tijd weer die man...twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 21:57:25weekend???? #Ekstraweekend #3fm #alsjevoorpretbent #laat? #later? #telaat? #schuurpoef #draaknagel #sloopvulling #glashamer reageer retweet
hebben ze een paar jaar gedaan en elke omroep heeft 1 stem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaan we nou een beetje haten op Corton?? Ik mis die man avond op 3FMquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
lekker op tijd weer die man...twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 07-10-2011 om 21:57:25weekend???? #Ekstraweekend #3fm #alsjevoorpretbent #laat? #later? #telaat? #schuurpoef #draaknagel #sloopvulling #glashamer reageer retweet
Ik mis zelfs Domien als Roos op zijn plaats komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaan we nou een beetje haten op Corton?? Ik mis die man avond op 3FM
neejoh, zie dequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:01 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaan we nou een beetje haten op Corton?? Ik mis die man avond op 3FM
Vertel!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
Oh ja ik mag mij misschien een dezer weken in de 3FM studio begeven.
watjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
Ik vond Eric als DJ heel fijn.
Alleen zijn muziek verdroeg ik niet.
nee, die is bezig met afvallen en standuptouren. en voor dat laatste heeft hij mij nog een kaartje toegezegd, maar heb nog niets ontvangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
die dikke is al een poos niet meer in de studio geweest
+1quote:
Nou een vriendin (lees:gewoonfaye) van mij heeft geschreven dat haar vriend (lees: naatje_1) radiogek is en DJ wil worden en altijd naar 3FM luistert naar zo'n beetje iedere producer bij 3FM. Uiteindelijk reageerde Jelmer met een uitnodiging voor de quiz. Nu is enkel de vraag of zij en ik mee mogen in de aanhang.quote:
Ik ben verpest door de Top40.quote:
cool dat iig Naatje al mag. hoop dat jullie meemogenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een vriendin (lees:gewoonfaye) van mij heeft geschreven dat haar vriend (lees: naatje_1) radiogek is en DJ wil worden en altijd naar 3FM luistert naar zo'n beetje iedere producer bij 3FM. Uiteindelijk reageerde Jelmer met een uitnodiging voor de quiz. Nu is enkel de vraag of zij en ik mee mogen in de aanhang.
de Zuster moet er weer bij zittenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
watje
[..]
nee, die is bezig met afvallen en standuptouren. en voor dat laatste heeft hij mij nog een kaartje toegezegd, maar heb nog niets ontvangen
Ja dat mag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
cool dat iig Naatje al mag. hoop dat jullie meemogenen als je mag...mag ik je dan een keer aanraken? gewoon op je schouder ofzo hoor, niet onzedelijk...
nee, diue moeten ze ritueel slachten en daarna de zusterpangang voeren aan Dikebquote:
Vet!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou een vriendin (lees:gewoonfaye) van mij heeft geschreven dat haar vriend (lees: naatje_1) radiogek is en DJ wil worden en altijd naar 3FM luistert naar zo'n beetje iedere producer bij 3FM. Uiteindelijk reageerde Jelmer met een uitnodiging voor de quiz. Nu is enkel de vraag of zij en ik mee mogen in de aanhang.
heb ik ook gedaanquote:
volgens mij vindt Stenders dat prettigquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:17 schreef Evertjan het volgende:
die studio is veels te klein voor Stenders Late Vermaak!
Ga je schamen!!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
Straycats? nooit van gehoord![]()
maar klinkt lekker
ja, maar ik ken dan weer 1000 Clowns!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ga je schamen!!!!
Check onmiddelijk Youtube!
Die ken ik niet, maar daar hoef ik mij niet voor te schamenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik ken dan weer 1000 Clowns!
ik ben de torrentboer al opquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar daar hoef ik mij niet voor te schamen
ze spelen translatevermaak met vertalingen naar Russisch en Duits voor kaartjes voor Footloose2. verder is Freek gepest en hebben ze de regisseur van All Stars 2 gebeld, en een eruitgeknipte figurant uit die filmquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:46 schreef CindieY het volgende:
Zo, even midden in Stenders binnen vallen. Waar gaat 't over?
en die database gaat terug tot oktober 2003quote:
goh, wanneer is ook alweer Serious Request?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en die database gaat terug tot oktober 2003
[ afbeelding ]
komt door het mooie weer denk ik....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef minthy het volgende:
Wat is het hier rustig trouwens... En dat voor een vrijdag!
Ik denk het ook ja...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komt door het mooie weer denk ik....
het lijkt erop dat ze in 2007 en 2008 de sms'jes via een andere systeem lieten binnenkomen, want die slaan niet uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goh, wanneer is ook alweer Serious Request?
nu je het zegt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het lijkt erop dat ze in 2007 en 2008 de sms'jes via een andere systeem lieten binnenkomen, want die slaan niet uit.
lolwhutquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
Naar de schouwburg geweest. Brigitte Kaandorp was weer
.
daar ben ik nou jaloers op. ik heb dat eigenlijk met geen enkel nummer. natuurlijk vind ik nummers mooi, maar kippenvel heb ik echt heel zelden...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef minthy het volgende:
The River... Een van de weinig nummers waar ik overal kippenvel van krijg
Ik heb het wel met meer, hangt ook van mijn stemming afquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar ben ik nou jaloers op. ik heb dat eigenlijk met geen enkel nummer. natuurlijk vind ik nummers mooi, maar kippenvel heb ik echt heel zelden...
Je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
.
zij was toch leuk in de jaren 80?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef borisz het volgende:
.
Ik ken er niet veel van, maar wat ik wel heb gehoord is tofquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
prodigal sons ken ik echt alleen van naam, maar dit klinkt best lekker
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef Evertjan het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe naam voor de superprovincie van Donner
Flevoland, Utrecht, Noord-Holland.
Flutland.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef Evertjan het volgende:
Flutland.
Strak plan!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef Evertjan het volgende:
Flutland.
Ik denk persoonlijk niet dat ze de namen gaan wijzigen van de provincies.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef Evertjan het volgende:
Flutland.
Dit soort muziek moet je live zien spelen, dan is het tofferquote:
Precies... In een studio klinkt het niet zoals het zou moetenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit soort muziek moet je live zien spelen, dan is het toffer
misschien wel, maar dan zou er toevallig tegenaan moeten lopen want er uit mezelf heen gaan doe ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens live gezien en het is idd goed hoor, maar na een halfuur werd ik wel behoorlijk zat van die toeterquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Toen al toeter ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens live gezien en het is idd goed hoor, maar na een halfuur werd ik wel behoorlijk zat van die toeter
ik ben er al ff klaar mee. dat ellenlange gedoe zonder zang. ik houd er niet vanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens live gezien en het is idd goed hoor, maar na een halfuur werd ik wel behoorlijk zat van die toeter
Nice, enjoy.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Timo20 het volgende:
Zo mensen. Ik ben er vandoor![]()
![]()
Vertrek morgen naar Londen, mini vakantie t/m donderdag![]()
![]()
![]()
Tot dan!
have fun!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tot dan!
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tot dan!
[insert oud-grieks] Wil je weten wat dat betekent?quote:
wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
Ivo Niehe hangt gewoon op![]()
![]()
Freek is baas!
hij heeft gewoon met Ivo Niehe gesproken! nouja...Ivo noemde zijn naam, zei "ja" en hing op....13seconden radiogeschiedenis!quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 07-10-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Waarom staat Ivo zo in de belangstelling de laatste dagen? Domme vraag misschien, weinig nieuws ed gekekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft gewoon met Ivo Niehe gesproken! nouja...Ivo noemde zijn naam, zei "ja" en hing op....13seconden radiogeschiedenis!
En hij lulde iets in het Frans. Omdat 'toute Paris' bij zijn show was in Parijs.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij heeft gewoon met Ivo Niehe gesproken! nouja...Ivo noemde zijn naam, zei "ja" en hing op....13seconden radiogeschiedenis!
geen idee...hij schijnt zichzelf nogal hebben opgehemeld bij Pauw en Witteman...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom staat Ivo zo in de belangstelling de laatste dagen? Domme vraag misschien, weinig nieuws ed gekeken
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom staat Ivo zo in de belangstelling de laatste dagen? Domme vraag misschien, weinig nieuws ed gekeken
epicquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee...hij schijnt zichzelf nogal hebben opgehemeld bij Pauw en Witteman...
Sjonge...quote:
jemig. gooi er een stuiver in en hij lult voor 2 geeltjes! kan die man niet naar Frankrijk emigreren en daar de mensen lastig vallen?quote:
twitter:rebecca_th twitterde op zaterdag 08-10-2011 om 00:07:10wat een kut muziek op #3fm -_-' reageer retweet
de achtergrond laadt bij mij nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:rebecca_th twitterde op zaterdag 08-10-2011 om 00:07:10wat een kut muziek op #3fm -_-' reageer retweet
Check even haar background op twitter en haar 'bio'.
Kijk... Dat soort dingen durf ik dus helemaal niet in mijn bio te zetten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
Check even haar background op twitter en haar 'bio'.
Bikkel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks dat de wekker om 06:55 gaat, pak ik toch nog even het laatste uurtje van Rob mee.
Bikkel!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks dat de wekker om 06:55 gaat, pak ik toch nog even het laatste uurtje van Rob mee.
Bravo!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sersjee het volgende:
mij wel, ik zit hier met een dampende liefdeskroket!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
Nee... Dit nummer gaat mij niet pakken, ook niet na een paar keer horen... Ik krijg er geen stijfjes van
Ik heb alleen nog Wilkinsons, krijg je niet uit elkaar en er zitten tralies voorquote:
en daarmee kun jij je stukje vlees of je prei snijden? vast niet! naar de keuken jij!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Wilkinsons, krijg je niet uit elkaar en er zitten tralies voor
Ik kan er hooguit een jeugdpuistje mee afratsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarmee kun jij je stukje vlees of je prei snijden? vast niet! naar de keuken jij!
Da's mooi, heb ik wat om te kijken voor ik naar de voetbal ga.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
9:30 Engeland - Frankrijk op het WK Rugby. Live op de NOS.![]()
aha, dank voor de tip! ik stond net met een tomatenmesje in mijn klauwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan er hooguit een jeugdpuistje mee afratsen![]()
En keukengerei vind ik onhygienisch en je krijgt van die rafelende wonden...![]()
(dit laatste heb ik trouwens een tijd terug echt van iemand te horen gekregen, ze wilde alleen maar rechte lijntjes)
Ik zag vorig weekend (?) Schotland - Uruguay, wat was dat afgrijselijk saai zeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Als je het wilt hou ik je niet tegen, dwang kun je niet stoppen! Zolang ik er maar niet naar hoef te kijken mogen mensen krassen wat ze willenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aha, dank voor de tip! ik stond net met een tomatenmesje in mijn klauwen
ze hadden moeten verliezen en de komende wedstrijden ook. dan hadden ze nog 2e in de poule kunnen worden en hadden ze 50% kans om te loten tegen Polen of Oekraïne. nu zijn ze groepshoofd....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:19 schreef Sersjee het volgende:
O ja, Oranje heeft gespeeld. Maar weer goed da'k het niet gezien heb en in onze eigen kantine heb zitten tanken, zo te horen.
Ik sla over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Uruguay ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zag vorig weekend (?) Schotland - Uruguay, wat was dat afgrijselijk saai zeg.
Ohja, het was iets met licht blauw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Uruguay ?Dat is nieuw. Argentinië is het enige land van Zuid-Amerika wat een beetje kan Rugby'en.
lekkerquote:
Ja. Loop jij ff naar de koelkast?quote:
Vind ik het tofste stukquote:
FF aan Zap vragen, neemt er ook vast een voor jou mee!quote:
daar hoorde dat *stamp stamp stamp* bij! dankjequote:
Sowieso het respect voor elkaarquote:
Ieuwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
oh, is vandaag internationale zombiedag. dus even een toepasselijke foto van mezelf
[ afbeelding ]
Dat deden wij altijd posten, tijdens SR dacht ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar hoorde dat *stamp stamp stamp* bij! dankje
En dan echt gelijk hele topics vol ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat deden wij altijd posten, tijdens SR dacht ik
klopt, maar ik wist niet meer bij welk nummerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat deden wij altijd posten, tijdens SR dacht ik
ja, die bril kan echt niet!quote:
Allebeiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef borisz het volgende:
Oh en waar Rugbyis, is American Football
ik herkende het liedje. best leuke liedjesquote:
Australian Football is nog leuker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef borisz het volgende:
Oh en waar Rugbyis, is American Football
Die blondequote:
Hihiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan echt gelijk hele topics vol ook
dat dacht ik ook, maar geen idee welk nummer...quote:
Weet ik ook niet...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar geen idee welk nummer...
quote:
Vast wel...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
komt die geile kreunteef straks ook nog?
Mij aan de RUGquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:41 schreef Pino112 het volgende:
ELO blijft me aan SR doen denken door de requests van Cee..
dat vind je lekker he!quote:
Na 3 pakjes zware shag zou het zo kunnen klinkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dat kreunwijf al begonnen was
02.05quote:
nu nog ff punniken en je week kan niet meer stuk lijkt mequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:51 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoor de term "bol broekje". Mijn dag is alweer goed.
Ze mag haar bek wel even houden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik word er niet echt opgewonden van eigenlijk....
daar weet jij alles vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
Daar word je toch doodop van, dat gekreun
quote:
en dat is het goede antwoord!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]Das helemaal niet waar!!
Ik hou van mijn buren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |