Ik zag vorig weekend (?) Schotland - Uruguay, wat was dat afgrijselijk saai zeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
9:30 Engeland - Frankrijk op het WK Rugby. Live op de NOS.![]()
Als je het wilt hou ik je niet tegen, dwang kun je niet stoppen! Zolang ik er maar niet naar hoef te kijken mogen mensen krassen wat ze willenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aha, dank voor de tip! ik stond net met een tomatenmesje in mijn klauwen
ze hadden moeten verliezen en de komende wedstrijden ook. dan hadden ze nog 2e in de poule kunnen worden en hadden ze 50% kans om te loten tegen Polen of Oekraïne. nu zijn ze groepshoofd....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:19 schreef Sersjee het volgende:
O ja, Oranje heeft gespeeld. Maar weer goed da'k het niet gezien heb en in onze eigen kantine heb zitten tanken, zo te horen.
Ik sla over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
9:30 Engeland - Frankrijk op het WK Rugby. Live op de NOS.![]()
Uruguay ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zag vorig weekend (?) Schotland - Uruguay, wat was dat afgrijselijk saai zeg.
Ohja, het was iets met licht blauw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Uruguay ?Dat is nieuw. Argentinië is het enige land van Zuid-Amerika wat een beetje kan Rugby'en.
lekkerquote:
Ja. Loop jij ff naar de koelkast?quote:
Vind ik het tofste stukquote:
FF aan Zap vragen, neemt er ook vast een voor jou mee!quote:
daar hoorde dat *stamp stamp stamp* bij! dankjequote:
Sowieso het respect voor elkaarquote:
Ieuwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
oh, is vandaag internationale zombiedag. dus even een toepasselijke foto van mezelf
[ afbeelding ]
Dat deden wij altijd posten, tijdens SR dacht ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar hoorde dat *stamp stamp stamp* bij! dankje
En dan echt gelijk hele topics vol ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat deden wij altijd posten, tijdens SR dacht ik
klopt, maar ik wist niet meer bij welk nummerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat deden wij altijd posten, tijdens SR dacht ik
ja, die bril kan echt niet!quote:
Allebeiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef borisz het volgende:
Oh en waar Rugbyis, is American Football
ik herkende het liedje. best leuke liedjesquote:
Australian Football is nog leuker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef borisz het volgende:
Oh en waar Rugbyis, is American Football
Die blondequote:
Hihiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dan echt gelijk hele topics vol ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |