de achtergrond laadt bij mij nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:rebecca_th twitterde op zaterdag 08-10-2011 om 00:07:10wat een kut muziek op #3fm -_-' reageer retweet
Check even haar background op twitter en haar 'bio'.
Kijk... Dat soort dingen durf ik dus helemaal niet in mijn bio te zetten...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:09 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:rebecca_th twitterde op zaterdag 08-10-2011 om 00:07:10wat een kut muziek op #3fm -_-' reageer retweet
Check even haar background op twitter en haar 'bio'.
Bikkel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks dat de wekker om 06:55 gaat, pak ik toch nog even het laatste uurtje van Rob mee.
Bikkel!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks dat de wekker om 06:55 gaat, pak ik toch nog even het laatste uurtje van Rob mee.
Bravo!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef Sersjee het volgende:
mij wel, ik zit hier met een dampende liefdeskroket!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
Nee... Dit nummer gaat mij niet pakken, ook niet na een paar keer horen... Ik krijg er geen stijfjes van
Ik heb alleen nog Wilkinsons, krijg je niet uit elkaar en er zitten tralies voorquote:
en daarmee kun jij je stukje vlees of je prei snijden? vast niet! naar de keuken jij!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog Wilkinsons, krijg je niet uit elkaar en er zitten tralies voor
Ik kan er hooguit een jeugdpuistje mee afratsenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en daarmee kun jij je stukje vlees of je prei snijden? vast niet! naar de keuken jij!
Da's mooi, heb ik wat om te kijken voor ik naar de voetbal ga.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
9:30 Engeland - Frankrijk op het WK Rugby. Live op de NOS.![]()
aha, dank voor de tip! ik stond net met een tomatenmesje in mijn klauwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan er hooguit een jeugdpuistje mee afratsen![]()
En keukengerei vind ik onhygienisch en je krijgt van die rafelende wonden...![]()
(dit laatste heb ik trouwens een tijd terug echt van iemand te horen gekregen, ze wilde alleen maar rechte lijntjes)
Ik zag vorig weekend (?) Schotland - Uruguay, wat was dat afgrijselijk saai zeg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Als je het wilt hou ik je niet tegen, dwang kun je niet stoppen! Zolang ik er maar niet naar hoef te kijken mogen mensen krassen wat ze willenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aha, dank voor de tip! ik stond net met een tomatenmesje in mijn klauwen
ze hadden moeten verliezen en de komende wedstrijden ook. dan hadden ze nog 2e in de poule kunnen worden en hadden ze 50% kans om te loten tegen Polen of Oekraïne. nu zijn ze groepshoofd....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:19 schreef Sersjee het volgende:
O ja, Oranje heeft gespeeld. Maar weer goed da'k het niet gezien heb en in onze eigen kantine heb zitten tanken, zo te horen.
Ik sla over.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef borisz het volgende:
Uruguay ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zag vorig weekend (?) Schotland - Uruguay, wat was dat afgrijselijk saai zeg.
Ohja, het was iets met licht blauw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Uruguay ?Dat is nieuw. Argentinië is het enige land van Zuid-Amerika wat een beetje kan Rugby'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |